Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 B3 2.0 PS?]Przyjemnosc jazdy zakonczona. auto zmarło ...

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lucas_k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 05 wrz 2008, 20:10
Lokalizacja: świnoujście

[90 B3 2.0 PS?]Przyjemnosc jazdy zakonczona. auto zmarło ...

Post autor: Lucas_k » 10 paź 2008, 15:14

Wczoraj mialem duzy problem z odpaleniem silnika. do tej pory uzywalem auta regularnie lecz wczoraj nie zdolalem ponownie uruchomic auta. Dzis jednak udalo mi sie to zrobic lecz musialem trzymac ciagle pedal gazu w przeciwnym razu obroty spadaly bardzo nisko co grozilo przerwaniem pracy silnika , wiec wyruszylem na miasto zrobilem kilka kilometrow i wrucilem. Jednak ponowne uruchomienie silnika nie udalo sie . Oddalem wiec auto do niemieckiego warsztatu gdzie tam po ogledzinach uslyszalem 1000 euro lub wiecej . Nie wiem za bardzo jak nazywa sie ta czesc ktora jest uszkodzona ale zrobilem fotke ktora wrzuce na forum. Moze ktos z was wie o co chodzi. Czy w takiej sytuacji oplaca sie holowac auto do polski 300km lub tez szukac innych sposobow lub odddac auto za kase na piwo . ?
Auto nie pali jak je dzis rozgrzalem to na gazie dobrze nawet chodzilo ale po przelaczeniu na benzyne zgaslo i nie daje znaku zycia. Akumulator napewno sprawny świeca i przewody tez wiec pozostaje tylko inna kwestia.
EDIT : Strzalkami zaznaczylem te czesci co mi pokazywali
Kolego stosuj poprawne nazywanie tematów i może napisz cos więcej o problemie


jesli chodzi o nr 2 to tam podobno jest pekniecie lub cos w tym stylu
Ostatnio zmieniony 10 paź 2008, 16:59 przez Lucas_k, łącznie zmieniany 4 razy.

mlodysowa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 06 lut 2008, 17:43

Post autor: mlodysowa » 10 paź 2008, 15:44

ze zdjęcia wyniaka że to przepływomierz na allegro wyrwiesz za 400 500 zł wymiana i autko powinno śmigac :mrgreen:

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 10 paź 2008, 16:39

No to ładnie klapka pogięta.

Awatar użytkownika
Lucas_k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 05 wrz 2008, 20:10
Lokalizacja: świnoujście

Post autor: Lucas_k » 10 paź 2008, 16:57

Klapka klapka a koszt 1000 euro w gore . Jestem teraz caly w stresie stad ta cala chaotycznosc wypowiedzi . Ogolnie nie wiem czy to bylaby oplacalna naprawa . Zna ktos polskie ceny ?

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 10 paź 2008, 17:25

1000Euro to cena nowego przepływomierza wraz z rozdzielaczem paliwa. Używki w Polsce do 800zł... Plus wymienić i wyregulować - nie każdy mechanik to potrafi ustawić porządnie. Strzałka nr 2 pokazuje na przepustnice, tam raczej nic nie będzie pęknięte - chodzi pewnie o któryś z gumowych węży który dostał przy strzale gazu. ceny też nie są zachęcające, jeżeli chodzi o nówki...

Awatar użytkownika
Lucas_k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 05 wrz 2008, 20:10
Lokalizacja: świnoujście

Post autor: Lucas_k » 10 paź 2008, 19:19

Da rade jesli odpale silnik dojechac w takim stanie do polski niecałe 300 km ? holowanie raczej wyczerpie moje fundusze ...
Ostatnio zmieniony 11 paź 2008, 16:17 przez Lucas_k, łącznie zmieniany 1 raz.

mlodysowa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 06 lut 2008, 17:43

Post autor: mlodysowa » 11 paź 2008, 15:43

pdprostój klapke w najbardziej możliwy sposób poskaładaj wszystko jak gume masz całą to wydaje mi sie że powinieneś doleciec do pl tylko wolnych obrotó nie bedzie

sovi3t
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 01 maja 2008, 00:14
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: sovi3t » 13 paź 2008, 19:14

Kolego jezeli twoja 90 nie pali na benzynie albo pali i przerywa mozesz sprawdzic dużo tańszą metode . Kazdy Gazownik bedzie to miał. Chodzi o kostke ( rozdzielacz czy jakos tak ) do halogenow np stosuje sie taka kostke o nr 571. tu jest troche inny numer nie pamietam dokladnie. Chodzi o to ze on oszukuje wtrysk podczas pracy na gazie i wyłącza go. jako ze ta kostka moze byc uszkodzona ( koszt nowej to ok 15 zł max ) to przy pracy na benzynie wtrysk jest dalej oszukiwany i nie podaje tyle paliwa ile potrzeba. U mnie w mojej 80 było identycznie jak piszesz a pózniej zdechła jazda na benzynie wogule. tylko na LPG . szukalem wymienialem chyba z 5 tych przekaźników ( bo tak to sie nazywa - dobra pamiec ale krótka ) zakupilem i zaden nie działał bo jeden bucyfał mi powiedział ze to ma byc przekaznik 571 a jak sie okazuje zupelnie inny. Podjechalem z ciekawosci do gazowników jak bylem w trasie a gosc mi dał za free i mowi ze powinno pomóc. rzeczywiscie. zapiołem i moja 80 zaiwania ile wlezie. ty masz dodatkowo problem ze strzałami na LPG ale na ten temat moja wiedza sie konczy. pod koniec sierpnia br. wymontowałem w 100 % instalacje LPG z mojej niuńki. Wiecej tego cholerstwa nie chce widziec na oczy :D sprawdz to co mowie bo kosztuje tyle co prawie paczka papierosów a moze sie okazac ze w tym jest problem jesli chodzi o PB.

Pzdr <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl