Witam, w temacie mało dokładnie opisałem problem a w zasadzie wcale tego nie zrobiłem, problem jest taki: jak silnik zimny to ciężko pali na Pb ale za to na LPG wyśmienicie (od 1 obrotu). kiedy silnik jeszcze zimny na gazie chodzi prawie idealnie ale gdy już się trochę zagrzeję, zaczyna szaleć na gazie (na biegu jałowym strasznie nierówne obroty, wręcz potrafi gasnąć kiedy już przejadę kilka kilometrów) za to na Pb chodzi jak w zegarku, obroty ok 1k. Kolejnym problemem jest to że nie wiem jaką posiadam instalacje gazową, (zapodam zdjęcia silnika może pomoże w diagnozie). Może to jakiś istotny fakt że moja chłodnica jest do wymiany, ale niestety musi to poczekać do 10-go.
Proszę o odpowiedzi bo nie mam pojęcia w co wkładać ręce,
z góry dzięki za odp.
POZDRAWIAM!
no więc z tych zdj to troche ciężko cokolwiek wywnioskować poza tym poklejonym wężem:P ale jeśli chodzi o problem z silnikiem na benzynie to ja bym sprawdził w pierwszej kolejności czujnik temp silnika.. a jeśli chodzi o lpg to szczelność wszystkich przewodów dolotowych powietrza jak i podciśnieniowych a w szczególności ten poklejony wąż bo z tego co widze to napewno bedzie istotne Pozdrawiam.
przyglądam się zdjęciom i przyglądam i nie widzę żadnego poklejonego węża wstaw proszę zdjęcie z czerwonym kółeczkiem na ów klejonym elemencie a co myślisz o hipotezie ,że to źle wyregulowany gaz ??
POZDRO
Co do benzyny to rzeczywiście może być czujnik temp. albo wtrysk rozruchowy. Co do gazu to też uważam, że to kwestia regulacji, podejrzewam za bogatą mieszankę.
dzięki bardzo. a nie wiecie gdzie w moim silniku jest ów czujnik ?(szukałem po forum ale niestety nie znalazłem) a nie wiecie gdzie w pobliżu katowic jest jakiś dobry gazownik ?? tzn. taki który oferuje dobre usługi w stosunku jakość//cena ??
no więc faktycznie myślałem że ten wąż od powietrza jest jakiś klejony, sorki... a czujnik znajduje sie w tym trójniku z węzami wody przy świecach na głowicy... pozdrawiam a z gazem faktycznie może i regulacja wystarczy...