Gdy je przejąłem miało przód zmodzony na Audi 90, niestety z wykorzystaniem ori zderzaka z 80 i kierunków oraz halo z B4, mało tego posiadało też nieoryginalną kierownicę.
Niestety z powodu awarii serwera zdjęcia na których pokazałem jak auto wyglądało wtedy są niedostępne

Pierwsze co zrobiłem po przejęciu auta, to zamontowanie ori kierownicy, docelowo będzie ori czteroramienna skóra z B3.
Jakiś czas nic nie robiłem, po prostu jeździłem, a kilometry upływały mi miło i bezproblemowo, niestety do czasu

Pewnego dnia zawiodła stacyjka, po prostu rozsypał się wkład zamka, nie szło przekręcić kluczyka, ani odblokować kierownicy, gdy w końcu się udało zdemontowałem stacyjkę przez jeden dzień musiałem odpalać auto śrubokrętem :mrgreen:
Na szczęście następnego dnia zostało to naprawione.
Korzystając z okazji zamontowałem obrotomierz, w planach jest montaż modułu AC który dostałem razem z obrotomierzem od kolegi Kunika

Oprócz tego zmodyfikowałem nieco układ wydechowy instalując zaraz za turbosprężarką elastyczny łącznik wydechu, dzięki czemu drgania są teraz znacznie mniej przenoszone na karoserie i w środku jest bardzo cicho <ok>
Przy okazji został zregenerowany tłumik wstępny - regeneracja polegała na usunięciu zewnętrzne, przerdzewiałej blachy i zawinięciu nowej - ocynkowanej

Fotek niestety również brak z powodu awarii serwera :evil:
Dzięki uprzejmości kolegi Klaksona kupiłem oba zderzaki od Audi 90 za jedyne 150PLN <ok>
Przedni zderzu stan BDB, tylny gorzej, ale to sie zrobi, wielkie dzięki Klakson <ok>
A oto foty


Krótko po otrzymaniu zderzaka wziąłem się za kolejne mody. Na sam początek nie mogąc już dłużej znieść białych kierunków z przodu zastąpiłem je oryginalnymi pomarańczowymi tymczasowo instalując je w starym zderzaku, jednak mimo to przód mojego Audi nadal wyglądał niezbyt ciekawie z powodu opadnięcia zderzaka i ogromnej szczeliny pomiędzy listwą podreflektorową a zderzakiem.
Krótko po wymianie kierunków zderzak z 90 został pomalowany i skompletowany (brakowało mi wsporników) po jego zamontowaniu auto zyskało naprawde sporo na wyglądzie. Pomyślałem sobie wtedy, że skoro montuje zderzaki z 90, to przydałaby się również blenda na tylną klapę i tutaj znowu pomógł mi Kunik

Fotek z montażu zderzaka, oraz blendy także nie mam - są niedostępne z powodu awarii serwera

We wrześniu roku 2009 musiałem rozstać się na jakiś czas z moim Audi, rozstanie miało być na rok, na szczęście odzyskałem wóz już po pół roku <ok>
2.02.2010 - Auto odzyskane

Audiola znowu moja i już nikomu jej nie oddam <ok>
Mody jakie będą w najbliższym czasie, to zderzak tył od Audi 90, ori znaczki na tylną klapę, ori termometr oraz wskaźnik boost.
krótki filmik z jazdy moim 80 :mrgreen:
20.03.2010 Z racji tego, że dziś mam 21 urodziny dostałem w prezencie od pewnej bliskiej mi osoby chromowane obramówki zegarów

Od razu zostały zamontowane, oto fotki z rezanka i efektu końcowego :mrgreen:
26.03.2010 Przyszły do mnie kupione od kolegi Ivaszko listwy boczne z Audi 90

Listwy są w dobrym stanie, jak dokupie pozostałe, to zostaną zamontowane, zderzak tył z Audi 90 obecnie jest u lakiernika i jak tylko zostanie polakierowany, to go zakładam, auto będzie niedługo wyglądać jak pełnoprawna 90 <ok>
2.04.2010 Nowe alu, są to ori felgi Aero 15" we wtorek zostaną naciągnięte na nie nowe kapcie, a wtedy fele lądują na aucie 8-)
6.04.2010 Alu już zamontowane

9.04.2010 Ori termometr, kontrolka świateł mijania, tjunerskie kierunki zafoliowane na pomarańczowo 8-)
18.04.2010 Uchwyt do nawigacji :mrgreen:
Koledzy, proszę pomóżcie, podpowiedzcie mi co mam zrobić, bo ja już się pogubiłem

Tak wygląda ten zchrzaniony zderzak, lakier położony starannie, tylko że zupełnie niepotrzebnie pomalowana górna część zderzaka i na dodatek ori struktura zeszlifowana :evil:
Tak to wygląda z bliska, góra i dół jednakowe, a tak być nie powinno, bo to nie wygląda dobrze :roll:
Dla porównania ori zderzak, tak powinna wyglądać góra tego 90tkowego i tak wyglądają listwy z 90 i góra przedniego zderzaka...
Tak to wygląda z zamontowanymi listwami
A tak na aucie
A tak wygląda środek po wywaleniu pokrowców, przedostatnia fotka pokazuje zdewastowany fotel kierowcy :evil:
25.04.2010 walki z ciemnościami w środku ciąg dalszy :mrgreen:
Już kiedyś pisałem jak bardzo nie lubię ciemności w samochodzie, w ostatnią niedziele strasznie się nudziłem i wyrezałem sobie coś takiego

A tak to świeci, niestety fotki nie oddają tego co jest na prawdę, ponadto diody zostaną zmienione z ciepłobiałych na zimnobiałe

30.04.2010 Niestety przyszedł czas na mały remoncik zawieszenia

Do wymiany są m.in tuleje wahaczy i łożyska Mc Phersonów, tuleje niestety nie Lemforder a Febi Bilstein i Topran, łożyska także, mam nadzieje, że pojeżdżą choć pół roku :roll:
1.04.2010 Remont zawieszenia zakończony, niestety auto nie stanie na kołach prędzej niż 4 albo 5 maja, z powodu uszkodzonych węży hamulcowych przód :evil:
Dobrze, że to zauważyłem inaczej mogłoby być nie wesoło, zwłaszcza, że prawy wąż to już zupełny szrot, nareszcie wyjaśniło się dlaczego auto przy hamowaniu od pewnego czasu sciągało na lewą stronę :zly:
Zdemontowane elementy zawieszenia
Tak to wyglądało w czasie prac, jak widać nie trzeba wymontowywać zwrotnicy aby wyjąć kolumnę

Odbojnik prawie zerwany
Wyrezany przez mojego ojca przyrząd do wprasowywania nowych tulei spisał się wzorowo

A tak wygląda to po małym remonciku <ok>
7-8.05.2010 Elektryczny szyberdach <ok>
7 dostałem paczkę z zestawem do przeróbki szyberdachu na prąd, oraz boczkami pod prąd od kolegi Basu



Szyber już zmontowany
I w akcji <ok>
Boczki tapicerki przed renowacją
I po niej

Tutaj dla porównania mój ori boczek drzwi kierowcy
I odrestaurowany boczek drzwi kierowcy już zamontowany

I teraz tył, lewa strona

I jeszcze prezentacja mechanizmu elektrycznych szyb przód jaki mam wyrezany u siebie

Silnik pochodzi z jakiegoś nowszego Audi, pewnie A4 albo A6, natomiast reszta mechanizmu z ori korbowca.
Fotki ostatnich zmian

Precz z ciemnościami <ok>
Odnowiona podsufitka

Jako że Spiczi był zainteresowany jak oświetlenie na nogi prezentuje się w spoczynku zapodaje kilka fotek w spoczynku i z bliska <ok>
Tył
Przód
Audi 90 1,6 Turbo D :mrgreen:
Nie pamiętam już który lipiec 2010 - 10 września 20010 - Mały remoncik
Niestety z powodu innych prac klima została odłożona na przyszły sezon :evil:
No cóż, tak to w życiu bywa, zamiast klimy jest remont i zwalczenie wszelakiej korozji <ok>
Auto zostało zakonserwowane od spodu i nie tylko, wszelakie ogniska rdzy zwalczone, zostały zamontowane nowe błotniki (ori) oraz drzwi przedniego pasażera

Polakierowana została również listwa podreflektorowa która była już w bardzo kiepskim stanie, cała poobijana :roll:
No to teraz czas na fotki <ok>
Przód prezentuje się teraz tak:
Przy okazji wymiany błotników zamontowałem "ori" kierunki

Zbliżenia na krawędzie błotników z dedykacją dla wuja, który to swoim bystrym okiem dopatrzył się na moich wcześniejszych fotkach purchli

Wypolerowana ori końcówka wydechu
<zly>
11 września 2010 lakierowanie tylnej części nadwozia

15 września 2010 remont zakończony, zostało do zrobienia pare kosmetycznych drobiazgów, zamontowałem wskaźnik boost, oraz lepsze światłodajki <ok>
Podświetlenie radia zmienione na czerwone, teraz gdyby nie brak napisu Audi na panelu radio wyglądałoby jak ori <ok>
19.01.2011 Dodatkowe zegary oraz ori radio Audi Chorus (tymczasowo, docelowo Audi Delta) Zegarki narazie nie do końca podłączone, ponieważ czekam na czujniki <ok>
6.02.2011 Auto Check oraz podłączone już na dobre zegary dodatkowe

I w akcji :->
Dodatkowe zegarki już podłączone <ok>
Dopracowałem też osadzenie radia w konsoli środkowej :mrgreen:
7.02.2011 Dziś doszły do mnie kolejne graty, tym razem są to rączki podsufitki z oświetleniem i grill z 90


Foty gratów postaram się zamieścić jutro, na pewno w tym tygodniu zamontuje grill, a rączki to zobaczymy, bo muszę je przerobić na porządne źródło światła <ok>
Niestety jedna z tych rączek ma zamiast światłodajki zaślepkę, no ale będę polował na tą jedną lampkę aby mieć komplet :mrgreen:
Ciekawostką jest fakt, że przednie lampki daje się przerobić tak, aby odpalały się same po otwarciu drzwi

8.02.2011 Auto umyte, grill z 90tki zamontowany :->
Koszulki na zagłówki także już zamontowane

Nowe rączki podsufitki

A tutaj światłodajka przerobiona na porządne źródło światła <ok>
I cała rączka z oświetleniem <ok>
11.02.2011 Licznik z Audi 90 :mrgreen: Teraz jestem jeszcze szybszy

31.03.2011 Ori obrotek, znaczek Turbo D i początki listew bocznych z 90tki :mrgreen:
Znaczek Turbo D który dostałem od kolegi Wampir1988 wygląda po regeneracji tak
Ori obrotek od 1,6 Turbo D <lol>
W nocy licznik prezentuje się tak (oczywiście na żywo podświetlenie jest czerwone, nie wiem czemu na foto wyszło tak chamsko pomarańczowe):
6 maj 2011 Skutki zabawy w lakiernika <osohozi>
No cóż, to pierwszy i ostatni raz gdy biore się za lakierowanie :evil:
Trochę wstyd jeździć w tym stanie, ale auto przez jakiś czas będzie tak wyglądać

Na szczęście już jest plan na zrobienie z tym porządku, narazie nie zdradzam szczegółów by nie zapeszyć

20.05.2011 Majowa sesja zdjęciowa
Zdaje sobie sprawę z tego że auto aktualnie nie wygląda najlepiej, ale mimo to postanowiłem zrobić mu małą sesję zdjęciową:
25.05.2011 Ori spoiler nadchodzi :mrgreen:
Narazie wygrana aukcja, jak tylko dojdzie do mnie to pokażę foty

http://allegro.pl/show_item.php?item=1617615401
30-31.05.2011 Regeneracja wentylatorów chłodnicy
Regeneracja polegała na dorobieniu nowych mocowań dolnych do obudowy wentylatorów, oraz wymianę łożysk wentylatora biernego (tego co ma napęd z paska), a także czyszczenie i smarowanie tulejek silnika drugiego wentylatora. Po tym zabiegu wentylatory chodzą jak nowe

Tutaj znajdują się foty z przeprowadzonej operacji: https://picasaweb.google.com/1172622029 ... aKMiv7X4AE#
Zdaje sobie sprawę z tego że może najlepiej te mocowania nie wyglądają, ale trzymają się pewnie i mocno, na dodatek są z ocynkowanej blachy <ok>
Cała obudowa została pomalowana, miejsca które były zardzewiałe i oczyszczone z rdzy zabezpieczyłem podkładem korchron, natomiast całość pomalowałem czarnym chlorokauczukiem. Niestety malowane pędzlem, więc rewelacji nie ma, ale chyba nie wygląda strasznie <ok>
9.07.2011 Pompa 10mm by Trepek
Wczoraj została finalnie już uruchomiona nowa pompa wtryskowa 10mm i auto już jeździ i to naprawde konkretnie jeździ. Pompa pochodzi z Fiata Croma 2,5 TD ma zrobionego Gov Moda i Advance Timming Moda.
Na pewno przez jakiś czas będą przeprowadzane drobne poprawki ustawień pompy, bo ciągle mam wrażenie, że jeszcze da się coś zmienić na lepsze, rozważam też zwiększenie ciśnienia doładowania tak aby mieć 1,2 bar a w porywach troszke więcej (aktualnie 1,2 bar osiągane właśnie w porywach).
Zapodaje jeszcze 3 filmiki

Testowanie rozrusznika po regeneracji, auto nie odpaliło bo jeszcze nie była kompletna instalacja paliwowa :mrgreen:
Tutaj już praca silnika na nowej pompie, kąt wtrysku był źle dobrany, stąd pracowało to nienajlepiej i kopciło na siwo :roll:
A tutaj filmik pokazujący odpalanie ciepłego silnika bez grzania świec i przy prawidłowo dobranym kącie wtrysku
Filmiku z jazdy narazie brak, muszę wykombinować jakieś zamocowanie do cyfrówki/telefonu aby nagrać porządny filmik :roll: