Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[ALL] Swap na AFNa.

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 28 wrz 2008, 14:25

leszek_11, dokladnie tak

ale jesli chcesz 110 to zacznij od wtryskow

zawsze jak Ci sie znudzi 110 dorzucisz program i masz 120 - 125

leszek_11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 30 maja 2007, 17:12
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: leszek_11 » 28 wrz 2008, 14:37

Adam, ale wystarczy założyć wtryski, czy oprócz przekładki trzeba coś poprzestawiać Vagiem. A tak wogóle to przekładka wtrysków chyba troszkę jest droższa od zmiany chipa?

[ Dodano: 2008-09-28, 14:42 ]
Jeśli się orientujesz to ile taka impreza kosztuje? Ile twój pomysł a ile mój?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 28 wrz 2008, 15:12

Dobry chip napewno bedzie droższy niż zmiana końcówek wtryskiwaczy. Oczywiście chipy po 500zł to sobie mozna w buty wsadzić ;-) Koszt nowych końcówek to około 700zł, podobna cena dotyczy całych używanych wtrysków.

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 28 wrz 2008, 15:38

Solskier, akurat nie mowilem o koncowkach tylko o calych wtryskach

komplet uzywek sprawnych od AFNa to koszt ok 500 zl

zakladasz i tyle nie trzeba regulowac
mozna tez kupic cale od AHF/ASV ale wtedy trzeba ustawic kat wtrysku i dawke paliwa

leszek_11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 30 maja 2007, 17:12
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: leszek_11 » 28 wrz 2008, 15:42

Z tego co ja się orientowałem to 500 zł kosztuje chip razem z wymianą. I to ma super śmigać. Rozmawiałem z kolesiem który wsadził takich chipów do 80-tek sporo.
Natomiast jak to jest z tymi wtryskami trzeba kupić całe czy wystarczy same końcówki zmienić. No i czy tylko wymiana wystarczy czy jeszcze trzeba coś ustawiać kompem?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 28 wrz 2008, 15:53

leszek_11 pisze:Z tego co ja się orientowałem to 500 zł kosztuje chip razem z wymianą. I
Nie chce nikogo obrażać ale ktoś kto ceni swój produkt (chip) na 500zł to albo nie ma do siebie i do swojej robty "szacunku" albo wgrywa gotowce, z tego co wiem zaden szanujący sie tuner nie robi programów za takią kase.

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 28 wrz 2008, 16:28

no ale same wtryski wystarczą bądź końcówki z afn czy pompę tez i program

a tak w ogóle to co jeszcze będzie potrzebne do przekładki pomijając silnik z osprzętem żebym o czymś nie zapomniał kupić

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 28 wrz 2008, 17:09

slawek88yo, pakujesz ori 1Z + cale wtryski od AFNa = ok 110KM + soft = ok 120 - 125KM

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 28 wrz 2008, 17:29

aha no to jeszcze musze poszukac pompy wtryskowej bo jeszcze nie mam a jaki moze byc koszt takich ori nowych wtryskow.. no i co jestem w stanie zrobic sam a w czym bede potrzebował mechanika.. bo co do przekłądki czuje sie na siłach gorzej mogło by byc z elektronika

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 28 wrz 2008, 17:42

slawek88yo, wtryski nowe w cenie uzywanego silnika :P kup sprawdzone uzywki :)

jesli bedziesz mial problem z poskladaniem to wal do mnie to ci pomoge

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 28 wrz 2008, 18:34

no był bym wdzieczny. narazie musze zacząć szukac wtryskow i pompy gdzyz kupiłem silnik bez i niby miał tylko 180 tys.. w co wiezyc mi sie niechce..

p.s moze wiecie jakie powinno byc cisnienie na tłokach przy sprezaniu

leszek_11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 30 maja 2007, 17:12
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: leszek_11 » 28 wrz 2008, 22:33

A czy same końcówki pasują od AFNa do 1Z czy nie, słyszałem że jeden koleś tak zrobił? Dlaczego trzeba całe wtryski zmieniać? Przeciesz taniej by wyszły same nowe końcówki. Jak to z tym jest?

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 28 wrz 2008, 22:43

leszek_11, taniej? koszt koncowek + 200 zl zalozenie z regulacja. nie wiem co Ci taniej wyjdzie :P

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 29 wrz 2008, 09:44

leszek_11 pisze:przemik, właśnie że mógłbyś się przewieźć. 1Z + soft chodzi lepiej niż AFN i to jest sprawdzone.
Mialem 1Z + soft (wykres znajdziesz na forum) , teraz mam AFN w serii... i nadal twierdze ze kazdy seryjny AFN ( nie mowie juz o zmodowanym) chodzi lepiej niz najbardziej skosowany 1Z...

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 wrz 2008, 10:18

przemik pisze:Mialem 1Z + soft (wykres znajdziesz na forum) , teraz mam AFN w serii... i nadal twierdze ze kazdy seryjny AFN ( nie mowie juz o zmodowanym) chodzi lepiej niz najbardziej skosowany 1Z...
Widać Twój 1Z albo był umeczony albo był marnie zrobiony ;-) dla porównania zobacz wykres z mojego 1Z jeszcze przed wsadzeniem FMIC i koncowym zestrojeniem gdzie teraz ma niemalże 150/350.

Obrazek

I czy po tym wykresie dalej upierasz sie ze 1Z po modach jest słabszy od serii AFNa?

[ Dodano: 2008-09-29, 10:34 ]
Patrząc na Twój wykres z 1Z to Ci sie nie dziwie ze AFN wg Ciebie chodzi lepiej, mało co sie tam zmieniło, zdołu moment szczelone a później wszystko jak seria tylko podniesione, a jeszcze powie do całość temperatura pomiaru Twojego auta odbywała sie praktycznie w zimie 2.0 C gdzie wynik latem byłby zapewne o wiele niższy. Kazde 20 stopni C to prawie 5% mocy w przeniesieniu na wykres. Tak wiec Twój AFN z pewnością w serii ma lepszy cóg niż ten 1Z po modach.

A na koniec spytam jeszcze co powiesz na 200PS 1Z (bo taki wg mnie jest zmodzony w opór i takie jeżdza po naszych drogach) czy to też jest gorsze od serii AFNa?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl