[B4 1Z] Rezanie FMIC - nowe foty - rury w czarnym macie.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Na razie to takie moje pomysły nie poparte jeszcze w żaden sposób żadnymi oględzinami i wyliczeniami. Jednakże otwór u dołu zderzaka ma około 7 cm wysokości, IC około 13-14. Musiałbym jeszcze zobaczyć jak to wygląda i zastanowić się nad całością. Tak czy siak teraz jest on tak umieszczony że powietrze i tak nie pada na jego całość przez tą kierownice powietrza która skręca w lewo, po środku dodatkowo jest spłaszczona. Nie wiem więc czy jednak nie lepiej byłoby gdyby powietrze padało nawet na połowę ICka ale bezpośrednio.Solskier pisze:Ale zastanawiam sie jak Ty chcesz dac swojego ICka do przodu jak w zderzaku nie ma na to miejsca ??
Zdecydowanie łatwiej byłoby upchnąć w to miejsce coś innego ale to już są większe koszty.
Kolejna sprawa to brudzenia sie Icka w przypadku umieszczenia go z przodu
Tak jak mówię, na razie to tylko takie moje "chore" pomysły. Jak kiedy będę miał chwile czas to zdejmę zderzak, pomierzę, pomyślę i zastanowię się czy coś kombinować czy zostawiać tak jak jest.
A co wy o tym myślicie? Fakt faktem za dużo miejsca w tym zderzaku to nie ma. Przydałoby się żeby ta szczelina była większa, bo 7 cm to nie wiele. Dochodzi jeszcze sprawa belki, która może zawadzać. Ale jak by co to szlifierkę i spawarkę mam :mrgreen:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Na forum golfa znalazłem cały temat odnośnie montowania Icków (34 strony lektury). Troszkę przemyślałem sprawę i obecnie widzę dwie opcję. Albo zakupić ICka typu coś jak od Sharana, E39 Opla Meriva - czyli generalnie coś długiego, ale nie wysokiego i starać się dać go w zderzak. Myślę że jakoś miejsce by się znalazło, może trzeba było by przerobić belkę, ale dałoby rade. Problem tylko w tym że dość sporo wydłużyłbym cały układ a co za tym idzie i pojemność, czyli lag byłby spory.
Inne wyjście dość popularne na forum Golfa to danie ICka przed chłodnicę. Za dużo miejsca to tam nie ma, ale jest co nie co miejsca żeby ewentualnie przesunąć nieco chłodnicę. Gdybym miał jeszcze Icka który oba wyjścia miałby po tej samej stronie dodatkowo mógłbym skrócić cały układ. Czyli zachować mniej więcej tą samą pojemność z tym że większa jej część przypadałaby na sam Icek. Nie dość że Icek byłby umieszczony w przedniej części to i cały układ byłby wydajniejszy. Moje wątpliwości dotyczą jedynie tego:
1. Jak zachowywałby się taki Icek który ma wyjście i wejście po tej samej stronie
2. Czy chłodnica nie nagrzewała by Icka, podczas jazdy raczej nie, ale jak byłoby przy postoju?
Co ogólnie myślicie o takim rozwiązaniu?
Inne wyjście dość popularne na forum Golfa to danie ICka przed chłodnicę. Za dużo miejsca to tam nie ma, ale jest co nie co miejsca żeby ewentualnie przesunąć nieco chłodnicę. Gdybym miał jeszcze Icka który oba wyjścia miałby po tej samej stronie dodatkowo mógłbym skrócić cały układ. Czyli zachować mniej więcej tą samą pojemność z tym że większa jej część przypadałaby na sam Icek. Nie dość że Icek byłby umieszczony w przedniej części to i cały układ byłby wydajniejszy. Moje wątpliwości dotyczą jedynie tego:
1. Jak zachowywałby się taki Icek który ma wyjście i wejście po tej samej stronie
2. Czy chłodnica nie nagrzewała by Icka, podczas jazdy raczej nie, ale jak byłoby przy postoju?
Co ogólnie myślicie o takim rozwiązaniu?
jak wytnie zderzak na dole to tak i własnie taki LOOK będzie fajnyFranoF1 pisze:Polak potrafi <lol> Wierze, że Labielowi sie udaSolskier pisze:Ty chcesz dac swojego ICka do przodu jak w zderzaku nie ma na to miejsca ??
Na czarno ICka i niech wystaje. Tylko ładnie obrobić zderzak. <ok> <ok> <ok>
Piotrek nie mogę się napatrzeć i doczekać końca zimy która jeszcze nawet nie przyszła <lol>
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Też sobie nad tym myślałem. Tylko z dołu nie ma co ciąć, bo tam schodzi już pod podwozie a z od góry znowu jest belka. Oczywiście wszystko dałoby się zrobić, ale to musiałaby być już mega rzeźba żeby to wszystko ostatecznie ładnie wyglądało.minon1 pisze:
jak wytnie zderzak na dole to tak i własnie taki LOOK będzie fajny
Na czarno ICka i niech wystaje. Tylko ładnie obrobić zderzak. <ok> <ok> <ok>
Na przemyślenia mam jeszcze sporo czasu bo nie zabiorę się za to wcześniej jak w październiku - narazie brak czasu, tak więc myślę że coś wymyślę. Narazie skłaniam się do wersji Icka przed chłodnicą tylko boję się tego grzania.
Jedno jest pewne, chcę coś z tym ICkiem zrobić bo zbunkrowany jest w koszmarnym miejscu, i na pewno nie chłodzi powietrza tak jak mógłby gdyby był z przodu auta.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dzień w dzień przeglądam allegro w poszukiwaniu jakiegoś fajnego ICka, no ale niestety na razie na nic nie trafiłem.
Oglądałem trochę auto i jedyne logiczne rozwiązanie to chyba danie ICka przed chłodnicę (od góry). Jest tam trochę miejsca między chłodnicą a atrapką. Ewentualnie da radę po przeróbkach przesunąć troszkę chłodnicę do tyłu i w prawo, tak aby po lewej stronie było jeszcze miejsce na węże które musiałby przejść obok chłodnicy.
To są takie plany, ale bez odpowiedniego ICka nie do zrealizowania. Potrzebują bowiem coś podłużnego ale nie za wysokiego, może trochę wyższego od przedniej atrapki, ale też żeby nie było za grube. No i ważna rzecz – aby miało wlot i wlot po jednej stronie. Zaoszczędzę w ten sposób spory odcinek rur a co za tym idzie nie zwiększę drastycznie pojemności całego układu.
Co o tym myślisz?
Oglądałem trochę auto i jedyne logiczne rozwiązanie to chyba danie ICka przed chłodnicę (od góry). Jest tam trochę miejsca między chłodnicą a atrapką. Ewentualnie da radę po przeróbkach przesunąć troszkę chłodnicę do tyłu i w prawo, tak aby po lewej stronie było jeszcze miejsce na węże które musiałby przejść obok chłodnicy.
To są takie plany, ale bez odpowiedniego ICka nie do zrealizowania. Potrzebują bowiem coś podłużnego ale nie za wysokiego, może trochę wyższego od przedniej atrapki, ale też żeby nie było za grube. No i ważna rzecz – aby miało wlot i wlot po jednej stronie. Zaoszczędzę w ten sposób spory odcinek rur a co za tym idzie nie zwiększę drastycznie pojemności całego układu.
Co o tym myślisz?
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Jestem jak najbardziej Tobie przychylny ale jakoś marnie widze zeby bez zmiany zderzaka chciało coś tam podpasować Moze weź zrób ICka na zamówienie sa firmy które sie tym trudnią, a co do długosci układu to praktycznie nie ma to znaczenia, ja u sibie nie zauwazyłem zadnych zmian, a powiem Ci ze np. w A4,A6 czy Passacie ori jest orurowanie rodem z FMIC oplatajace cały silnk i w niczym to nie przeszkazda, zaraz pewnie ktoś powie ze tam jest VNT i to dla tego otóż nie tak samo jest w silnku AHU i 1Z w A4 gdzie jest zwykłe turbo, poprostu sprezarka jest tak szybka ze nie jesteś w stanie zauwazyć róznicy, a nawet gdyby coś takiego miało miejsce to tylko przy pierwszym wcisnieniu gazu bo później układ jest napełniony a sprezarka tyko "dobija".
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Też już się nad tym zastanawiałem. Zobaczymy jak będę stał z funduszami i czasem. Niestety żeby za to wszystko porządnie się zabrać będę potrzebował trochę czasu, którego teraz mi brak. Póki co szukam i gromadzę wiedzę.Solskier pisze: Może weź zrób ICka na zamówienie są firmy które sie tym trudnią,
W planach mam jeszcze govmoda, tylko że tu trzeba już rozebrać troszkę pompy czego się nie co boję. Ale efekt ostateczny może być fajny. Obecnie jak na 3 biegu od 2,5tyś obrotów auto zacznie ciągnąć to jest naprawdę zajebiście. Później przy około 3,5 niestety już słabnie i nie ma tego przyśpieszenia. Po Govmodzie z tego co czytałem powinien ciągnąć do końca. Mi wystarczyłoby gdyby ciągną tak do 4-4,2, byłoby już fajnie.
Ale za nim zabiorę się za gova chciałbym zrobić coś z tym Ickiem aby mieć otwartą drogę do dalszego modzenia.