[1.9TDI 1Z] Falowanie obrotów.
[1.9TDI 1Z] Falowanie obrotów.
Witam serdecznie.
Mam mały problem z moją maszną.
Od jakiegoś czasu zauważyłęm że przy zimnym silniku i pracy jałowej występowało falowanie obrotów, początkowo problem znikał po rożgrzaniu silnika, więc bardzo się tym nie przejmowaem, niestety problem się pogłębił bo w tej chwili obroty falują nawet przy rozgrzanym silniku, przy delikatnym przyłożeniu nogi do zazu falowanie ustaje, problem nie występuje cały czas czasami silnik pracuje normalnie. Pnanadto pojawiły sie dragnia podczas jazdy poczatkowo było to przy stałej predkości jazdy terz natomiast występuje to nawet przy przyspieszniu, ale też niezawsze. Mam prośbe pomóżcie mi w tej sprawie, jak dotąd wszystkie naprawy wykonywałem sam ale w tym momęcie jestem bezradny, podejrzewam wadliwą prace jednego z wtryskiwaczy czy to jest realne?????
prosze o pomoc i pozdrawiam serdecznie.
Zapoznaj sie proszę z regualminem forum - pisząc drukowanymi literami - krzyczysz. Pozdrawiam Solskier
Mam mały problem z moją maszną.
Od jakiegoś czasu zauważyłęm że przy zimnym silniku i pracy jałowej występowało falowanie obrotów, początkowo problem znikał po rożgrzaniu silnika, więc bardzo się tym nie przejmowaem, niestety problem się pogłębił bo w tej chwili obroty falują nawet przy rozgrzanym silniku, przy delikatnym przyłożeniu nogi do zazu falowanie ustaje, problem nie występuje cały czas czasami silnik pracuje normalnie. Pnanadto pojawiły sie dragnia podczas jazdy poczatkowo było to przy stałej predkości jazdy terz natomiast występuje to nawet przy przyspieszniu, ale też niezawsze. Mam prośbe pomóżcie mi w tej sprawie, jak dotąd wszystkie naprawy wykonywałem sam ale w tym momęcie jestem bezradny, podejrzewam wadliwą prace jednego z wtryskiwaczy czy to jest realne?????
prosze o pomoc i pozdrawiam serdecznie.
Zapoznaj sie proszę z regualminem forum - pisząc drukowanymi literami - krzyczysz. Pozdrawiam Solskier
Ostatnio zmieniony 02 sty 2009, 09:24 przez SULEJ, łącznie zmieniany 4 razy.
zrób tak jak ci kolegaSolskier, pisze najpierw poczytaj o tych pierwszych rzeczach.
a po 2 to bys sie choć przywitał na forum ( tak jak na kazdym innym) a nie znalazles dział i myslisz ze ktoś ci złotą pałeczką samochód naprawi
a co do twojego problemy to moze sie okażać ze dasz 300PLN za wyczyszczenie nastawkika lub ponad 1000PLN jak masz potencjometryczny.
pozdrawiam
a po 2 to bys sie choć przywitał na forum ( tak jak na kazdym innym) a nie znalazles dział i myslisz ze ktoś ci złotą pałeczką samochód naprawi
a co do twojego problemy to moze sie okażać ze dasz 300PLN za wyczyszczenie nastawkika lub ponad 1000PLN jak masz potencjometryczny.
pozdrawiam
DZIĘKI SERDECZNE ZA RADE W SPRAWIE PROBLEMY Z AUTEM
A PO 2 TO NAJPIERW PRZECZYTAJ WSZYSTKIE POSTY SZCZEGÓLNIE TE Z PRZYWITANIEM A DOPIERO KOGOŚ PRZYWOŁUJ DO PRZĄDKU.
POZDRAWIAM
Kolego kolejny raz Cię upominam - nie pisz drukowanymi literami - zapoznaj się proszę z regulaminem zanim znowu coś napiszesz i proszę popraw ten post, w przeciwnym razie zamknę wątek.
A PO 2 TO NAJPIERW PRZECZYTAJ WSZYSTKIE POSTY SZCZEGÓLNIE TE Z PRZYWITANIEM A DOPIERO KOGOŚ PRZYWOŁUJ DO PRZĄDKU.
POZDRAWIAM
Kolego kolejny raz Cię upominam - nie pisz drukowanymi literami - zapoznaj się proszę z regulaminem zanim znowu coś napiszesz i proszę popraw ten post, w przeciwnym razie zamknę wątek.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2008, 08:46 przez SULEJ, łącznie zmieniany 1 raz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
SULEJ, Jedz do Adamma On Ci pomoże <ok>
To jest istotne - oznacza iż jeśli nie było nic kombinowane masz nastawnik indukcyjny - czyli taki który da sie ratować <ok>SULEJ pisze:Moje autko jest z 1995r
Wszystkie TDI w A80 miały tą osłone - ale to akurat jest nie istotneSULEJ pisze:niewiem czy to jest istotne ale silnki posiada już plastkikową osłone silnika.
Kiedy kupowałem moją audiolkę, na biegu jałowym obroty wprawiały w miarowe kołysanie całą bryczkę a przechodniów w osłupienie co to z dziki motor jest pod machą i czemu ci ludzie w środku się tak bujają:) Poprzedniemu właścicielowi to nie przeszkadzało i zrobił tak 80tyś km!!! Diagnoza była prosta - nastawnik. O dziwo na Śląsku nikt mi tego nie chciał zrobić. Kumpel który prowadzi warsztat bał się czyszczenia tego elementu odradził mi również bym zrobił to sam pomimo iż nastawnik mieliśmy już na stole nie wierzył w powodzenie tej operacji. Wspomnę jeszcze tylko że mieniące się szyldami DIESEL -wszelkie naprawy, itp warsztaty usilnie wpierały mi że nie wiem co mówię i że ktoś mnie wprowadza w błąd i że tego się nie da... Najbliżej miałem do kolegi hct, a że Kraków śliczne miasto postanowiłem urządzić sobie z córeczką wycieczkę. Forumowicz hct wziął sprawy w swoje ręce, a my tup tup na starówkę, jeszcze dobrze nie dotarliśmy do celu a już audiczka była gotowa. Szybko profesjonalnie i uczciwie. Tak że jak ktoś będzie miał podobny problem z nastawnikiem to polecam kolegę hct. A autko śmiga teraz aż miło.