[B3/B4] Rezanie Elektryczne Podnoszenie Szyb + Manualne S.L.
[B3/B4] Rezanie Elektryczne Podnoszenie Szyb + Manualne S.L.
Rezanie Elektryczne Podnoszenie Szyb + Manualne Sterowanie Lusterkami
w samochodzie Audi 80 B4 Sedan
Co jest potrzebne? :?:
-prowadnice z silniczkiem
-wiązki kabli
-panele
- uchwyty pod panele (góra i dół) jeśli masz elektryczne lusterka to nie będziesz miał problemu jeśli nie to ciężko znaleźć takie plastiki bez regulacji na przyciski.
- cała wiązka ze sterownikiem i wyłącznikiem termicznym.
-najlepiej jeszcze oryginalna tapicerka…żeby nie było dziur po tzw. „korbce”
Jak podłączyć? :?:
Fotka końcówek:
- czerwony gruby (od wył. termicznego, taka metalowa kostka) leci do skrzynki bezpiecznikowej na pin L30.
- czerwono-nieb. zielona wtyczka (szukaj takiej samej wtyczki ale z niebiesko żółtym przewodem) jeśli nie będzie takiej wtyczki to ten przewód leci do przełącznika oświetlenia w podsufitce.
- brązowo - żółty idzie do przycisku zamkniętych drzwi (tego który odpowiada za gaszenie światła po zamknięciu drzwi) - odpowiednio do prawego przycisku.
nieb.-zielony (lub niebieski) - do lewego
- czarno-niebieski leci na skrzynkę bezpieczników na pin. M75S
- brązowe można podpiąć pod śrubę z masami po lewej stronie pod skrzynką bezpieczników
p.s musisz odkręcić pułke pod nogami kierowcy by dostać się do pinów skrzynki bezp. od spodu i do wiązki el. z wtyczkami.
Rezanie Paneli:
Czyli, wycięcie tzw. „guzików” od podnoszenia i opuszczania szyb i zaadoptowania ich do oryginalnych paneli, gdzie mamy manualne sterowanie lusterkami…można to oczywiście obejść, ale wtedy musimy zakupić elektryczne lusterka…z czym wiążą się kolejne koszta…
Potrzebne: żywica, maty do żywicy, kilka pędzli, czarny spray, lakier bezbarwny oczywiście w sprayu, szpachla + plus kilka narzędzi, których nie będę wymieniać…i dużo cierpliwości…
p.s przy okazji możecie wytłumić drzwi dla lepszej akustyki…
fotki z Rezania:
pozdrawiam całe szanowne grono Rezaczy =D>
dodano:
w samochodzie Audi 80 B4 Sedan
Co jest potrzebne? :?:
-prowadnice z silniczkiem
-wiązki kabli
-panele
- uchwyty pod panele (góra i dół) jeśli masz elektryczne lusterka to nie będziesz miał problemu jeśli nie to ciężko znaleźć takie plastiki bez regulacji na przyciski.
- cała wiązka ze sterownikiem i wyłącznikiem termicznym.
-najlepiej jeszcze oryginalna tapicerka…żeby nie było dziur po tzw. „korbce”
Jak podłączyć? :?:
Fotka końcówek:
- czerwony gruby (od wył. termicznego, taka metalowa kostka) leci do skrzynki bezpiecznikowej na pin L30.
- czerwono-nieb. zielona wtyczka (szukaj takiej samej wtyczki ale z niebiesko żółtym przewodem) jeśli nie będzie takiej wtyczki to ten przewód leci do przełącznika oświetlenia w podsufitce.
- brązowo - żółty idzie do przycisku zamkniętych drzwi (tego który odpowiada za gaszenie światła po zamknięciu drzwi) - odpowiednio do prawego przycisku.
nieb.-zielony (lub niebieski) - do lewego
- czarno-niebieski leci na skrzynkę bezpieczników na pin. M75S
- brązowe można podpiąć pod śrubę z masami po lewej stronie pod skrzynką bezpieczników
p.s musisz odkręcić pułke pod nogami kierowcy by dostać się do pinów skrzynki bezp. od spodu i do wiązki el. z wtyczkami.
Rezanie Paneli:
Czyli, wycięcie tzw. „guzików” od podnoszenia i opuszczania szyb i zaadoptowania ich do oryginalnych paneli, gdzie mamy manualne sterowanie lusterkami…można to oczywiście obejść, ale wtedy musimy zakupić elektryczne lusterka…z czym wiążą się kolejne koszta…
Potrzebne: żywica, maty do żywicy, kilka pędzli, czarny spray, lakier bezbarwny oczywiście w sprayu, szpachla + plus kilka narzędzi, których nie będę wymieniać…i dużo cierpliwości…
p.s przy okazji możecie wytłumić drzwi dla lepszej akustyki…
fotki z Rezania:
pozdrawiam całe szanowne grono Rezaczy =D>
dodano:
Ostatnio zmieniony 14 lis 2007, 16:06 przez FranoF1, łącznie zmieniany 1 raz.
Troszkę się nie zrozumieliśmy (tak to jest jak pyta laik :oops:). Nie zamierzam zakładać podgrzewania lusterek. Po prostu FranoF1 wymieniał w częściach potrzebnych do montażu el. szyb wiązkę ze sterownikiem i wyłącznikiem termicznym. Tak więc jest to niezbędne? A może mam już sterownik z racji posiadania el. lusterek?
Z góry dziękuję za wyjaśnienia
Z góry dziękuję za wyjaśnienia
Hey,catschmahr pisze:Troszkę się nie zrozumieliśmy (tak to jest jak pyta laik :oops:). Nie zamierzam zakładać podgrzewania lusterek. Po prostu FranoF1 wymieniał w częściach potrzebnych do montażu el. szyb wiązkę ze sterownikiem i wyłącznikiem termicznym. Tak więc jest to niezbędne? A może mam już sterownik z racji posiadania el. lusterek?
Z góry dziękuję za wyjaśnienia
U mnie w samochodzie nie było elektrycznych lusterek ani szyb, dlatego jak kupował wiązkę zwracałem gościowi aby mi przesłał także ten moduł, potrzeby do podnoszenia elektrycznych szyb Nie mam pojęcia czy bez tego będzie działać. Musisz sie innych ludzi popytać na tym forum.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
kolega bardzo sie postarał i ładnie to wyszło jednak można to wszystko zrobić o wiele prościej.ja zrobiłem to tak że orginalny panel na 4 elektryczne szyby wtawiłem w jego miejsce a w miejsce otworu do regulacji elektrycznych lusterek wstawiłem pokrętło od manualnych lusterek.otwór na regulacje elektryczną jest identyczny z otworem od manualnych lusterek.jedyną rzeczą która trzeba zrobić to zamaskowanie małych otworów od przełanczania lusterek.co do strony pasażera ja to rozwiązałem w ten sposób że kupiłem taką sama klamke z guzikiem jak mam w tyle i zamontowałem w miejsce orginalnej klamki...