[B3/B4]Licznik
Podepnę się pod temat. Założyłem już u siebie i termometr temp. zewnętrznej i AC (o BC na razie nie myślę bo kosztowo to może przyprawić o zawrót głowy). Mam pytanie do jmm, napisałeś, że AC wyświetla Ci sygnały z radia, rozumiem, że radio wystawia Ci sygnał ENABL, CLOCK i DATA - na które piny w AC je podajesz? Nie mam oryginalnego radia ale duże doświadczenie w elektronice, więc nawet z tego padniętego radyjka jestem wstanie wyciągnąć te sygnały (nawet z radia bez rds'u idzie coś takiego wyciągnąć), niestety nie wiem na które piny w AC je podpiąć
Zegary z A4 to temat na następną zimę, pozbierałem już materiały i znalazłem fajną stronkę "foga" z pełnym opisem krok po kroku wciskania zegarów od A4 do B4/B3, w sumie sprawa dotyczy wyrwania fajnego (czytaj taniego) egzemplarza na allegro, ale... tego typu wydatki muszą być zatwierdzone przez ministra skarbu (czyt. żona) , więc narazie umilam sobie długie zimowe wieczory kombinacjami w stylu podpięcia nieoryginalnego radia bez rds-u z AC (przeglądałem tą elektronikę - powinno podejść) przy pomocy TDA7330 (demodulator rds), z radia wyciągam tylko sygnał "mpx" TDA7330 po demodulacji wystawia QUAL (ENABLE), RDCL (CLOCK) i RDDA (DATA) - zobaczymy co z tego wyjdzie, sam jestem ciekawy :mrgreen:
jmm, za niebieskie podświetlanie to niejeden dałby się pociąć . Mam pytanko do cobry, napisałeś, że sygnały z radia podawane są na piny 20, 21 i 22, czy wiesz może który sygnał na który pin, wystarczy mi nawet info o kolorze przewodów, lub info o tym z którego pinu w radiu, resztę łatwo dopasować? Miałbym z godzinę roboty do przodu, z góry dziękuję.
[80 B4]problem z zegarami?
u mnie tak to wyglada ze temp. wody dochodzi zaledwie ponad pierwszą kreskę (choć na VAG´u jest ponad 80st.). Obrotomierz na wolnych pokazuje jakies 400obr/min choc normalnie jest pod tysiac. Jakby sie skale popsuly... Zmieniac zegary czy moze da sie je naprawic? Moze jakis scalak/regulator napiecia itp wymienic?
Ostatnio zmieniony 22 mar 2007, 19:08 przez Tom_s, łącznie zmieniany 1 raz.
regulator nic nie da... bo on to tyczy się tylko wskażnika paliwa i temperatury... obrotomierz mu nie "podlega"...
tak w ogóle to dziwna sprawa z tym obrotomierzem, bo on to przecież zlicza impulsy, więc napięcie w zegarach nie ma z tym nic wspólnego...
zdziałaj, tak jak pisał Frano... będziesz wiedział co i jak
tak w ogóle to dziwna sprawa z tym obrotomierzem, bo on to przecież zlicza impulsy, więc napięcie w zegarach nie ma z tym nic wspólnego...
zdziałaj, tak jak pisał Frano... będziesz wiedział co i jak