Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK LPG] Układ wydechowy z 80 2.3

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Dobry_K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 31 lip 2007, 23:57
Lokalizacja: Czestochowa

[80 B4 2.0 ABK LPG] Układ wydechowy z 80 2.3

Post autor: Dobry_K » 15 gru 2007, 18:10

Witam wszystkich i zarazem mam pytanie a mianowicie chodzi mi o wydech z 80-ki z motorem 2,3 litra. Bardzo mi sie podoba praca tego silnika a zarazem jego wydech i dzwiek jaki sie z niego wydobywa. Z tego co widzialem to jest to jedna rura zakonczona na koncu dwoma koncowkami i mam pytanie, czy da sie tak zrobic aby auto z motorem 2.0 pracowalo i mialo taki dzwiek jak motor 2.3 litra ( wiem o tym ze tam jest 5 garow) i co zrobic aby tak chodzilo ?? :)

Awatar użytkownika
nitro20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 254
Rejestracja: 29 sty 2007, 18:12
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: nitro20 » 15 gru 2007, 19:27

Sam juz sobie odpowiedziałes 5 garów i to przez to jest taki dzwięk ten 5 cylinder to jest róznica, jedyne co u siebie możesz zmienić to tylko stożek i wymiana tłumika na np. oryg remus fajny dzwięk ale nigdy nie bedzie to to samo co 2,3 ng

Ps . Temat nie tu gdzie trzeba silniki diesla a piszesz o benzyniakach

Awatar użytkownika
kamilB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 01 lip 2007, 20:19
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: kamilB4 » 15 gru 2007, 19:33

Nic sie nie da zrobić żeby tak chodziło,ten silnik pracuje już tak sam od siebie,nic Ci nie da przkładka samego wydechu do R4 niestety,jak chcesz to zrób swapa na 2,3 R5 i będziesz miał upragniony dzwięk ,a słyszałeś może jak chodzi silnik V8 ?? jeśli nie słyszałeś to szkoda.

Dobry_K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 31 lip 2007, 23:57
Lokalizacja: Czestochowa

Dobry

Post autor: Dobry_K » 15 gru 2007, 20:50

No wiesz swapa mozna zawsze zrobic i nieraz sie zastanawiam jak chodzi ten motor ale w tym motorze 2.3 jest cos super, ta praca kurcze jak ona mi sie podoba ale ciekaw jestem jak np. pracuja gary w tym silniku czy i kiedy w jakiej fazie zalacza sie ten piaty gar ?
Jesli ktos wie to prosze o odpowiedz, pozdro

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 15 gru 2007, 21:45

Właśnie 2.3 jest kiepską podrubą dżwięku V8 :mrgreen:

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 15 gru 2007, 21:55

R5 a V8 macie co porownywac gratuluje <ok>

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 16 gru 2007, 02:06

Dobry_K pisze:2.3 jest cos super, ta praca kurcze jak ona mi sie podoba ale ciekaw jestem jak np. pracuja gary w tym silniku czy i kiedy w jakiej fazie zalacza sie ten piaty gar ?
Załącza się tylko na wstecznym ;-)
A poważnie... Jak ma się załączać ? To jest rzędowe 5 cylindrów tak jak w BMW bywają rzędowe 6 cylindorwe. Wał korbowy, tłoki, poczytaj o budowie silników spalinowych.

d3lta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 27 lip 2008, 19:10

Post autor: d3lta » 17 paź 2008, 22:11

A ja myślałem że on pyta o sekwencję zapłonu, jak to będzie: 1,4,2,5,3? Strzelałem :-)

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 17 paź 2008, 23:23

Widzę że w swoim 2.0 masz lpg-niestety muszę cię zmartwić(jak już pewnie wiesz)nasze silniki nie tolerują gazu tak jak masz u siebie.To już mój drugi motor z 5 garami i jest to samo także jeśli 2.3 NG to tylko benzyna lub bardzo droga instalka LPg :-P

[ Dodano: 2008-10-17, 23:26 ]
ale bardzo przyjemnie mruczy po 4 tys. <ok>

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 18 paź 2008, 07:15

Jeśli chodzi o dźwięki to najładniejszy zawsze ma boxer w drugiej kolejności v-ka a na szarym końcu rzędówka.

Awatar użytkownika
greegwhite
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 11 lis 2007, 19:45
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: greegwhite » 22 paź 2008, 00:47

d3lta pisze:A ja myślałem że on pyta o sekwencję zapłonu, jak to będzie: 1,4,2,5,3? Strzelałem :-)
1-2-4-5-3 <ok>

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 22 paź 2008, 10:42

NG jest "podróbką(dzwiękową) V8-chyba dla głuchoniemych ;-) Dwie różne konstrukcje,dwa różne dzwięki,dwa różne silniki.Najwspanialszy bokser?Hmm...mam w pracy(w salonie) STI 2008r.stoi sobie przed moim biurkiem <ok> i powiem wam że na seryjnym wydechu(porównując z N-kowym którym miałem przyjemność łyknąć pare wiknli) gada jak kanarek z ukręconymi jajami ;-)Wydech ważna sprawa.Najładniejsze V8 jakie słyszałem to 7-litrowe V8 Forda w replice Cobry na omalże wolnych bocznych wydechach.Wrażenia wizualno/dzwiękowe to rzecz gustu <piwo>

P.S.mam dla powównania w pracy Evo X -2008r.Jak go pierwszy raz odpaliłem to myślałem że się zapłacze-gada jak zwykła R4,żadnych rasowych pomruków.
Seryjne wydechy zaczynają mnie dobijać ;-) .

Tak na wszelki wypadek gdyby ktoś wpadł na pomysł że kit posówam: WWW.NDNS.PL tam pracuje.Pozdrawiam <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl