Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Niższa moc, większe spalanie.

ODPOWIEDZ
Ługoś88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 08 paź 2008, 22:40
Lokalizacja: Prabuty

[1.9TDI 1Z] Niższa moc, większe spalanie.

Post autor: Ługoś88 » 09 paź 2008, 15:36

Witam mam problem z silnikiem 1Z w B4 z 94 roku. Problem opisałem już troche na Forum Powitań. Poszukuje pomocy żeby ktoś mi sprawdził silnik.Jak narazie jeżdże od mechanika do mechanika i nic.Auto było podłączane pod komputer gdzie wynik pokazał 0 błędów.Co się dzieje z silnikiem:
-stracił moc 160 km/h v-max i jest słabszy
-na końcu rury wydechowej pojawił się czarny nalot którego wczesniej nie było
-zaczoł dużo więcej palić
-nie dogrzewa się temp nie dochodzi do 90 nawet przy dynamicznej jeździe(termostat był zmieniany)
-gdy gasze auto słychać dziwne cykanie a także gdy dodam gazu gwałtownie

Był bym bardzo wdzięczny za pomoc w zdiagnozowaniu problemu.Mogę pojechac wszedzie aby tylko uzyskać pomoc :-(
Ostatnio zmieniony 02 sty 2009, 09:23 przez Ługoś88, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 09 paź 2008, 15:40

na początek może do pompiarza niech ci wtryski wymontuje i sprawdzi
Ługoś88 pisze:-nie dogrzewa się temp nie dochodzi do 90 nawet przy dynamicznej jeździe(termostat był zmieniany)
a jaka firma termostatu

Ługoś88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 08 paź 2008, 22:40
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: Ługoś88 » 09 paź 2008, 15:50

Ok jak tylko sprawdze wtryski dam znać. A co do termostatu nie pamietam teraz pudełko mam w domu sprawdze i napisze ale był to Bilstein albo Gates jeżeli źle napisałem nazwę firmy Przepraszam

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 09 paź 2008, 16:23

Ługoś88 pisze:Auto było podłączane pod komputer gdzie wynik pokazał 0 błędów
Ja proponuje dać auto ludzią którzy potrafią wykorzystać swój sprzet a nie tylko zczytać błedy, jesli masz taką możliwość zrób logi dynamiczne i statyczne grupy 000, wtedy na bedze dużo mniejsze pole do poszukiwań a nawet bardzo możliwe że problem sie wyjaśni. <ok> Na koniec jeszcze popraw nazwę tematu tak aby była zgodna z regulaminem.
Ostatnio zmieniony 09 paź 2008, 21:19 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 09 paź 2008, 16:56

Kolego zapoznaj się prosze z regulaminem i nazywaj poprawnie tematy.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 10 paź 2008, 07:52

jak kolega nie ma mozliwosci zrobic logow dynamnicznych to na samym poczatku proponuje podlaczyc manmoetr wtedy bedziesz wiedzial jakie masz cisnienie doladowania

Ługoś88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 08 paź 2008, 22:40
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: Ługoś88 » 10 paź 2008, 11:38

Wielkie dzięki za odpowiedznie a także dla Kokolino za pomoc przy temacie <piwo>
A teraz Kogo możecie mi polecić kto by mi to sprawdził wszystko? Jestem z woj.Pomorskiego ale moge podjechać wszedzie.

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 10 paź 2008, 18:52

z woj pomorskiego polecam Rob-a z Tune-up. Mieszczą sie w Gdańsku na wylocie z głównego na pruszcz. Ja tam byłem, i jestem zadowolony. Pogrzebał w ustawieniach i znalazł powód głośniejszej pracy turbiny (dziurawy wąż). Na prawde ma wiedze na temat VAG-ow i powinien znaleźć powód niedomagania Twojej niuni ;)

tu masz namiar: www.tune-up.pl

Ługoś88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 08 paź 2008, 22:40
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: Ługoś88 » 14 paź 2008, 12:23

Daras wielkie dzięki za Polecenie mi Rob-a <piwo> Firma naprawde godna Polecenia. Pełen profesjonalizn i niesamowite doświadczenie <ok> <piwo>
Co było przyczyną:
Odczuwany spadek mocy był wynikeim zapchanego katalizatora (niestety polskie paliwo)
A wieksze spalanie niestety oberwało się także wtryskiwaczom ale już nie długo będzie komplecik AFN :mrgreen:

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 14 paź 2008, 19:29

ciesze sie ze moglem pomóc ;-) a katalizator juz wywaliles? jeżeli tak to kto Ci to robił?

Ługoś88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 08 paź 2008, 22:40
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: Ługoś88 » 14 paź 2008, 23:25

Nie wywaliłem go tylko rozcielismy go delikatnie wywaliliśmy wszytsko z środka wyczyścilismy i nastepnie zespawalismy spaw jest cieniutki i nie jest bardzo widoczny :mrgreen: A robiłem to u mojego wujka w warsztacie na miejscu w Prabutach:-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl