Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B2 1.6D] Nie pali.

ODPOWIEDZ
Medziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 15 paź 2008, 21:08

[B2 1.6D] Nie pali.

Post autor: Medziu » 15 paź 2008, 21:24

Witam od niedawna posiadam audi taka jak w temacie i mam problem, silnik zaczol sie dlawic i zgasl, paliwo w zbiorniku prawdopodobnie sie skonczylo bo chcialem sprawdzic jak dziala wskaznik paliwa, wlalem do zbiornika 5 l ropki i na jakis czas odpali potem przestal reagowac na gaz i w koncu zgasl. krecilem silnikiem chyba z 15 min az mi aku padlo czy przyczyna jest zapowietrzony uklad paliwowy? moze cos ewentualnie innego?
Ostatnio zmieniony 01 sty 2009, 20:48 przez Medziu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 15 paź 2008, 21:40

Hmy. Możesz odkręcić przewody które idą do wtrysków. Zakręcić delikatnie silnikiem tak aby poleciało tam paliwo. Może pomoże, bo nie wiem jak to jest dokładnie z tymi starszymi dieslami.

Awatar użytkownika
kula_sc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 19 kwie 2008, 14:29
Lokalizacja: Zagłębie
Kontakt:

Post autor: kula_sc » 15 paź 2008, 21:52

coś podobnego miał Spiczi i wyszło na to, że zapowietrzył bak i się syf zebral na dnie i przytkał przewody... wieć zapytaj się jego albo poszukaj tego tematu :-)

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 15 paź 2008, 22:24

Może to i bak, ale ja zaczął bym od tego, że sprawdził bym czy jest paliwo w filtrze paliwa. Bo może byc tak, że wyssało wszystko z filtra i teraz pompa nie jest w stanie sobie podciągnąć. Jak jest pełno paliwa w filtrze to wtedy zrobił bym tak jak napisał Labiel, czyli popuścił rurki przy wtryskach i kręcił rozrusznikiem aż zacznie lecieć paliwo, jak się pokarze paliwo to skręcamy i odpalamy już normalnie. A jeśli się okaże, że mimo w filtrze nie ma paliwa i go uzupełniszi autko chwile pochodzi , a nie będzie sobie podciagać paliwa z baku to mogło zasyfić Ci rurke idącą od baku i konieczne będzie płukanie baku. Daj znać jak idzie. Będziemy mysleć <mikolaj> . Pozdrawiam.

Ps. i nie kręć rozrusznikem tak długo bo padnie i bedziesz ze 100zł w pecy. Gdzieś czytałem, że max to 15sekund i potem przerwa 1minute żeby rozrusznik ostygł, bo w dieslu to on łatwo nie ma. :-?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 16 paź 2008, 08:39

spiczi pisze:Ps. i nie kręć rozrusznikem tak długo bo padnie i bedziesz ze 100zł w pecy. Gdzieś czytałem, że max to 15sekund i potem przerwa 1minute żeby rozrusznik ostygł, bo w dieslu to on łatwo nie ma.
A po co wogóle krecić rozrusznikiem - strzał z rozrusznika a dalej wtryskujesz do dolotu plaka i silnik pracuje az zacznie chodzić sam o wlasnych siłach i tym sposobem nie trzeba meczyć rozrusznika ani akumulatora ;-) a na dodatek wydziela sie miły zapach <mikolaj>

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 16 paź 2008, 20:01

sprawdz czy do filtra dochodzi paliwko jak tak to czy z filtra do pompy, chyba ze pompka zasilajaca jest w kiepskim stanie i nie 5l wlej tylko wiecej dieslem nie jezdzi sie na oparach

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 17 paź 2008, 21:46

Zalej tak zeby bylo ponad rezerwe co najmniej na 5 litrach to raczej nie zapali. Ja jak swojego zapowietrzylem do konca paliwa to 3 razy aku wywalilem a i tak nie zapalil. Dopiero gdy zalalem pol baku i na linke go wzialem to zapalil po jakichs 300 metrach ciagniecia. Mozna tez tak jak koledzy wspomnieli popuscic wezyki od wtryskow i jak pokaze sie paliwo zakrecic i odpalac tylko musi byc troche w baku bo inaczej nie pociagnie

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 17 paź 2008, 21:52

Oj nie wiem czy palenie na zaciąg diesla jest dobrym pomysłem :-?

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 17 paź 2008, 22:20

na popych to nawet Ursusa zie nie powinno palić a co dopiero zamochód :-P

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 17 paź 2008, 23:54

kyjo pisze:na popych to nawet Ursusa zie nie powinno palić a co dopiero zamochód :-P
ursusa można bo tm są koła zębate w rozrzadzie i tam nic nie przeskoczy <mikolaj> , ale auto nie ma mowy.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 18 paź 2008, 11:20

Nie przesadzajcie juz tak przeciez te 100 metrow na 3 biegu nic mu nie zrobi i napewno szybciej zalapie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl