Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] tzw wciaganie w koleiny.

ODPOWIEDZ
arti029
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 21 sie 2007, 16:57
Lokalizacja: warszawa

[B4 ABK] tzw wciaganie w koleiny.

Post autor: arti029 » 20 paź 2008, 14:34

mam pytanko: co może być przyczyną wciągania w koleiny (zwłaszcza podczas hamowania) ?
zbieżność luzy i kąty sprawdzone :cry:

Na początek zapoznaj się proszę z regulaminem, następnym razem temat bedzie skasowany.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2008, 14:46 przez arti029, łącznie zmieniany 2 razy.
automatyczne skrzynie biegów

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 20 paź 2008, 14:38

Jeśli nie ma luzów, opony nie są jakoś specyficznie wyciete, koła hamuja wszystkie równo to poprostu taka jest specyfikacja nawierzchni i nie ma co szukac dziury w całym. A jak ma sie sytuacja do hamowania na równej nawierzchni jest wszystko ok? Dla pewności sprawdz jeszcze tylną cześć zawieszenia, czyli tuleje na belce.

noorbi

Post autor: noorbi » 20 paź 2008, 19:28

arti029, jaki masz rozmiar opon?
Na tulejach na pewno nie ma luzów?

arti029
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 21 sie 2007, 16:57
Lokalizacja: warszawa

Post autor: arti029 » 21 paź 2008, 15:52

Opony mam standardowe r15/195/65,tuleje tez wymieniałem na tylnej belce a podczas hamowania na równym jest wszystko ok.
automatyczne skrzynie biegów

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 21 paź 2008, 17:24

arti029 pisze:podczas hamowania na równym jest wszystko ok.
Więc nie masz się czym przejmować jest wszystko dobrze. <ok>

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 21 paź 2008, 20:00

Zmień tylne tuleje w ramie podsilnikowej na takie z TDI lub V6 i nie będzie Cię woziło. Innych środków nie ma. Przetestowane osobiście.

noorbi

Post autor: noorbi » 21 paź 2008, 20:22

czarekj, a tam są jakieś inne? Czym się różnią?

Awatar użytkownika
maniekmac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 520
Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Kodeń

Post autor: maniekmac » 21 paź 2008, 23:16

"proste drogi to i ciąga" ale jak na prostej nic się nie dzieje to jak to się mówi ten typ tak ma, u mnie wszystko wymienione i ostatnio moja druga połowa korzystała z auta i mówi że ciąga, no i faktycznie jak ciśnienie w jednym kole jest 1,0 bar to musi ciągać ale u Ciebie to raczej odpada

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 22 paź 2008, 16:41

noorbi pisze:czarekj, a tam są jakieś inne? Czym się różnią?
Te od TDI lub V6 mają więcej gumu, przez co rama podsilnikowa jest sztywniejsza i się nie ugina w płaczczyźnie poziomej.

noorbi

Post autor: noorbi » 22 paź 2008, 18:42

Te od TDI lub V6 mają więcej gumu, przez co rama podsilnikowa jest sztywniejsza i się nie ugina w płaczczyźnie poziomej.
dzięki za info, trzeba będzie następnym razem przetestować.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga