Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 AAD (2.0) Pb+LPG]dziwnie chodzi,nie moge zdiagnozować

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
ant

[80 B3 AAD (2.0) Pb+LPG]dziwnie chodzi,nie moge zdiagnozować

Post autor: ant » 15 paź 2008, 17:16

Witam, w temacie mało dokładnie opisałem problem a w zasadzie wcale tego nie zrobiłem, problem jest taki: jak silnik zimny to ciężko pali na Pb ale za to na LPG wyśmienicie (od 1 obrotu). kiedy silnik jeszcze zimny na gazie chodzi prawie idealnie ale gdy już się trochę zagrzeję, zaczyna szaleć na gazie (na biegu jałowym strasznie nierówne obroty, wręcz potrafi gasnąć kiedy już przejadę kilka kilometrów) za to na Pb chodzi jak w zegarku, obroty ok 1k. Kolejnym problemem jest to że nie wiem jaką posiadam instalacje gazową, (zapodam zdjęcia silnika może pomoże w diagnozie). Może to jakiś istotny fakt że moja chłodnica jest do wymiany, ale niestety musi to poczekać do 10-go.

Proszę o odpowiedzi bo nie mam pojęcia w co wkładać ręce,
z góry dzięki za odp.
POZDRAWIAM! Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
kilerek 23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 19 mar 2007, 16:44
Lokalizacja: konin

Post autor: kilerek 23 » 15 paź 2008, 20:03

no więc z tych zdj to troche ciężko cokolwiek wywnioskować poza tym poklejonym wężem:P ale jeśli chodzi o problem z silnikiem na benzynie to ja bym sprawdził w pierwszej kolejności czujnik temp silnika.. a jeśli chodzi o lpg to szczelność wszystkich przewodów dolotowych powietrza jak i podciśnieniowych a w szczególności ten poklejony wąż bo z tego co widze to napewno bedzie istotne ;-) Pozdrawiam.

ant

Post autor: ant » 15 paź 2008, 21:49

przyglądam się zdjęciom i przyglądam i nie widzę żadnego poklejonego węża :-P wstaw proszę zdjęcie z czerwonym kółeczkiem na ów klejonym elemencie ;-) a co myślisz o hipotezie ,że to źle wyregulowany gaz ??
POZDRO

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 15 paź 2008, 22:47

Co do benzyny to rzeczywiście może być czujnik temp. albo wtrysk rozruchowy. Co do gazu to też uważam, że to kwestia regulacji, podejrzewam za bogatą mieszankę.

ant

Post autor: ant » 15 paź 2008, 23:22

dzięki bardzo. a nie wiecie gdzie w moim silniku jest ów czujnik ?(szukałem po forum ale niestety nie znalazłem) a nie wiecie gdzie w pobliżu katowic jest jakiś dobry gazownik ?? tzn. taki który oferuje dobre usługi w stosunku jakość//cena ??


PZDR! ;]

Awatar użytkownika
kilerek 23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 19 mar 2007, 16:44
Lokalizacja: konin

Post autor: kilerek 23 » 16 paź 2008, 19:04

no więc faktycznie myślałem że ten wąż od powietrza jest jakiś klejony, sorki... a czujnik znajduje sie w tym trójniku z węzami wody przy świecach na głowicy... pozdrawiam a z gazem faktycznie może i regulacja wystarczy... ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl