Wydaje mi sie ze jest to problem z potencjometrem przeplywomierza. Zrób test ciaglosci i jakosci sciezek. Niestety te potencjometry to zadna rewelacja, dosc szybko sie wycieraja bo sciezki sa z spieku i sa miekkie. Sprobuj jeszcze odpiac czujnik spalania stukowego i odpalic silnik. Odepnij rowniez potencjometr na cieplym silniku i zobaczysz - jesli sie uspokoi to jest jego wina. Generalnie w mechanicznym wtrysku najprawdopodobniejsze sa dla Twojego przypadku:
1. Przerwane przewody do krokowca lub krokowiec odlaczony
2. wytarte sciezki od potencjometru lub przerwane kable ECU-potencjometr
3. Uszkodzony rozdzielacz (zacinajacy sie tloczek)
4. nieprawidlowe cisnienie paliwa
5. zbyt wkrecona srubka od regulacji mieszanki przy rozdzielaczu.
[80 2.3NG] faluja obroty od 900 do 1100
-
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 04 sty 2008, 15:59
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
a jesli po wymiane wezykow co odchodza od krokowca i kolanek itd nadal faluje? na goracym silniku faluje a jak odpiolem krokowca to obroty sie podwyzszyly,
kurde wyczyscilem krokowca bylo troche nagaru i od tamtego czasu faluje bardziej
wyczyscilem przepustnice, przepywke, caly uklad odmy, wymienilem filtr powietrza, stare weze na nowe z ukladzie krokowca i kicha - dalej buja
o jakim zaworze spalania stukowego mowicie?? chodzi o ten metalowy ktory jest przypiety do tej duzej gumy laczacej przeplywke z kolektorem dolotowym??
kurde wyczyscilem krokowca bylo troche nagaru i od tamtego czasu faluje bardziej
wyczyscilem przepustnice, przepywke, caly uklad odmy, wymienilem filtr powietrza, stare weze na nowe z ukladzie krokowca i kicha - dalej buja
o jakim zaworze spalania stukowego mowicie?? chodzi o ten metalowy ktory jest przypiety do tej duzej gumy laczacej przeplywke z kolektorem dolotowym??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 wrz 2008, 01:36
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA