Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 NG]Problemy z silnikiem i przyspieszeniem.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 16 wrz 2008, 16:52

Nie robiłem testu błędów, to nie na moją głowę.
Dobrze byłoby jednak spróbować. Jak chociaż troszkę jesteś z prądem i lutownicą obeznany to tester zrobisz sobie sam - dioda, rezystorek i z pół metra kabelka (koszt ok. 2-3zł w sumie)

jak to zrobić

. A potem tylko wpiąć go w złącze diagnostyczne. Kody błędów masz podane w książce "reguluję i naprawiam audi 80/90", łącznie z całą procedurą - jak prawidłowo to wymigać. Może po prostu być przecież tak, że masz jakiś czujnik uwalony - cudowanie z odpinaniem wtyczek może być dość długotrwałe - a tak będziesz wiedział od razu czy od strony elektroniki wszystko jest w porządku.

Sterowanie w NG jest na mój gust dość złożone - bo są osobno sterownik mieszanki i osobno sterownik zapłonu - połączone szyną wymiany danych. dlatego np. czujnik temperatury ma 2 piny - do każdego sterownika po jednym.

Nie mam teraz dostępu do Etki, ale nie wydaje mi się żeby były różnice w sterowniku silnika od manuala i od automatu.
Raz kiedyś widziałem schemat KE-III-Jetronica w NG gdzie sterowniki były zintegrowane w jednej puszce - ale na żywo takiego rozwiązania jeszcze nie spotkałem - tylko 2 osobne sterowniki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl