Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK 115KM] NA ZIMNEGO SILNIK WARJUJE

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
PITER200804
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 26 wrz 2008, 22:47
Lokalizacja: gołdap

Post autor: PITER200804 » 07 paź 2008, 19:19

a jak to sprawdzic zeby wiedziec tak na 100% bo juz sporo kasy wydałem i niechcem dalej ładowac w nia kasy bez potrzeby!

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 07 paź 2008, 22:02

Nikt Cię nie zmusza do tego byś wierzył mi i Wojtkowi. Zrobisz jak zechcesz. Możesz równie dobrze podjechać do mechanika na diagnozę. Zapłacisz pewnie z 50 PLN.
Nowy regulator firmy Pierburg kosztuje ok 150 PLN.
Wybór należy do Ciebie.

PITER200804
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 26 wrz 2008, 22:47
Lokalizacja: gołdap

Post autor: PITER200804 » 13 paź 2008, 20:56

zauwarzyłem jeszcze dwie wady jak odpalam silnik to smierdzi paliwem w kabinie i samochod dosc duzo pali na 20l 150km sonda była wymieniona !

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 13 paź 2008, 22:05

Wymieniłeś regulator ciśnienia paliwa?

PITER200804
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 26 wrz 2008, 22:47
Lokalizacja: gołdap

Post autor: PITER200804 » 14 paź 2008, 19:25

nie wymieniałem regulatora ale czy to napewno to?!

pawcyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 kwie 2008, 15:40
Lokalizacja: okolice KRK

Post autor: pawcyk » 14 paź 2008, 19:57

PITER200804, piszesz, że przelutowałeś przekaźnik nr. 30. czy napewno? przekaźnik kosztuje 45zł w salonie audi. zamiennik od 25 do 35 zł. ja kupiłem oryginał i jest ok. nie ma gwarancji, że to ten przekaźnik ale skoro koledzy o nim wspomnieli to radziłbym potraktować to poważnie. jeśli to on będzie przyczyna to po jego wymianie kamień spadnie ci z serca a jeśli nie to napewno nie zaszkodzi.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 14 paź 2008, 20:34

PITER200804 pisze:nie wymieniałem regulatora ale czy to napewno to?!
Na pewno to Hitler nie żyje i to tylko wg historyków :-) . A na poważnie to skoro w wężyku podciśnienia na listwie wtrysków miałeś paliwo to regulator na pewno masz do wymiany. Czy to i tylko to jest przyczyną Twoich kłopotów to okaże się po jego wymianie.

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 14 paź 2008, 20:46

ja nie mogę, tłumaczy się jak chłop krowie na granicy... już wydałeś 200zł w błoto a jak byś posłuchał czarekj to by się zapewne skończyło na tym regulatorze ciśnienia paliwa za 150zł i przelutowaniu przekaźnika za 5zł, ehhh
Regulator do wymiany, bezwzględnie! Tam ma być sucho. Bez jego wymiany nie ma sensu jak na razie czegokolwiek więcej wymieniać.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 14 paź 2008, 21:03

Spoko Panowie, spoko. Chłopak po prostu nam nie ufa. Jego sprawa, nikt nikogo do niczego nie zmusza.
Jak znam życie to pali mu benzyny 15l/100 km, świece są całe okopcone, zapłony mocno wypadają, mocy sporo ubyło i dobrze zapala silnik tylko rano jak jest zimny.
Auto zachowuje się jak po "oporo-tuningu" czyli pracuje ciągle na ssaniu.
Nie wspomnę o wydechu, który ma kolor kapelusza kominiarza. Za niebawem zapcha mu się prawdopodobnie katalizator.
Jak Panowie widzicie nasze forum będzie jeszcze długo dobrze sie trzymało bo potencjalnych tematów wskazałem wiele. ;-) Czy autorem wszystkich będzie PITER?

_DJ_3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 08 lut 2010, 09:06

Post autor: _DJ_3 » 02 mar 2010, 17:08

nio włacha a jak by ten wężyk od teko regulatora zaślepić...
bo jeśli na w wężyku ma być sucho to po co ten regulator ciśnienia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl