[Wszystkie]Pomiar lakieru
[Wszystkie]Pomiar lakieru
Chciałem zapytać czy przy pomiarze lakieru na stacji diagnostycznej profesjonalnym sprzętem wyjdą nawet najmniejsze poprawki lakiernicze? Pozdrawiam....
Ostatnio zmieniony 06 lip 2007, 21:39 przez MAKLER, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn
- Doc
- Administrator
- Posty: 4643
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
zobacz swój tytuł tematu a następnie zajrzyj pod ten adres viewtopic.php?t=261
jak już przecytasz edytuj swój pierwszy post i zmien
jak już przecytasz edytuj swój pierwszy post i zmien
Czytalem to juz, jednak moj problem nie dotyczy konkretnego modelu wiec myslalem ze nie jest to potrzebne. Pytalem tylko o pomiar lakieru, nie odnoszac sie do konkretnego modelu. W takim razie co mam wpisac skoro nie pytam ani o moj samochod bo obecnie go nie posiadam, ani o zaden konkretny model. Pozdrawiam....Doc pisze:zobacz swój tytuł tematu a następnie zajrzyj pod ten adres viewtopic.php?t=261
jak już przecytasz edytuj swój pierwszy post i zmien
@goldwinger
a orientujesz sie moze jak sprawa wyglada na stacjach diagnostycznych? Posiadaja dobry sprzet czy raczej jest to jakies badziewi ktore raczej nie nadaje sie do sprawdzania?
z tym testem lakieru to jest pdobno jedna wielka lipa,gdzy podobno nawet nowe samochody z salonu moga miec nie rowna powloke lakiernicza albo nie rowna grubosc lakieru....
jezeli chcesz sprawdzic czy samochod nie jest po przejsciach to lepiej wez ze soba jakiegos dobrego blacharza,zaplac mu z 50 PLN za fatyge i bedziesz wszystko wiedzial....albo druga opcja,znajdz rzeczoznawce samochodwego i ten o to typ sprawdzi ci caly samocho a takze i papiery itp,koszt takej uslugi to okolo 100 pln
ja korzystalem z uslug takiego goscia,bylem w szoku,po 5 minutach potrafil nie wsiadajac do samochodu powiedziec przyblizony prawdziwy przebieg auta i miejsca napraw blacharskich i stwierdzil ze brakuje pewnego dokumentu(samochod byl na niemieckich blachach) bez ktorego w jednej jedynej dzielnicy warszawy nie da sie go zarejestrowac bo wymagaja takiego dokumentu
takze warto troszke zainwestowac zamiast robic jakies glupie testy lakieru
pozdrawiam i zycze powodzenia
jezeli chcesz sprawdzic czy samochod nie jest po przejsciach to lepiej wez ze soba jakiegos dobrego blacharza,zaplac mu z 50 PLN za fatyge i bedziesz wszystko wiedzial....albo druga opcja,znajdz rzeczoznawce samochodwego i ten o to typ sprawdzi ci caly samocho a takze i papiery itp,koszt takej uslugi to okolo 100 pln
ja korzystalem z uslug takiego goscia,bylem w szoku,po 5 minutach potrafil nie wsiadajac do samochodu powiedziec przyblizony prawdziwy przebieg auta i miejsca napraw blacharskich i stwierdzil ze brakuje pewnego dokumentu(samochod byl na niemieckich blachach) bez ktorego w jednej jedynej dzielnicy warszawy nie da sie go zarejestrowac bo wymagaja takiego dokumentu
takze warto troszke zainwestowac zamiast robic jakies glupie testy lakieru
pozdrawiam i zycze powodzenia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn
na stacjach najczęściej mają sprzęt dobrej klasy, ale faktycznie jest tak jak mówi mrx1983 powłoka nie koniecznie musi być jednakowa ale jak ktoś ma z tym do czynienia to jest w stanie na podstawie tych pomiarów i ogólnych oględzin auta określić czy coś było robione.
Same jakieś zaprawki lakiernicze to nie problem ale jeżeli już była jakaś "grubsza" robota robiona to nie da się tego ukryć przed tym miernikiem
Same jakieś zaprawki lakiernicze to nie problem ale jeżeli już była jakaś "grubsza" robota robiona to nie da się tego ukryć przed tym miernikiem
Boje się że kupię auto i za jakiś czas zacznie wychodzić rdza. Wiem że audi posiadają ocynk i jeżeli nie było nic robione z blacha i lakierem to na pewno tak szybko te auto nie zardzewieje, jednak jeżeli gdzieś bylo lekko uderzone mogą być problemy, dlatego ciekawi mnie czy warto jechać na pomiar lakieru, skoro piszecie że nie wszystko może wyjść. Na pewno jest wartko tylko nie ma pewności że dowiem sie wszystkiego o tym samochodzie tak?
No więc podsumowanie:
Koniecznie chcę kupić auto bezwypadkowe i teraz czy jeżeli pojadę na badanie lakieru wyjdą ewentualne niespodzianki? @mrx1983 napisał, że nawet nowe samochody mają nierówno położony lakier, jendak czy w taki wypadku osoba, która sprawdza samochód będzie widziała czy jest to wina fabryki czy poprawek lakierniczych i blacharskich?
Koniecznie chcę kupić auto bezwypadkowe i teraz czy jeżeli pojadę na badanie lakieru wyjdą ewentualne niespodzianki? @mrx1983 napisał, że nawet nowe samochody mają nierówno położony lakier, jendak czy w taki wypadku osoba, która sprawdza samochód będzie widziała czy jest to wina fabryki czy poprawek lakierniczych i blacharskich?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn
- Doc
- Administrator
- Posty: 4643
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Przecież jest tam wyraźnie napisane :!:MAKLER pisze:Czytalem to juz, jednak moj problem nie dotyczy konkretnego modelu wiec myslalem ze nie jest to potrzebne. Pytalem tylko o pomiar lakieru, nie odnoszac sie do konkretnego modelu. W takim razie co mam wpisac skoro nie pytam ani o moj samochod bo obecnie go nie posiadam, ani o zaden konkretny model. Pozdrawiam....Doc pisze:zobacz swój tytuł tematu a następnie zajrzyj pod ten adres viewtopic.php?t=261
jak już przecytasz edytuj swój pierwszy post i zmien
a?
-Jeżeli uważasz, że Twój temat dotyczy wielu modeli możesz skorzystać z tagów tego typu:[B2/B3/B4]Opis problemu
[80/90/Coupe B3]Opis problemu
itp.