Dobrze byłoby jednak spróbować. Jak chociaż troszkę jesteś z prądem i lutownicą obeznany to tester zrobisz sobie sam - dioda, rezystorek i z pół metra kabelka (koszt ok. 2-3zł w sumie)Nie robiłem testu błędów, to nie na moją głowę.
jak to zrobić
. A potem tylko wpiąć go w złącze diagnostyczne. Kody błędów masz podane w książce "reguluję i naprawiam audi 80/90", łącznie z całą procedurą - jak prawidłowo to wymigać. Może po prostu być przecież tak, że masz jakiś czujnik uwalony - cudowanie z odpinaniem wtyczek może być dość długotrwałe - a tak będziesz wiedział od razu czy od strony elektroniki wszystko jest w porządku.
Sterowanie w NG jest na mój gust dość złożone - bo są osobno sterownik mieszanki i osobno sterownik zapłonu - połączone szyną wymiany danych. dlatego np. czujnik temperatury ma 2 piny - do każdego sterownika po jednym.
Nie mam teraz dostępu do Etki, ale nie wydaje mi się żeby były różnice w sterowniku silnika od manuala i od automatu.
Raz kiedyś widziałem schemat KE-III-Jetronica w NG gdzie sterowniki były zintegrowane w jednej puszce - ale na żywo takiego rozwiązania jeszcze nie spotkałem - tylko 2 osobne sterowniki.