[2.3 NG LPG] Ciężko się uruchamia
[2.3 NG LPG] Ciężko się uruchamia
Witam. Potrzebuję rady na ciężko uruchamiający się silnik. Jak zapalam samochodzik rano czy nawet po dłuższym postoju to efekt jest taki jakby silnik był zalewany przez paliwo. pali ciężko i przy tym kopci na biało ,trzepie silnikiem i czuć paliwo, Oleju nie bierze bo po przejechaniu 1000 km nie dolałem ani grama. Jak pochodzi kilkanaście sekund to jest już dobrze. Nie wiem czy to nie jest wina jakiegoś czujnika. Prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony 22 sie 2008, 18:39 przez custom, łącznie zmieniany 1 raz.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Jeśli masz LPG z I lub II generacji to wina leży po stronie przepływki - może być uwalona - ale pytanie czy kuleje na obrotach czy nie? Podobnie może być z czujnikiem temp. powodując zmianę mieszanki na zbyt bogatą i go zalewa. Warto sprawdzić wspomniany przez audiktom`a niebieski czujnik - ważny aby przy wymianie nei stosowac zamienników - moga powodować wariacje.
Jesli żadna z powyższych rzeczy nie pomoże sprawdź czy silnik nei dostaje lewego powietrza na drodze z filtra do zasilania paliwa. Często jest tak że gumowy wąż pęka i dostaje lewe powietrze powodując zmianę mieszanki paliwowej.
Jesli żadna z powyższych rzeczy nie pomoże sprawdź czy silnik nei dostaje lewego powietrza na drodze z filtra do zasilania paliwa. Często jest tak że gumowy wąż pęka i dostaje lewe powietrze powodując zmianę mieszanki paliwowej.
Witam. Sprawdziłem wszystkie połączenia gumowe wtrysku z silnikiem i okazało się że mam pęknietą gumę przy silniczku krokowym. Usterkę usunałem i jest lepiej ,ale nie tak jak ma być. Jednak zasanawia mnie myśl czy to nie jest czujnik temperatury. Teraz są już chłodniejsze poranki i autko pali OK., jednak jak sie zagrzeje i potem postoi jakiś czas, tak że silnik ma około 35-40 stopni to zaczyna się znów to samo. Może ktoś wie czy takie efekty są przyczyna uwalonego czujnika temp.
1. Szukaj dalej nieszczelności - na odpalonym silniku popsikaj samostartem w okolicach węży podciśnienia - jak silnik się przydławi to znaczy że gdzieś idzie lewe powietrze. Tak samo sprawdź czy są szczelne uszczelki wtryskiwaczy - mogą być sparciałe.
2. Żeby sprawdzić czy czujnik nie jest uwalony zrób test kodów błyskowych. Ale jakby czujnik temperatury był całkiem nie działający to raczej auto by w ogóle nie odpalało.
3. zostaje jeszcze kwestia paliwa i jego ciśnienia
2. Żeby sprawdzić czy czujnik nie jest uwalony zrób test kodów błyskowych. Ale jakby czujnik temperatury był całkiem nie działający to raczej auto by w ogóle nie odpalało.
3. zostaje jeszcze kwestia paliwa i jego ciśnienia