Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 AHH] Modyfikacje - wzmocnienie by CompSport

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 12 wrz 2008, 12:29

Po co robic cos w ukladzie napedowym :P

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 12 wrz 2008, 12:35

labek pisze:Po co robic cos w ukladzie napedowym :P
Noo koments pomysl kolego przy takiej mocy i momencie obrotowym na std zawieszeniu i układzie napedowym ;-)

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 12 wrz 2008, 13:07

Tak i pewnie z tyłu ma bębny :mrgreen:

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 12 wrz 2008, 13:15

WOJTEK26 pisze:
labek pisze:Po co robic cos w ukladzie napedowym :P
Noo koments pomysl kolego przy takiej mocy i momencie obrotowym na std zawieszeniu i układzie napedowym ;-)
Czy ja cos powiedzialem o zawieszeniu ? Co rozumiesz dokladnie przez uklad napedowy... ?

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 12 wrz 2008, 13:39

labek pisze:
WOJTEK26 pisze:
labek pisze:Po co robic cos w ukladzie napedowym :P
Noo koments pomysl kolego przy takiej mocy i momencie obrotowym na std zawieszeniu i układzie napedowym ;-)
Czy ja cos powiedzialem o zawieszeniu ? Co rozumiesz dokladnie przez uklad napedowy... ?
Szpera :P hihihi xD

juri-gtd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 03 lut 2008, 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: juri-gtd » 12 wrz 2008, 14:05

cabrio jest z 99 roku

zawieszenie mam gwinta KW
sprzeglo SACHS
wszystko w sumie to seria

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 12 wrz 2008, 14:17

juri-gtd pisze:cabrio jest z 99 roku

zawieszenie mam gwinta KW
sprzeglo SACHS
wszystko w sumie to seria
Kolego nie chce mi sie wierzyc ze masz standardowe sprzegło Sachs-a :?: Fabryczne sprzegło kończy sie przy 130KM i ponad 250Nm nie mówiąc juz o przegubach. Kolega Solskier ma przerobiony na około 140KM i 300Nm i musiał wsadzac sprzęgło od T4 i wzmacniane przeguby bo tamte nie dawały rady :-/

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 12 wrz 2008, 16:44

WOJTEK26 pisze:
juri-gtd pisze:cabrio jest z 99 roku

zawieszenie mam gwinta KW
sprzeglo SACHS
wszystko w sumie to seria
Kolego nie chce mi sie wierzyc ze masz standardowe sprzegło Sachs-a :?: Fabryczne sprzegło kończy sie przy 130KM i ponad 250Nm nie mówiąc juz o przegubach. Kolega Solskier ma przerobiony na około 140KM i 300Nm i musiał wsadzac sprzęgło od T4 i wzmacniane przeguby bo tamte nie dawały rady :-/
A przeguby w 96 roku Avant i Cabrio z 99 sa takie same ? Bo przeguby np w 1.8T wytrzymuja moce kolo 300 km a w serii maja 150. A co do sprzegla to moze jakis z serii Racing, bo seria to fakt moglaby miec problem.

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 12 wrz 2008, 17:49

Solskier to przegubów nie zmieniał.

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 12 wrz 2008, 17:51

Jakaś rozbierzność w zeznaniach :D

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 12 wrz 2008, 18:38

Przeguby to można na 90 konnym silniku zmielić, przy normalne eksploatacji przeguby wytrzymają moce rzędu blisko 250ps i ponad 380Nm. Później to zaczynają sie urywać półośki :-) Info od Niemieckich rezaczy ;-)

Gratki za projekt, wykres ciekawy. Czekam na jakieś fotki i zapraszam do działu "Moje Audi" :-)

juri-gtd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 03 lut 2008, 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: juri-gtd » 12 wrz 2008, 23:54

przeguby sa seryjne a sprzeglo chcialem zalozyc takie jak ma solskier ale nie moglem znalesc numeru tego sprzegla wiec kupilem seryjne sachs za 800pln i nie jest to zaden racing i nic innego fakt ze pol roku temu mialem nowego sachsa i wytrzymal ok 5 tys km wiec ten pewnie wytrzyma jeszcze krocej ale jest orginal ale rozgladam sie za jakims leposzym bo wiem ze nie wytrzyma

solskier zmienial przeguby i mus caly czas padaja a jak mam ori i sa ok bo wytrzymuja duzo wiecej niz wszystkie podrobki jak to testowal solskier :)

co do zmian to oczywiscie jeszcze hamulce zmienilem na zaciski s2 tarcze zimmermann sport przod/tyl i pompa z rs2

co do szpery to myslalem ale u mnie jest cos takiego jak EDS czyli elektroniczna szpera wykorzytujaca abs i cos tam daje bo jak wylacze abs to ciezko szybciej ruszyc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl