[ALL] Swap na AFNa.
Z tego co ja się orientowałem to 500 zł kosztuje chip razem z wymianą. I to ma super śmigać. Rozmawiałem z kolesiem który wsadził takich chipów do 80-tek sporo.
Natomiast jak to jest z tymi wtryskami trzeba kupić całe czy wystarczy same końcówki zmienić. No i czy tylko wymiana wystarczy czy jeszcze trzeba coś ustawiać kompem?
Natomiast jak to jest z tymi wtryskami trzeba kupić całe czy wystarczy same końcówki zmienić. No i czy tylko wymiana wystarczy czy jeszcze trzeba coś ustawiać kompem?
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Nie chce nikogo obrażać ale ktoś kto ceni swój produkt (chip) na 500zł to albo nie ma do siebie i do swojej robty "szacunku" albo wgrywa gotowce, z tego co wiem zaden szanujący sie tuner nie robi programów za takią kase.leszek_11 pisze:Z tego co ja się orientowałem to 500 zł kosztuje chip razem z wymianą. I
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Widać Twój 1Z albo był umeczony albo był marnie zrobiony dla porównania zobacz wykres z mojego 1Z jeszcze przed wsadzeniem FMIC i koncowym zestrojeniem gdzie teraz ma niemalże 150/350.przemik pisze:Mialem 1Z + soft (wykres znajdziesz na forum) , teraz mam AFN w serii... i nadal twierdze ze kazdy seryjny AFN ( nie mowie juz o zmodowanym) chodzi lepiej niz najbardziej skosowany 1Z...
I czy po tym wykresie dalej upierasz sie ze 1Z po modach jest słabszy od serii AFNa?
[ Dodano: 2008-09-29, 10:34 ]
Patrząc na Twój wykres z 1Z to Ci sie nie dziwie ze AFN wg Ciebie chodzi lepiej, mało co sie tam zmieniło, zdołu moment szczelone a później wszystko jak seria tylko podniesione, a jeszcze powie do całość temperatura pomiaru Twojego auta odbywała sie praktycznie w zimie 2.0 C gdzie wynik latem byłby zapewne o wiele niższy. Kazde 20 stopni C to prawie 5% mocy w przeniesieniu na wykres. Tak wiec Twój AFN z pewnością w serii ma lepszy cóg niż ten 1Z po modach.
A na koniec spytam jeszcze co powiesz na 200PS 1Z (bo taki wg mnie jest zmodzony w opór i takie jeżdza po naszych drogach) czy to też jest gorsze od serii AFNa?