Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 2.3NG] faluja obroty od 900 do 1100

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 07 lut 2008, 14:14

Wydaje mi sie ze jest to problem z potencjometrem przeplywomierza. Zrób test ciaglosci i jakosci sciezek. Niestety te potencjometry to zadna rewelacja, dosc szybko sie wycieraja bo sciezki sa z spieku i sa miekkie. Sprobuj jeszcze odpiac czujnik spalania stukowego i odpalic silnik. Odepnij rowniez potencjometr na cieplym silniku i zobaczysz - jesli sie uspokoi to jest jego wina. Generalnie w mechanicznym wtrysku najprawdopodobniejsze sa dla Twojego przypadku:
1. Przerwane przewody do krokowca lub krokowiec odlaczony
2. wytarte sciezki od potencjometru lub przerwane kable ECU-potencjometr
3. Uszkodzony rozdzielacz (zacinajacy sie tloczek)
4. nieprawidlowe cisnienie paliwa
5. zbyt wkrecona srubka od regulacji mieszanki przy rozdzielaczu.

arek-samsel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 04 sty 2008, 15:59
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie

Post autor: arek-samsel » 29 lut 2008, 11:07

wiec tak jezeli zaczna falowac obroty zdjelem wtyczke od silnika krokowego nic sie niezmienilo zdjelem wtyczke od potecjometra na przeplywomiezu zadnej zmiany!

[ Dodano: 2008-03-23, 16:07 ]
W którym miejscu moga byc przerwane przewody od krokowca?

Awatar użytkownika
xxtomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 20 lut 2007, 20:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: xxtomek » 27 wrz 2008, 08:45

a jesli po wymiane wezykow co odchodza od krokowca i kolanek itd nadal faluje? na goracym silniku faluje a jak odpiolem krokowca to obroty sie podwyzszyly,
kurde wyczyscilem krokowca bylo troche nagaru i od tamtego czasu faluje bardziej :-?
wyczyscilem przepustnice, przepywke, caly uklad odmy, wymienilem filtr powietrza, stare weze na nowe z ukladzie krokowca i kicha - dalej buja :-/
o jakim zaworze spalania stukowego mowicie?? chodzi o ten metalowy ktory jest przypiety do tej duzej gumy laczacej przeplywke z kolektorem dolotowym??

_-czarny-_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 28 wrz 2008, 01:36
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA

Post autor: _-czarny-_ » 28 wrz 2008, 01:42

proponuje sprawdzic kopułke czy nie masz gdzies upalonej, oraz przewody i świece.

powodem jest zapewne fakt iz nie pracuje ci jeden z cylindrów. czy nie zauwarzyłeś ze ostatnio audik nie pali z deka więcej?? i nie stracił na mocy/

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 28 wrz 2008, 01:45

Czujnik spalania stukowego a nie zawór.Jak Patrzysz na silnik jest on po prawej stronie w bloku silnika(ma niebieską wtyczkę).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl