[coupe 2.3 7A] Modyfikacje - jak poprawić osiagi ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
- Lokalizacja: Działoszyn
jmm piszesz że ze swapem napędów jest duży problem, ale wynika on z tego ze jest dużo pracy ,czy dużo przeróbek ???? Części były by wszystkie(cała coupe).
Myślałem że wszystko pasuje-wykręcam swoje podzespoły i wstawiam z quattro
jaro 812 masz rację bo dzwięk jest super
Sprzedawał też nie będę.Szkoda ze S-ki są tak drogie :cry:
Myślałem że wszystko pasuje-wykręcam swoje podzespoły i wstawiam z quattro
jaro 812 masz rację bo dzwięk jest super
Sprzedawał też nie będę.Szkoda ze S-ki są tak drogie :cry:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
- Lokalizacja: Działoszyn
Witam! Jestem po "operacji" wycięcia katów w 2.6 V6. Dokonałem pomiarów na hamowni przed i po zabiegu. Wnioski: moc - w zasadzie bez zmian (2 KM na plus, ale to w granicach błędu pomiaru), moment obrotowy - wyższy o 30 Nm. Dało to odczuwalny efekt w postaci szybszego wchodzenia na obroty. Auto "zbiera się" od 2000-2200, a nie od 3000-3500 obr./min. Pozdrawiam!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
- Lokalizacja: Działoszyn
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
- Lokalizacja: Działoszyn
to kup tylko i załóz koncówke.janek1coupe pisze:coś w tym musi być żeby zostawić oryginalny końcowy bo każdy tak pisze Chciałem jakiś sportowy założyć z fajną,zgrabną końcówką ale w takim rażie kupię oryginalny :cry:
Tez tak chciałem zrobic ale koszt zrobienia sportowego tłumika( tłumik normalny sportowy nie dedykowany wyłacznie pod 20V) to jakies 700zł .
Swoje koncowki miałem brzydkie i je potraktowałem papierem wodnym.Efekt ze zostaje orginał :mrgreen: