[80 b3 1.8 NE]kopółka i paluch?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 158
- Rejestracja: 28 sty 2007, 16:20
- Lokalizacja: Wrocław
[80 b3 1.8 NE]kopółka i paluch?
co moze powodowac zepsuta kopółka i paluch w moim silniku?
jest to jakos połaczone z gaźnikiem?
jest to jakos połaczone z gaźnikiem?
Ostatnio zmieniony 20 mar 2007, 23:55 przez Revelation, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 158
- Rejestracja: 28 sty 2007, 16:20
- Lokalizacja: Wrocław
Nie szukaj kopułki i palca na szrocie. Znaczenie tych części jest bardzo istotne a koszt nieduży. To tak jakbyś zakładał używaną prezerwatywę. Potem byś sobie nie mógł wybaczyć że poskapiłeś 20 PLN na palec i zapłaciłeś 400 PLN za holowanie.
Nie sądzę, by był związek aparatu ze zwykłym gaźnikiem, no chyba że masz gaźnik sterowany komputerem wtedy to wpływ jest istotny.
Nie sądzę, by był związek aparatu ze zwykłym gaźnikiem, no chyba że masz gaźnik sterowany komputerem wtedy to wpływ jest istotny.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 158
- Rejestracja: 28 sty 2007, 16:20
- Lokalizacja: Wrocław
Kolega ma rację. Zapomniałem że sprawa sie tyczy B3. Sprawdź połaczenie pneumatyczne pomiędzy podciśnieniowym regulatorem wyprzedzenia zapłonu a kolektorem ssącym.master72 pisze:kopółka i palec ( oczywiście nowe) to wydatek niewielki ( ja zapłaciłem za to około 35 zł)
wymiana - dosłownie kilka minut
wpływ na pracę silnika - ogromny
czy jest połączone z gaźnikiem - sprawdź czy od aparatu zapłonowego odchodzi przewód podciśnienia do gaźnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 158
- Rejestracja: 28 sty 2007, 16:20
- Lokalizacja: Wrocław
u mnie objawy :znaczący spadek mocy, traci obroty, mam cale swiece zaczadziałe a wymeinialem je z 2 tyg temu. i do drugiej komory gaznika mi beznyna spływa jakies fałszywe powietrze mi sie podobno dostaje:/ to mzoe byc wina kopółki i palucha czy raczej cos z gaznikiem nie tak? bo inny mechanik mi pwoeidzial ze mam zły siłwonik 2 przelotu i zawór przełanczajcy tnt.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 158
- Rejestracja: 28 sty 2007, 16:20
- Lokalizacja: Wrocław