[80 b4 2.0 ABK] Regulotor biegu jałowego
[80 b4 2.0 ABK] Regulotor biegu jałowego
mam jeszcze jedno pytanie-no bo jestem zielony w tych sprawach,a mianowicie ---czy regulator biegu jałowego to to samo co silniczek krokowy???z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony 25 lip 2019, 18:25 przez cyrkiel, łącznie zmieniany 3 razy.
właśnie o to mi chodziło-jak kupowałem moje audi poprzedni właściciel powiedział mi że na komputerze wykazało awarie regulatora biegu jałowego a on wymienił silniczek krokowy.czarekj pisze:Regulator biegu jałowego w silniku ABK jest przez niektóre osoby błędnie nazywany silniczkiem krokowym. Mimo tego błędnego nazewnictwa wtajemniczeni wiedzą o co chodzi. Żeby być dobrze zrozumianym używaj określenia "regulator wolnych obrotów" - będzie ok.
W innym temacie pytałem o zawieszające sie obroty-i to morze być pewnie powodem zawieszania siętych obrotów.--Czy wiadomo ile może kosztować taki regulator?
[ Dodano: 2007-03-21, 16:57 ]
właśnie o to mi chodziło-jak kupowałem moje audi poprzedni właściciel powiedział mi że na komputerze wykazało awarie regulatora biegu jałowego a on wymienił silniczek krokowy.czarekj pisze:Regulator biegu jałowego w silniku ABK jest przez niektóre osoby błędnie nazywany silniczkiem krokowym. Mimo tego błędnego nazewnictwa wtajemniczeni wiedzą o co chodzi. Żeby być dobrze zrozumianym używaj określenia "regulator wolnych obrotów" - będzie ok.
W innym temacie pytałem o zawieszające sie obroty-i to morze być pewnie powodem zawieszania siętych obrotów.--Czy wiadomo ile może kosztować taki regulator?
W pierwszej kolejności proponuję go przemyć i sprawdzić czy uzwojenie jest dobre. Nowy regulator sporo kosztuje, więc warto sie tym zaopiekować. One tak szybko się nie psują. Jeżeli regulatorek się zacina od nagromadzonego tam nagaru to obroty będę sie zawieszać, pod warunkiem że to sa obroty w granicach max. 2000. Przy jakich obrotach Ci się zawiesza? Sprawdź linkę może sie zacina i przepustnicę czy nie jest brudna. Ponadto sprawdziłbym przepływomierz i wymył klapkę.
obroty zawieszajA sie na ok 1000-1200obr,a na diagnostyce komputerowej wyszło że to właśnie regulator biegu jałowego szwankuje więc to pewnie jego wina.A oboty zacinają się tylko na zagrzanym silniku,na zimnym jest ok.czarekj pisze:W pierwszej kolejności proponuję go przemyć i sprawdzić czy uzwojenie jest dobre. Nowy regulator sporo kosztuje, więc warto sie tym zaopiekować. One tak szybko się nie psują. Jeżeli regulatorek się zacina od nagromadzonego tam nagaru to obroty będę sie zawieszać, pod warunkiem że to sa obroty w granicach max. 2000. Przy jakich obrotach Ci się zawiesza? Sprawdź linkę może sie zacina i przepustnicę czy nie jest brudna. Ponadto sprawdziłbym przepływomierz i wymył klapkę.
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
- gawcio12312
- Forum Audi 80
- Posty: 87
- Rejestracja: 21 mar 2009, 19:34
- Lokalizacja: Zdonia/Zakliczyn n/D
koledzy mam pytanie :
w moim ABK jak odpale na benzynie nie ważne czy ciepły czy zimny to strasznie silnikiem częsie na obrotach jałowych a i jak odłączyłem tak zwany (silniczek krokowy ) to zgasł tak ma być czy nie ma zgasnąć po odłączeniu . posiadam instalacje 2 generacji a i kiedy dodam gazu na benie i puszcze to silnik nieraz zgaśnie na gazie ok czy to wina krokowca
w moim ABK jak odpale na benzynie nie ważne czy ciepły czy zimny to strasznie silnikiem częsie na obrotach jałowych a i jak odłączyłem tak zwany (silniczek krokowy ) to zgasł tak ma być czy nie ma zgasnąć po odłączeniu . posiadam instalacje 2 generacji a i kiedy dodam gazu na benie i puszcze to silnik nieraz zgaśnie na gazie ok czy to wina krokowca
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2009, 18:45 przez gawcio12312, łącznie zmieniany 1 raz.