[1.9TDI 1Z] VAG, problem z silnikiem.
- killer0123
- Forum Audi 80
- Posty: 192
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
- Lokalizacja: Białystok
- killer0123
- Forum Audi 80
- Posty: 192
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
- Lokalizacja: Białystok
Te interfejsy na KKL mają inną elektronikę niż opto czy też te na max-ie, i z moich doświadczeń wynika też KKL łączyli się bez problemowo.
Wiem to z doświadczenia ja mam właśnie KKL a znajomy ma max-a i jego nie łączył się z jego autem mimo że miał Audi A4 1Z a mój połączył się bez żadnych problemów.
Wiem to z doświadczenia ja mam właśnie KKL a znajomy ma max-a i jego nie łączył się z jego autem mimo że miał Audi A4 1Z a mój połączył się bez żadnych problemów.
jak sie nie uda to może upchnę je na allegro i kupie wtedy kkl...
tak swoją drogą orientuje się ktoś jak wygląda interfejs komunikacyjny od strony auta? Czy ten układ na maxie to po prostu zwykły max232 z odpowiednio zmodyfikowanym zasilaniem żeby pasowało z 12V czy jeszcze są tam jakieś udziwnienia. Czyli mówiąc inaczej czy jest to zwykła transmisja szeregowa ze zmienionymi progami napięć ? (transmisja na linii auto - komputer, półdupleksowa)
tak swoją drogą orientuje się ktoś jak wygląda interfejs komunikacyjny od strony auta? Czy ten układ na maxie to po prostu zwykły max232 z odpowiednio zmodyfikowanym zasilaniem żeby pasowało z 12V czy jeszcze są tam jakieś udziwnienia. Czyli mówiąc inaczej czy jest to zwykła transmisja szeregowa ze zmienionymi progami napięć ? (transmisja na linii auto - komputer, półdupleksowa)
Panowie po co kombinować z fejsami jeżeli jest dostępny dla 1z deltascan zupełnie legal i zupełnie free <ok> . Wystarczy połączyć linie k i linie l (cieniutki drucik wepchać do kostki) dać kompowi jakiś błąd i wszystko chodzi. A vagcoma można sobie podarować gdyż przy przepływce Boscha i tak wiele nie można odczytać. :lol:
- killer0123
- Forum Audi 80
- Posty: 192
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
- Lokalizacja: Białystok
próbowałem zmieniać coś z COMie ale generalnie skoro soft przejmuje kontrolę nad comem więc to co sobie tam zmienię w menadżerze urządzeń nie ma wielkiego znaczenia....
kurcze takiego starego kompa to nie mam, ale czy ma to jakieś znaczenie? Z tego co pamiętam to w Pecetach chyba jeszcze przed pierwszym pentium zaczęto stosować UARTy 16550 (lub kompatybilne) i tak to zostało do dziś...
a miał ktoś taki przypadek że na działającym Comie w nowszym kompie nie śmigało a na starszym chodziło?
kurcze takiego starego kompa to nie mam, ale czy ma to jakieś znaczenie? Z tego co pamiętam to w Pecetach chyba jeszcze przed pierwszym pentium zaczęto stosować UARTy 16550 (lub kompatybilne) i tak to zostało do dziś...
a miał ktoś taki przypadek że na działającym Comie w nowszym kompie nie śmigało a na starszym chodziło?
taki przypadek właśnie do Ciebie pisze... <mikolaj> mialem to samo ze swoim kompem na win xp za nic w świecie nie chciał sie połączyć, wyjąłem z szafy swój stary komputer i na nim śmiga wszystko...
Z tego co słyszałem nowe kompy są za szybkie i a xp`k ma problemy w obsługiwaniu vag-coma, dowiedziałem sie o tym gdzieś na jakimś forum... koleś opisał wszytko ładnie, całą procedurę łączenia z autem... i było tam wyraźnie napisane ze ma być to system win 98, tak tez uczyniłem i koleś ma racje...
a i jeszcze jedno vag musi być ver 311-2 lub starsze na nowszych ponoć nie działa
Z tego co słyszałem nowe kompy są za szybkie i a xp`k ma problemy w obsługiwaniu vag-coma, dowiedziałem sie o tym gdzieś na jakimś forum... koleś opisał wszytko ładnie, całą procedurę łączenia z autem... i było tam wyraźnie napisane ze ma być to system win 98, tak tez uczyniłem i koleś ma racje...
a i jeszcze jedno vag musi być ver 311-2 lub starsze na nowszych ponoć nie działa