[80 B4 2.0 ABK LPG] Układ wydechowy z 80 2.3
[80 B4 2.0 ABK LPG] Układ wydechowy z 80 2.3
Witam wszystkich i zarazem mam pytanie a mianowicie chodzi mi o wydech z 80-ki z motorem 2,3 litra. Bardzo mi sie podoba praca tego silnika a zarazem jego wydech i dzwiek jaki sie z niego wydobywa. Z tego co widzialem to jest to jedna rura zakonczona na koncu dwoma koncowkami i mam pytanie, czy da sie tak zrobic aby auto z motorem 2.0 pracowalo i mialo taki dzwiek jak motor 2.3 litra ( wiem o tym ze tam jest 5 garow) i co zrobic aby tak chodzilo ??
Sam juz sobie odpowiedziałes 5 garów i to przez to jest taki dzwięk ten 5 cylinder to jest róznica, jedyne co u siebie możesz zmienić to tylko stożek i wymiana tłumika na np. oryg remus fajny dzwięk ale nigdy nie bedzie to to samo co 2,3 ng
Ps . Temat nie tu gdzie trzeba silniki diesla a piszesz o benzyniakach
Ps . Temat nie tu gdzie trzeba silniki diesla a piszesz o benzyniakach
Dobry
No wiesz swapa mozna zawsze zrobic i nieraz sie zastanawiam jak chodzi ten motor ale w tym motorze 2.3 jest cos super, ta praca kurcze jak ona mi sie podoba ale ciekaw jestem jak np. pracuja gary w tym silniku czy i kiedy w jakiej fazie zalacza sie ten piaty gar ?
Jesli ktos wie to prosze o odpowiedz, pozdro
Jesli ktos wie to prosze o odpowiedz, pozdro
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Załącza się tylko na wstecznymDobry_K pisze:2.3 jest cos super, ta praca kurcze jak ona mi sie podoba ale ciekaw jestem jak np. pracuja gary w tym silniku czy i kiedy w jakiej fazie zalacza sie ten piaty gar ?
A poważnie... Jak ma się załączać ? To jest rzędowe 5 cylindrów tak jak w BMW bywają rzędowe 6 cylindorwe. Wał korbowy, tłoki, poczytaj o budowie silników spalinowych.
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
Widzę że w swoim 2.0 masz lpg-niestety muszę cię zmartwić(jak już pewnie wiesz)nasze silniki nie tolerują gazu tak jak masz u siebie.To już mój drugi motor z 5 garami i jest to samo także jeśli 2.3 NG to tylko benzyna lub bardzo droga instalka LPg
[ Dodano: 2008-10-17, 23:26 ]
ale bardzo przyjemnie mruczy po 4 tys. <ok>
[ Dodano: 2008-10-17, 23:26 ]
ale bardzo przyjemnie mruczy po 4 tys. <ok>
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
- greegwhite
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 11 lis 2007, 19:45
- Lokalizacja: Kłodzko
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
NG jest "podróbką(dzwiękową) V8-chyba dla głuchoniemych Dwie różne konstrukcje,dwa różne dzwięki,dwa różne silniki.Najwspanialszy bokser?Hmm...mam w pracy(w salonie) STI 2008r.stoi sobie przed moim biurkiem <ok> i powiem wam że na seryjnym wydechu(porównując z N-kowym którym miałem przyjemność łyknąć pare wiknli) gada jak kanarek z ukręconymi jajami ;-)Wydech ważna sprawa.Najładniejsze V8 jakie słyszałem to 7-litrowe V8 Forda w replice Cobry na omalże wolnych bocznych wydechach.Wrażenia wizualno/dzwiękowe to rzecz gustu
P.S.mam dla powównania w pracy Evo X -2008r.Jak go pierwszy raz odpaliłem to myślałem że się zapłacze-gada jak zwykła R4,żadnych rasowych pomruków.
Seryjne wydechy zaczynają mnie dobijać .
Tak na wszelki wypadek gdyby ktoś wpadł na pomysł że kit posówam: WWW.NDNS.PL tam pracuje.Pozdrawiam <ok>
P.S.mam dla powównania w pracy Evo X -2008r.Jak go pierwszy raz odpaliłem to myślałem że się zapłacze-gada jak zwykła R4,żadnych rasowych pomruków.
Seryjne wydechy zaczynają mnie dobijać .
Tak na wszelki wypadek gdyby ktoś wpadł na pomysł że kit posówam: WWW.NDNS.PL tam pracuje.Pozdrawiam <ok>