Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[coupe 2.3 7A] Modyfikacje - jak poprawić osiagi ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
janek1coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
Lokalizacja: Działoszyn

[coupe 2.3 7A] Modyfikacje - jak poprawić osiagi ?

Post autor: janek1coupe » 15 wrz 2008, 11:46

Witam :!:
Czy istnieje jakiś niezbyt drogi sposób żeby moja auderka kręciła się od dolnych obr. :?:
Lub przynajmniej żeby żwawiej się rozkręcała :-? Dodam ze stan tech. i Ciśnienie są bardzo dobre. Montaż turba jest zbyt kosztowny :cry: Myślałem o czipie ,ale czy on pomoże :?: Wiem ,że moc wzrośnie,ale czy będzie kręcił się od dołu :roll:
Kompresor byłby super ale tez pewnie byłby drogi.Może ktoś już tego próbował w tym modelu :?:
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 16:23 przez janek1coupe, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 15 wrz 2008, 12:19

To jest wolnossacy silnk i raczej od dołu kreić sie nie bedzie... albo uturbisz albo kompresor, chip... mozna coś tam nieco zmienić (zciagnac na dół nieco moment) ale jak odbije sie to na spalaniu?! Ewentualnie mógłbyć założyc cieższe koło zamachowe, wtedy miałbys wiecej Nm ale straciłbys na PS. Generalnie tanim kosztem nic nie zdziałasz... PS jak masz LPG to wywal i odrazu bedziesz mial wiecej PS i Nm, oczywiscei wymiana filtrów na nowe. Mógłbys jeszcze uwolnić wydech to chyba najtańsza opcja moze przywróci to moc auta do seryjnego <ok>

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 wrz 2008, 12:49

bardzo proszę oto przepis:
bierzesz sprzedajesz auto i kupujesz 2.8 v6.
koniec przepisu

;)

najtaniej, najbardziej bezawaryjnie i najbardziej bezstresowo.

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 16 wrz 2008, 09:08

Leo pisze:bardzo proszę oto przepis:
bierzesz sprzedajesz auto i kupujesz 2.8 v6.
koniec przepisu
Nie każdego stać na taki jakie podałeś a po drugie Kolega nie pisał, że chce sprzedać swój tylko, że chce coś w SWOIM zrobić :-P . Moim zdanie zrób cały układ wydechowy i już powinno trochę pomóc. Jeżeli masz LPG to już wiadomo, że LPG zaczyna w miarę ciągnąc od 3000obr/min. Coś słyszałem o BLOS'ie może to pomoże(jeżeli masz instalkę LPG)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 wrz 2008, 09:38

a słyszałeś, że 7A chodzi najlepiej na seryjnym wydechu ? Bo jeśli nie masz wykresów z hamowni przed i po zrobieniu wydechu to możemy sobie dalej wróżyć z fusów ;)
Nie zaglądam nikomu do kieszeni, ale jeśli ktoś poważnie myśli o zrobieniu auta aby było szybsze, niestety, ale bez 3 tysiączków niech nawet nie podchodzi, bo tylko pogorszy sprawę (koszt zrobienia głowicy i kupna wałków rozrządu o odpowiedniej, dostosowanej do potrzeb, charakterystyce).

janek1coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
Lokalizacja: Działoszyn

Post autor: janek1coupe » 16 wrz 2008, 11:45

Dzięki koledzy za odzew!!!
Gdybym miał kasę na zmianę auta to na pewno bym to zrobił i kupił 2.8 V6 a najlepiej S2.Ale w takim razie muszę obejść się smakiem i śmigać tym co mam :-( Na pewno pomyślę nad wydechem bo jest kilka razy spawany i może nie jest już taki drożny :-?
Mam Wstawioną strumienicę nio i LPG(sekwencję).
3majcie się klubowicze <ok>

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 16 wrz 2008, 19:48

wywal gaz i strumienice to sie poprawi.

Leo dobrze prawi ;-)

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 17 wrz 2008, 00:16

Sprawdż czy końcowy tłumik jest oryginalny, w moim był wstawiony sportowy z Ski, po wymianie na fabryczny odzyskal wigor na dole. W tym sportowym inaczej biegła rura :)

janek1coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
Lokalizacja: Działoszyn

Post autor: janek1coupe » 18 wrz 2008, 22:52

Dzięki jmm Mój wygląda na oryginalny bo taki sam widziałem w innej 2.3 20V.
Moze jest przytkany bo jest troszke połatany :-/
Myślę o kupnie jakiegoś sportowego ale już nie wiem skoro może to jeszcze zaszkodzić :-|
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 16:26 przez janek1coupe, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 30 wrz 2008, 12:48

Moim zdaniem sprzedaj auto. Jest wielu, którzy by zaopiekowali się autem jak należy i cieszyli by się bardziej od Ciebie mając pod domem mocną R5.
Jeżeli używasz lub masz zamiar używać auta na LPG i strumienicach to nie rozumiem Twojego wątku w ogóle. A już tym bardziej chęci zakupu S2.
Najlepsze rozwiązanie to tak jak pisał Leo. Moc podobna a moment większy i niżej obsadzony.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 16:27 przez zserty, łącznie zmieniany 1 raz.

AdamE

Post autor: AdamE » 30 wrz 2008, 12:53

to mówicie że 7A gorzej od 2,8 chodzi ojjj dużej różnicy nie ma, weź połącz dwie przepustnice i podniesie to moment

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 30 wrz 2008, 12:56

Nie gorzej tylko inaczej.
Obydwa mają inne charakterystyki.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 01 paź 2008, 16:32

AdamE pisze:no niby w dobrej kondycji sa oba ale obawiam sie tego quattro, u kumpla... no zobaczymy
To znaczy, że jak będzie sucho i umiesz startować ośką to zrobisz go na starcie ;-)

janek1coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
Lokalizacja: Działoszyn

Post autor: janek1coupe » 02 paź 2008, 22:42

Moja coupe 7A też ma napęd na jedną ośkę:) Myślę kupić jakiegoś dawcę w quattro i przełożyć napędy do mojej ale muszę się dowiedzieć czy jest z tym problem.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 16:32 przez janek1coupe, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 02 paź 2008, 23:14

janek1coupe pisze:Moja coupe 7A też ma napęd na jedną ośkę:) Myślę kupić jakiegoś dawcę w quattro i przełożyć napędy do mojej ale muszę się dowiedzieć czy jest z tym problem.
Jest z tym bardzo duży problem ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl