Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] Swap na AFNa.

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 28 wrz 2008, 14:25

leszek_11, dokladnie tak

ale jesli chcesz 110 to zacznij od wtryskow

zawsze jak Ci sie znudzi 110 dorzucisz program i masz 120 - 125

leszek_11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 30 maja 2007, 17:12
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: leszek_11 » 28 wrz 2008, 14:37

Adam, ale wystarczy założyć wtryski, czy oprócz przekładki trzeba coś poprzestawiać Vagiem. A tak wogóle to przekładka wtrysków chyba troszkę jest droższa od zmiany chipa?

[ Dodano: 2008-09-28, 14:42 ]
Jeśli się orientujesz to ile taka impreza kosztuje? Ile twój pomysł a ile mój?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 28 wrz 2008, 15:12

Dobry chip napewno bedzie droższy niż zmiana końcówek wtryskiwaczy. Oczywiście chipy po 500zł to sobie mozna w buty wsadzić ;-) Koszt nowych końcówek to około 700zł, podobna cena dotyczy całych używanych wtrysków.

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 28 wrz 2008, 15:38

Solskier, akurat nie mowilem o koncowkach tylko o calych wtryskach

komplet uzywek sprawnych od AFNa to koszt ok 500 zl

zakladasz i tyle nie trzeba regulowac
mozna tez kupic cale od AHF/ASV ale wtedy trzeba ustawic kat wtrysku i dawke paliwa

leszek_11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 30 maja 2007, 17:12
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: leszek_11 » 28 wrz 2008, 15:42

Z tego co ja się orientowałem to 500 zł kosztuje chip razem z wymianą. I to ma super śmigać. Rozmawiałem z kolesiem który wsadził takich chipów do 80-tek sporo.
Natomiast jak to jest z tymi wtryskami trzeba kupić całe czy wystarczy same końcówki zmienić. No i czy tylko wymiana wystarczy czy jeszcze trzeba coś ustawiać kompem?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 28 wrz 2008, 15:53

leszek_11 pisze:Z tego co ja się orientowałem to 500 zł kosztuje chip razem z wymianą. I
Nie chce nikogo obrażać ale ktoś kto ceni swój produkt (chip) na 500zł to albo nie ma do siebie i do swojej robty "szacunku" albo wgrywa gotowce, z tego co wiem zaden szanujący sie tuner nie robi programów za takią kase.

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 28 wrz 2008, 16:28

no ale same wtryski wystarczą bądź końcówki z afn czy pompę tez i program

a tak w ogóle to co jeszcze będzie potrzebne do przekładki pomijając silnik z osprzętem żebym o czymś nie zapomniał kupić

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 28 wrz 2008, 17:09

slawek88yo, pakujesz ori 1Z + cale wtryski od AFNa = ok 110KM + soft = ok 120 - 125KM

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 28 wrz 2008, 17:29

aha no to jeszcze musze poszukac pompy wtryskowej bo jeszcze nie mam a jaki moze byc koszt takich ori nowych wtryskow.. no i co jestem w stanie zrobic sam a w czym bede potrzebował mechanika.. bo co do przekłądki czuje sie na siłach gorzej mogło by byc z elektronika

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 28 wrz 2008, 17:42

slawek88yo, wtryski nowe w cenie uzywanego silnika :P kup sprawdzone uzywki :)

jesli bedziesz mial problem z poskladaniem to wal do mnie to ci pomoge

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 28 wrz 2008, 18:34

no był bym wdzieczny. narazie musze zacząć szukac wtryskow i pompy gdzyz kupiłem silnik bez i niby miał tylko 180 tys.. w co wiezyc mi sie niechce..

p.s moze wiecie jakie powinno byc cisnienie na tłokach przy sprezaniu

leszek_11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 30 maja 2007, 17:12
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: leszek_11 » 28 wrz 2008, 22:33

A czy same końcówki pasują od AFNa do 1Z czy nie, słyszałem że jeden koleś tak zrobił? Dlaczego trzeba całe wtryski zmieniać? Przeciesz taniej by wyszły same nowe końcówki. Jak to z tym jest?

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 28 wrz 2008, 22:43

leszek_11, taniej? koszt koncowek + 200 zl zalozenie z regulacja. nie wiem co Ci taniej wyjdzie :P

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 29 wrz 2008, 09:44

leszek_11 pisze:przemik, właśnie że mógłbyś się przewieźć. 1Z + soft chodzi lepiej niż AFN i to jest sprawdzone.
Mialem 1Z + soft (wykres znajdziesz na forum) , teraz mam AFN w serii... i nadal twierdze ze kazdy seryjny AFN ( nie mowie juz o zmodowanym) chodzi lepiej niz najbardziej skosowany 1Z...

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 wrz 2008, 10:18

przemik pisze:Mialem 1Z + soft (wykres znajdziesz na forum) , teraz mam AFN w serii... i nadal twierdze ze kazdy seryjny AFN ( nie mowie juz o zmodowanym) chodzi lepiej niz najbardziej skosowany 1Z...
Widać Twój 1Z albo był umeczony albo był marnie zrobiony ;-) dla porównania zobacz wykres z mojego 1Z jeszcze przed wsadzeniem FMIC i koncowym zestrojeniem gdzie teraz ma niemalże 150/350.

Obrazek

I czy po tym wykresie dalej upierasz sie ze 1Z po modach jest słabszy od serii AFNa?

[ Dodano: 2008-09-29, 10:34 ]
Patrząc na Twój wykres z 1Z to Ci sie nie dziwie ze AFN wg Ciebie chodzi lepiej, mało co sie tam zmieniło, zdołu moment szczelone a później wszystko jak seria tylko podniesione, a jeszcze powie do całość temperatura pomiaru Twojego auta odbywała sie praktycznie w zimie 2.0 C gdzie wynik latem byłby zapewne o wiele niższy. Kazde 20 stopni C to prawie 5% mocy w przeniesieniu na wykres. Tak wiec Twój AFN z pewnością w serii ma lepszy cóg niż ten 1Z po modach.

A na koniec spytam jeszcze co powiesz na 200PS 1Z (bo taki wg mnie jest zmodzony w opór i takie jeżdza po naszych drogach) czy to też jest gorsze od serii AFNa?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl