[B4 ABT 2.0] brak ssania. POMOCY
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Ciśnienie paliwa w ABT ma się zawierać od 0,8 do 1,2 bar (mierzone na wejściu do zespołu wtrysku). Najlepiej jak ma ok. 0,9-1 bar. Jak ma więcej niż 1,1 bar to ECU może nie wyrabiać z czasem wtrysku albo sam wtryskiwacz (nie najmłodszy już przecież) i zalewać silnik albo odwrotnie, nie daje tyle ile mu trzeba na rozruch na zimno. Na ciepłym może mu wystarczać ale na zimno może być kicha. Skoro pod autem masz miękki wężyk (jakoś nie kojarzę, żeby tam był miękki) to może się załamuje albo ma za małą średnicę i ciśnienie spada.
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
Ciśnienie paliwa wynosi 0.8 bara a na zapalonym silniku 1 bar. Przewody drożne. Załamka:(
Powiedz mi danek czy uszkodzony po części obrotomierz może miec jakiś wpływ na sterownik ? Bo mój obrotomierz nie pracuje za dobrze, maksymalne obroty jakie pokazuje to ledwo 5000 a ja czuje ze silnik kreci się więcej. Myślałem że są jakieś zimne luty i rozebrałem ten licznik [był juz wcześniej rozbierany wynikiem tego był źle złożony] przelutowałem ruchome nóżki ale nie pomogło. I jeszcze jedno czy licznik od b3 tylko na próbę będzie pasowac ?
Powiedz mi danek czy uszkodzony po części obrotomierz może miec jakiś wpływ na sterownik ? Bo mój obrotomierz nie pracuje za dobrze, maksymalne obroty jakie pokazuje to ledwo 5000 a ja czuje ze silnik kreci się więcej. Myślałem że są jakieś zimne luty i rozebrałem ten licznik [był juz wcześniej rozbierany wynikiem tego był źle złożony] przelutowałem ruchome nóżki ale nie pomogło. I jeszcze jedno czy licznik od b3 tylko na próbę będzie pasowac ?
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Fantomas_29, Czyli na Twoim wtrysku też załapał na 1000 obrotów? Jeśli tak to sprawdź rezystancję czujnika temp. do ECU na pinach wtyczki ale przy ECU, a nie na samym czujniku Piny 10 i 8. Zakładam, że masz autko sprzed 93 roku. Coś mi się zdaje, że gdzieś masz małe półzwarcie. Sprawdź też czy sam ECU nie jest gdzieś wilgotny, przylany (szczególnie w miejscu gniazda wtyczki) itp.
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
Obojetnie jaki wtrysk dam chodzi tak samo. Tyle że w tym co kupiłem jest uszkodzony czujnik IAT. Ja u siebie mam zamonotowany ze sprawnym czujnikiem.Danek pisze:Czyli na Twoim wtrysku też załapał na 1000 obrotów?
Na czujniku i na wtyczce z ECU jest taka sama rezystancja. Każdy kabelek ma 000.5 Om. A wracając do wtyczki ECU jest dobra nie połamana czysta , suchutka, sterownik jest czysty. W środku jest suchy i nie widac żeby było cos nadpalone. Wydaje mi sie ze auto tylko jak jest zimne i nie zawsze dostaje spalanie stukowe. Objaw jest taki że jak zimny to po dodaniu lekko gazu tak klekocze. Myślałem że to popychacze wymieniłem na nowe z INA i dalej to samo.
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
A jest taka możliwość? Wiem, że można podkręcić wskaźniki temp. i paliwa ale obrotek? Może Cobra będzie wiedział :roll: .Fantomas_29 pisze:Danek powiedz mi gdzie sie podkręca obroty na obrotku ?
Ale przecież podmieniałeś czujnik od ojca, a przynajmniej sprawdzałeś jego rezystancję (tak pisałeś) więc jak to było? Hę? <ok>
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
czujnik wody nie podmieniałem od ojca bo miałem nowy wsadzony. Teraz zakupiłem jeszcze raz nowy i jest ssanie. Ktoś się wypowiadał ze jest taka możliwosc podniesienia obrotów
P.S Obroty już podniosłem sobie na 950 i jest gitara. Fakt że obrotek pokazuje tylko do 5000tys. nie przeszkadza mi wcale. Lecz kiedyś będę musiał wymienic całe zegary.
Wnoszę o zamknięcie tematu.
Mówisz - masz <ok>
P.S Obroty już podniosłem sobie na 950 i jest gitara. Fakt że obrotek pokazuje tylko do 5000tys. nie przeszkadza mi wcale. Lecz kiedyś będę musiał wymienic całe zegary.
Wnoszę o zamknięcie tematu.
Mówisz - masz <ok>
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2008, 20:38 przez Fantomas_29, łącznie zmieniany 1 raz.