Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM]Ściąga przy obciążeniu.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ossek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 17 kwie 2008, 18:27
Lokalizacja: Szczecin

[B3 1.8 PM]Ściąga przy obciążeniu.

Post autor: Ossek » 07 wrz 2008, 19:07

Witam. Jakiś czas temu zamieniałem koła z tyłu na przód bo przednie, jako że są napędzane, były trochę zużyte. Przed zmianą kierownica była ciut przekręcona w lewo ale auto jechało prosto więc tego nie ruszałem. Po przełożeniu kierownica się wyprostowała ale gdy tylko jedzie ze mną pasażer auto ściąga w prawo. Jak jadę sam to idzie prosto.Co może być przyczyną? Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 07 wrz 2008, 19:29

ciśnienie w ogumieniu

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 07 wrz 2008, 19:37

Darecki3037 pisze:ciśnienie w ogumieniu
Mozliwe ale to musiało by go tam sporo brakować :mrgreen: Kolego napompuj po 2.0 bara tył i przod i sprawdz jak sie jezdzi, później wg wlepy na klapce paliwa napomuj odpowiednio tył i przód jesli masz inne opony niz wyminione na wlepie zasiegnij informacji u wulkanizatora badz napisz tutaj.

Awatar użytkownika
Ossek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 17 kwie 2008, 18:27
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ossek » 07 wrz 2008, 21:37

Ciśnienie na wszystkich kołach to 2 bary, było sprawdzane przy zmianie. Jednak dla pewności jutro sprawdzę jeszcze raz.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 07 wrz 2008, 23:22

czasami tak jest spotkałem sie ze przy ustawianiu zbieżności dociążali auto aby prosto jeździło (samochód na którym widziałem taki patent to stara beczka ze stajni merca)

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 11 wrz 2008, 16:32

Mam 205/55r15 i bije 2.4bara.Jak pod obciążeniem autko ciągnie a bez nie to musi być coś nie halo w pracy zawiasu,nierówne rozłożenie mas,nierównomierna charakterystyka pracy zawiasu.Albo opony mocno wydymane z tym też się już spodkałem z tym że dodatkowo występowały jakie

[ Dodano: 2008-09-11, 16:33 ]
jakieś inne objawy typu "bicie na kierownicy,hałasujące opony-właśnie pod obciążeniem ;-)

marcin 855
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 24 lut 2008, 17:04
Lokalizacja: .....

Post autor: marcin 855 » 12 wrz 2008, 21:26

a może masz tak zwany balon na oponie ja tak podobnie mniałem w jednym autku to powinieneś wyczuć nawet sprawdzająć dłonią po oponce

Awatar użytkownika
Ossek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 17 kwie 2008, 18:27
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ossek » 13 wrz 2008, 16:04

Po sprawdzeniu ciśnienia okazało się, że w prawym przednim kole ciśnienie było o 0,15 bara mniejsze. Po wyrównaniu auto jechało prosto, jednak chyba znów trochę powietrza uciekło bo objawy wracają, lecz są dużo słabsze. Jest chyba jakaś mała dziurka, zwłaszcza, że niedawno wyciągnąłem z tej opony kawałek metalu, jednak myślałem, że guma nie została uszkodzona. Chyba się myliłem :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl