[B4 2.0 ABK 115KM] NA ZIMNEGO SILNIK WARJUJE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 26 wrz 2008, 22:47
- Lokalizacja: gołdap
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 26 wrz 2008, 22:47
- Lokalizacja: gołdap
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 26 wrz 2008, 22:47
- Lokalizacja: gołdap
PITER200804, piszesz, że przelutowałeś przekaźnik nr. 30. czy napewno? przekaźnik kosztuje 45zł w salonie audi. zamiennik od 25 do 35 zł. ja kupiłem oryginał i jest ok. nie ma gwarancji, że to ten przekaźnik ale skoro koledzy o nim wspomnieli to radziłbym potraktować to poważnie. jeśli to on będzie przyczyna to po jego wymianie kamień spadnie ci z serca a jeśli nie to napewno nie zaszkodzi.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Na pewno to Hitler nie żyje i to tylko wg historyków . A na poważnie to skoro w wężyku podciśnienia na listwie wtrysków miałeś paliwo to regulator na pewno masz do wymiany. Czy to i tylko to jest przyczyną Twoich kłopotów to okaże się po jego wymianie.PITER200804 pisze:nie wymieniałem regulatora ale czy to napewno to?!
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
ja nie mogę, tłumaczy się jak chłop krowie na granicy... już wydałeś 200zł w błoto a jak byś posłuchał czarekj to by się zapewne skończyło na tym regulatorze ciśnienia paliwa za 150zł i przelutowaniu przekaźnika za 5zł, ehhh
Regulator do wymiany, bezwzględnie! Tam ma być sucho. Bez jego wymiany nie ma sensu jak na razie czegokolwiek więcej wymieniać.
Spoko Panowie, spoko. Chłopak po prostu nam nie ufa. Jego sprawa, nikt nikogo do niczego nie zmusza.
Jak znam życie to pali mu benzyny 15l/100 km, świece są całe okopcone, zapłony mocno wypadają, mocy sporo ubyło i dobrze zapala silnik tylko rano jak jest zimny.
Auto zachowuje się jak po "oporo-tuningu" czyli pracuje ciągle na ssaniu.
Nie wspomnę o wydechu, który ma kolor kapelusza kominiarza. Za niebawem zapcha mu się prawdopodobnie katalizator.
Jak Panowie widzicie nasze forum będzie jeszcze długo dobrze sie trzymało bo potencjalnych tematów wskazałem wiele. Czy autorem wszystkich będzie PITER?
Jak znam życie to pali mu benzyny 15l/100 km, świece są całe okopcone, zapłony mocno wypadają, mocy sporo ubyło i dobrze zapala silnik tylko rano jak jest zimny.
Auto zachowuje się jak po "oporo-tuningu" czyli pracuje ciągle na ssaniu.
Nie wspomnę o wydechu, który ma kolor kapelusza kominiarza. Za niebawem zapcha mu się prawdopodobnie katalizator.
Jak Panowie widzicie nasze forum będzie jeszcze długo dobrze sie trzymało bo potencjalnych tematów wskazałem wiele. Czy autorem wszystkich będzie PITER?