[coupe 2.3 7A] Modyfikacje - jak poprawić osiagi ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
- Lokalizacja: Działoszyn
[coupe 2.3 7A] Modyfikacje - jak poprawić osiagi ?
Witam :!:
Czy istnieje jakiś niezbyt drogi sposób żeby moja auderka kręciła się od dolnych obr. :?:
Lub przynajmniej żeby żwawiej się rozkręcała Dodam ze stan tech. i Ciśnienie są bardzo dobre. Montaż turba jest zbyt kosztowny :cry: Myślałem o czipie ,ale czy on pomoże :?: Wiem ,że moc wzrośnie,ale czy będzie kręcił się od dołu :roll:
Kompresor byłby super ale tez pewnie byłby drogi.Może ktoś już tego próbował w tym modelu :?:
Czy istnieje jakiś niezbyt drogi sposób żeby moja auderka kręciła się od dolnych obr. :?:
Lub przynajmniej żeby żwawiej się rozkręcała Dodam ze stan tech. i Ciśnienie są bardzo dobre. Montaż turba jest zbyt kosztowny :cry: Myślałem o czipie ,ale czy on pomoże :?: Wiem ,że moc wzrośnie,ale czy będzie kręcił się od dołu :roll:
Kompresor byłby super ale tez pewnie byłby drogi.Może ktoś już tego próbował w tym modelu :?:
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 16:23 przez janek1coupe, łącznie zmieniany 4 razy.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
To jest wolnossacy silnk i raczej od dołu kreić sie nie bedzie... albo uturbisz albo kompresor, chip... mozna coś tam nieco zmienić (zciagnac na dół nieco moment) ale jak odbije sie to na spalaniu?! Ewentualnie mógłbyć założyc cieższe koło zamachowe, wtedy miałbys wiecej Nm ale straciłbys na PS. Generalnie tanim kosztem nic nie zdziałasz... PS jak masz LPG to wywal i odrazu bedziesz mial wiecej PS i Nm, oczywiscei wymiana filtrów na nowe. Mógłbys jeszcze uwolnić wydech to chyba najtańsza opcja moze przywróci to moc auta do seryjnego <ok>
- KLAKSON
- Forum Audi 80
- Posty: 1767
- Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
- Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
- Kontakt:
Nie każdego stać na taki jakie podałeś a po drugie Kolega nie pisał, że chce sprzedać swój tylko, że chce coś w SWOIM zrobić . Moim zdanie zrób cały układ wydechowy i już powinno trochę pomóc. Jeżeli masz LPG to już wiadomo, że LPG zaczyna w miarę ciągnąc od 3000obr/min. Coś słyszałem o BLOS'ie może to pomoże(jeżeli masz instalkę LPG)Leo pisze:bardzo proszę oto przepis:
bierzesz sprzedajesz auto i kupujesz 2.8 v6.
koniec przepisu
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
a słyszałeś, że 7A chodzi najlepiej na seryjnym wydechu ? Bo jeśli nie masz wykresów z hamowni przed i po zrobieniu wydechu to możemy sobie dalej wróżyć z fusów
Nie zaglądam nikomu do kieszeni, ale jeśli ktoś poważnie myśli o zrobieniu auta aby było szybsze, niestety, ale bez 3 tysiączków niech nawet nie podchodzi, bo tylko pogorszy sprawę (koszt zrobienia głowicy i kupna wałków rozrządu o odpowiedniej, dostosowanej do potrzeb, charakterystyce).
Nie zaglądam nikomu do kieszeni, ale jeśli ktoś poważnie myśli o zrobieniu auta aby było szybsze, niestety, ale bez 3 tysiączków niech nawet nie podchodzi, bo tylko pogorszy sprawę (koszt zrobienia głowicy i kupna wałków rozrządu o odpowiedniej, dostosowanej do potrzeb, charakterystyce).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
- Lokalizacja: Działoszyn
Dzięki koledzy za odzew!!!
Gdybym miał kasę na zmianę auta to na pewno bym to zrobił i kupił 2.8 V6 a najlepiej S2.Ale w takim razie muszę obejść się smakiem i śmigać tym co mam Na pewno pomyślę nad wydechem bo jest kilka razy spawany i może nie jest już taki drożny
Mam Wstawioną strumienicę nio i LPG(sekwencję).
3majcie się klubowicze <ok>
Gdybym miał kasę na zmianę auta to na pewno bym to zrobił i kupił 2.8 V6 a najlepiej S2.Ale w takim razie muszę obejść się smakiem i śmigać tym co mam Na pewno pomyślę nad wydechem bo jest kilka razy spawany i może nie jest już taki drożny
Mam Wstawioną strumienicę nio i LPG(sekwencję).
3majcie się klubowicze <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
- Lokalizacja: Działoszyn
Dzięki jmm Mój wygląda na oryginalny bo taki sam widziałem w innej 2.3 20V.
Moze jest przytkany bo jest troszke połatany
Myślę o kupnie jakiegoś sportowego ale już nie wiem skoro może to jeszcze zaszkodzić :-|
Moze jest przytkany bo jest troszke połatany
Myślę o kupnie jakiegoś sportowego ale już nie wiem skoro może to jeszcze zaszkodzić :-|
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 16:26 przez janek1coupe, łącznie zmieniany 1 raz.
Moim zdaniem sprzedaj auto. Jest wielu, którzy by zaopiekowali się autem jak należy i cieszyli by się bardziej od Ciebie mając pod domem mocną R5.
Jeżeli używasz lub masz zamiar używać auta na LPG i strumienicach to nie rozumiem Twojego wątku w ogóle. A już tym bardziej chęci zakupu S2.
Najlepsze rozwiązanie to tak jak pisał Leo. Moc podobna a moment większy i niżej obsadzony.
Jeżeli używasz lub masz zamiar używać auta na LPG i strumienicach to nie rozumiem Twojego wątku w ogóle. A już tym bardziej chęci zakupu S2.
Najlepsze rozwiązanie to tak jak pisał Leo. Moc podobna a moment większy i niżej obsadzony.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 16:27 przez zserty, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
- Lokalizacja: Działoszyn
Moja coupe 7A też ma napęd na jedną ośkę:) Myślę kupić jakiegoś dawcę w quattro i przełożyć napędy do mojej ale muszę się dowiedzieć czy jest z tym problem.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 16:32 przez janek1coupe, łącznie zmieniany 1 raz.