Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK 115KM] NA ZIMNEGO SILNIK WARJUJE

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
PITER200804
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 26 wrz 2008, 22:47
Lokalizacja: gołdap

Post autor: PITER200804 » 03 paź 2008, 17:04

ZNALAZLEM TA WTYCZKE I SA DWA PRZEWODY PRZERWANE NO NICBEDE JE LUTOWAŁ! ALE WYGLADA MI TO TAKJAK BY KTOS JE PRZECIOŁ ! MOZLIWE ZE MECHANIK ZEBY LEPJEJ SILNIK PRACOWAŁ?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 03 paź 2008, 17:35

Nie możliwe.
To jest tylko wtrysk rozruchowy.

Kolego zacznij zwracać uwagę na swoje posty bo zaczną lądować w koszu.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 03 paź 2008, 17:39

No widzisz, jak chcesz to potrafisz. :-D
Mechanik ich raczej nie przeciął. Ten typ tak ma. Te przewody częstu ułamują się przy samej wtyczce. Połącz je i myślę, że auto będzie paliło bez problemów.

PITER200804
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 26 wrz 2008, 22:47
Lokalizacja: gołdap

Post autor: PITER200804 » 03 paź 2008, 19:37

kabelki przylutowałem do kostki i jak kostke umiesciłem w wtyczce to nic nie pomogło na palenie tylko co sie stało to to ze obroty zaczeły falowac i zaczoł tak dziwnie chodzic a jak odłoncze wtyczke to jest dobrze oprucz tego ze słobo pali i narazie odłonczyłem tą kostke i jezdze bez kostki co robic?

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 03 paź 2008, 21:50

A ja mam takie pytanie do ciebie PITER200804, czy aby na pewno wymienili ci ten niebieski czujnik? a co do przekaźnika to nie sądzę żeby tam zaglądnęli, popatrz czy wszystkie gumowe przewody którymi pędzi powietrze są sprawne 100% bo to jest również ważne co do stabilnych obrotów.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 03 paź 2008, 23:04

Obawiam się niestety, że audiktom może mieć rację. Kolego mogłeś trafić na niezłego oszusta w tym warsztacie. Choć z drugiej stronu nie ładnie tak kogoś bezpodstawnie posądzać.
Dobierz się sam do tego przekaźnika, zanieś go do warsztatu naprawy telewizorów i polutują ci go za 5 złociszy.
Dasz radę, uwierz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 04 paź 2008, 08:21

Zacznij od tego przekaźnika jeżeli po przelutowaniu lub wym na nowy nie pomoże to wtedy spróbój wym czujnik niebieski

PITER200804
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 26 wrz 2008, 22:47
Lokalizacja: gołdap

Post autor: PITER200804 » 06 paź 2008, 16:25

witam! byłem u elektronika i przelutował mi ten przekaznik ! dalej nic to samo słabo pali i warejuja obroty! a ten niebieski czujnik był wymieniany na mojch oczach! juz sam niewiem co mam robic ! pomocy!

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 06 paź 2008, 16:52

Próbowałeś odłączać przewód powietrzny od regulatora ciśnienia paliwa? Sprawdź, czy jest w nim sucho.

pawcyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 kwie 2008, 15:40
Lokalizacja: okolice KRK

Post autor: pawcyk » 06 paź 2008, 16:58

czarekj, możesz mnie naprowadzic który to przewód?

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 06 paź 2008, 17:08

To jedyny przewód w pełni gumowy dołączony do listwy zasilającej wtryskiwacze w paliwo.

pawcyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 kwie 2008, 15:40
Lokalizacja: okolice KRK

Post autor: pawcyk » 06 paź 2008, 17:19

dzięki. odbieram jutro auto od mechaniora i będe musiał sam sobie radzić bo gość nie ma pojęcia co się dzieje. nie znam się na tym zupełnie ale cóż. pozbierałem wszystkie wiadomości z forum i przekazałem mechanikowi. niestety nic to nie dało.

PITER200804
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 26 wrz 2008, 22:47
Lokalizacja: gołdap

Post autor: PITER200804 » 07 paź 2008, 14:52

odłączyłem ten przewod i poleciało troche paliwa! ale patrzyłem na zgaszonym siniko to dobrze czy zle? pomocy juz mam dosc niewiem co robic!?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 07 paź 2008, 15:14

To oznaka że reg cisnienia paliwa jest do wymiany. Jak go wym. to dopiero dalej mozna szukac jeżeli objawy nie ustapią

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 07 paź 2008, 16:46

Regulator do wymiany, bezwzględnie! Tam ma być sucho. Bez jego wymiany nie ma sensu jak na razie czegokolwiek więcej wymieniać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl