Witam
Szukałem w szukajce ale nie ma tam nic czy zaślepiać wszystkie kanały. Było tylko o tym dolotowym (rurka harmonijkowa), a co z pozostałymi?, cz odciąć też ten od kolektora przy bloku silnika, żeby nie syfił na zawór? Jak ktoś może to proszę o info.
[1.9TDI 1Z] EGR zaślepienie wszystkich kanałów.
[1.9TDI 1Z] EGR zaślepienie wszystkich kanałów.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2009, 09:22 przez alf, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
Zaślepiłem zawór EGR wg wskazań z Forum i trochę lepiej z mocą ale nie tak jak było przed czyszczeniem EGR-a. Jak był obrośnięty sadzą i syfem, to silnik ciągnął dobrze w całym zakresie. Teraz słabo - szczególnie na 4-tym biegu, brak mu mocy i dopiero po chwili rozbuja się i idzie dobrze. Ale jak depnie się na pedał dynamicznie to - muł. Chyba trzeba będzie wybrać się na diagnostykę (Vagiem). :cry:
Zaślepiłem zawór EGR wg wskazań z Forum i trochę lepiej z mocą ale nie tak jak było przed czyszczeniem EGR-a. Jak był obrośnięty sadzą i syfem, to silnik ciągnął dobrze w całym zakresie. Teraz słabo - szczególnie na 4-tym biegu, brak mu mocy i dopiero po chwili rozbuja się i idzie dobrze. Ale jak depnie się na pedał dynamicznie to - muł. Chyba trzeba będzie wybrać się na diagnostykę (Vagiem). :cry:
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
To ze czyszczenie egra nic nie daje (bo i tak głowica zostaje zasyfiona) to wiedziałem od zawsze ale to ze zabiera moc to słysze pierwszy raz... moze coś gdzies masz nie szczelne i ucieka Ci ciag z kolektora, jesli na oko jest wszystko ok, to ratuja Cie tylko i wyłacznie logi dynamiczne i sprawdzenie co nie domaga, zloguj grupy 003,008,011 i dodatkowo mozesz zlogowac 010.