Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PM LPG] Po odpaleniu obroty 3000-4000!!!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
beerni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 19 gru 2007, 11:55

[80 B3 1.8 PM LPG] Po odpaleniu obroty 3000-4000!!!

Post autor: beerni » 30 sie 2008, 20:19

Witam!!!!Mam problem z moim autem ...nie chce odpalać na benzynie a jeśli już odpali ...to natychmiast gaśnie.Jeśli nie odpali na benzynie odpalam go na gazie i obroty od razu wskakują na 3000-4000.spadaja dopiero po ..kilku-kilkunastu minutach jazdy ...wszystko wraca do normy obroty ...900 i auto zachowuje sie normalnie.Jeśli odpale auto na benzynie wszystko jest ok .Przy obrotach 3000-4000 po przełączeniu z gazu na benzynę auto obroty nie spadają .Czasami uda sie odpalić na benzynie obroty są bardzo niskie 300-400 ..próba dodania gazu zbyt gwałtownie powoduje "zaduszenie" się auta ...chyba ze stopniowo powoli dodaje gazu .Widać wtedy że jest pewne opóźnienie pomiędzy naciśnięciem pedału a wejściem na wyższe obroty jazda jest nie możliwa.Pomocy !!!

radii821
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 17 sie 2008, 19:59
Lokalizacja: pomorze

Post autor: radii821 » 30 sie 2008, 21:17

kolego będzie to guma pod wtryskiem gaźnikiem jak odpalisz to poruszaj nim łapie na pewno lewe powietrze a pyzatym silnik krokowy mam nadzieje ze pomogłem
jak zmienisz gumę to daj znać bez silniczka tez da rade jeździć ja w swoim b3 wyjelem jak co to daj znać na gg lub PW to ci napisze co i jak :mrgreen:

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 31 sie 2008, 12:51

kolego będzie to guma pod wtryskiem
- może być. Ale to nie tłumaczy faktu, że jak się zagrzeje, to działa dobrze.
Ja sprawdziłbym raczej czujnik temperatury płynu chłodzącego oraz działanie sondy lambda.

Awatar użytkownika
beerni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 19 gru 2007, 11:55

Post autor: beerni » 01 wrz 2008, 10:54

Czy w tym silniku z ukladem wtryskowym Mono-Jetronic jest silniczek krokowy ??? Jesli tak ..gdzie on sie znajduje ?bo nie moge go zlokalizować ..narazie auto sie uspokoiło ....wymienie ....narazie czujnik .temperatury ..i zobaczymy ...

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 01 wrz 2008, 12:27

beerni pisze:Czy w tym silniku z ukladem wtryskowym Mono-Jetronic jest silniczek krokowy ?
To co nazywane jest silniczkiem krokowym w tym silniku to nastawnik przepustnicy (po prawej stronie zespołu wtrysku) sterujący przepustnicą na biegu jałowym.

Awatar użytkownika
beerni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 19 gru 2007, 11:55

Post autor: beerni » 04 wrz 2008, 14:31

Witam!!!Po wymianie czujnika temperatury to calkiem inne auto :) tenx wszystkim

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl