Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] VAG, problem z silnikiem.

Awatar użytkownika
killer0123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
Lokalizacja: Białystok

Post autor: killer0123 » 26 sie 2008, 12:38

Jak bys miał Viakena z KKL to połączył by sie bez problemu.

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 26 sie 2008, 12:48

hmmm no ale po co mi z KKL skoro i tak mam tylko jedną linie K oraz L? chyba że czegoś tu nie rozumie....

Awatar użytkownika
killer0123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
Lokalizacja: Białystok

Post autor: killer0123 » 26 sie 2008, 12:53

Te interfejsy na KKL mają inną elektronikę niż opto czy też te na max-ie, i z moich doświadczeń wynika też KKL łączyli się bez problemowo.
Wiem to z doświadczenia ja mam właśnie KKL a znajomy ma max-a i jego nie łączył się z jego autem mimo że miał Audi A4 1Z a mój połączył się bez żadnych problemów.

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 26 sie 2008, 13:05

jak sie nie uda to może upchnę je na allegro i kupie wtedy kkl...
tak swoją drogą orientuje się ktoś jak wygląda interfejs komunikacyjny od strony auta? Czy ten układ na maxie to po prostu zwykły max232 z odpowiednio zmodyfikowanym zasilaniem żeby pasowało z 12V czy jeszcze są tam jakieś udziwnienia. Czyli mówiąc inaczej czy jest to zwykła transmisja szeregowa ze zmienionymi progami napięć ? (transmisja na linii auto - komputer, półdupleksowa)

jacjar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 13 cze 2008, 15:42
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: jacjar » 26 sie 2008, 21:05

Panowie po co kombinować z fejsami jeżeli jest dostępny dla 1z deltascan zupełnie legal i zupełnie free <ok> . Wystarczy połączyć linie k i linie l (cieniutki drucik wepchać do kostki) dać kompowi jakiś błąd i wszystko chodzi. A vagcoma można sobie podarować gdyż przy przepływce Boscha i tak wiele nie można odczytać. :lol:

Awatar użytkownika
killer0123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
Lokalizacja: Białystok

Post autor: killer0123 » 27 sie 2008, 08:50

Ale kolega denis44 nie powinien miec na przepływce BOSCHA bo ma auto z 94 roku a o ile mi wiadomo to od połowy 93 roku były już PIERBURGI a więc te nowcze modele juz pełna diagnostyką.

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 27 sie 2008, 08:55

przepływkę mam boscha, coś mi nie pasi z tą data produkcji.....
kabel z przepływki wypięty, K i L zwarte, deltascan ściągniety, a z silnikiem dalej nie mogę się połączyć :(((( HELP ME

Oczywiście z ABS w vag comie chodzi bez problemu....

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 27 sie 2008, 23:55

killer0123, raczej od polowy 94

w 94 byla zmiana

tadeuszob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 02 sie 2008, 12:35
Lokalizacja: okolice Torunia

Post autor: tadeuszob » 28 sie 2008, 07:01

Ja mam Marzec 94 i jest na PIERBURGU

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 28 sie 2008, 07:43

a ja już w sumie sam nie wiem w papierach mam datę 1994 a jak sprawdzałem po VINie w naszym centrum to wychodzi marzec 93... i bądź tu mądry

FritZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 15 wrz 2007, 13:44
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: FritZ » 28 sie 2008, 12:40

sprobuj z jakims starym kompem (pen II lub jakies AMD 500) na win 98, start baund 240, interfejs viakena K+L na COM. Mam BOSCHA i wszytko lata bez problemu... auto rok 94....

z tego co slyszalem to musi byc win 98 bo na xp lub innych nie zawsze chce pusc..

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 28 sie 2008, 15:05

FritZ pisze:z tego co slyszalem to musi byc win 98 bo na xp lub innych nie zawsze chce pusc..
system operacyjny nie ma znaczenia.... cala tajemnica tkwi w prawidlowej konfiguracji portów COM

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 28 sie 2008, 17:33

próbowałem zmieniać coś z COMie ale generalnie skoro soft przejmuje kontrolę nad comem więc to co sobie tam zmienię w menadżerze urządzeń nie ma wielkiego znaczenia....
kurcze takiego starego kompa to nie mam, ale czy ma to jakieś znaczenie? Z tego co pamiętam to w Pecetach chyba jeszcze przed pierwszym pentium zaczęto stosować UARTy 16550 (lub kompatybilne) i tak to zostało do dziś...
a miał ktoś taki przypadek że na działającym Comie w nowszym kompie nie śmigało a na starszym chodziło?

FritZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 15 wrz 2007, 13:44
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: FritZ » 29 sie 2008, 00:12

taki przypadek właśnie do Ciebie pisze... <mikolaj> mialem to samo ze swoim kompem na win xp za nic w świecie nie chciał sie połączyć, wyjąłem z szafy swój stary komputer i na nim śmiga wszystko...

Z tego co słyszałem nowe kompy są za szybkie i a xp`k ma problemy w obsługiwaniu vag-coma, dowiedziałem sie o tym gdzieś na jakimś forum... koleś opisał wszytko ładnie, całą procedurę łączenia z autem... i było tam wyraźnie napisane ze ma być to system win 98, tak tez uczyniłem i koleś ma racje...

a i jeszcze jedno vag musi być ver 311-2 lub starsze na nowszych ponoć nie działa

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 29 sie 2008, 09:17

kurcze tylko zamiast kupować jakiegoś lapka z Pentium 2 chyba już lepiej kupić KKL...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl