Hehe, mam nadzieje wszystkie moje plany wypalą. Póki co myślę o wymianie końcówek wtryskiwaczy, ponieważ czasami na zimnym silniku słychać jak któryś wtrysk "klepie". Nowe wtryski na pewno poprawią proces spalanie i koniki trochę odżyjąAle jak się z tym uporasz to wkładaj FMIC i rób Gov Moda to się sprawdzimy przy najbliższej okazji
[B3 11.90 1,6 TD Intercooler] Labiel prezentuje
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
... A na Vag Treffen się wybierasz w przyszłym sezonie :?:Labiel pisze:Hehe, mam nadzieje wszystkie moje plany wypalą. Póki co myślę o wymianie końcówek wtryskiwaczy, ponieważ czasami na zimnym silniku słychać jak któryś wtrysk "klepie". Nowe wtryski na pewno poprawią proces spalanie i koniki trochę odżyjąAle jak się z tym uporasz to wkładaj FMIC i rób Gov Moda to się sprawdzimy przy najbliższej okazji
Sprawdzałem na mapie i nie mam do Ciebie daleko :mrgreen:
... Może byśmy się kiedyś ustawili :mrgreen:
Widzę żę najbliżej obydwoje mamy do Włocławka :mrgreen:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Przy okazji uszczelniania pokrywy zaworów mój wzrok powędrował na pompę wtryskową a dokładnie na LDA. Niezorientowanych odsyłam do tematów:
viewtopic.php?t=8497&highlight=lda
viewtopic.php?t=8441&highlight=lda
I tak sobie pomyślałem że nie wycisnąłem z tego urządzonka tyle ile można by było :mrgreen: Tak więc śrubokręt do ręki i rozkręcamy.
Oryginalny zakres pracy PINu wyglądał następująco (to ta kreseczka):
Jak widać zakres ten jest bardzo mały, a pole do manewru dość spore. Po zastąpieniu podkładki dwukrotnie chudszą zakres pracy znacznie się wydłużył:
Ale i tak do wykorzystania zostało jeszcze z 2mm. Tak więc dziś postanowiłem jeszcze zmniejszyć podkładkę:
Niestety dzisiaj nie zdążyłem już przetestować auta. Nie wiem więc czy nie będzie czasem kopcić, przekonam się jutro w drodze do pracy Zastanawiam się jeszcze czy obecne ciśnieniu doładowania (1 bar - w porywach 1,05 bara) zdoła w ogóle wcisnąć pin tak głęboko, ponieważ wymagało to użycia sporej ilości siły. Jeśli wszystko będzie ok to rozkręcę LDA za jakiś czas i zobaczę czy "kreska" wydłużyła się nie co, czy nie.
viewtopic.php?t=8497&highlight=lda
viewtopic.php?t=8441&highlight=lda
I tak sobie pomyślałem że nie wycisnąłem z tego urządzonka tyle ile można by było :mrgreen: Tak więc śrubokręt do ręki i rozkręcamy.
Oryginalny zakres pracy PINu wyglądał następująco (to ta kreseczka):
Jak widać zakres ten jest bardzo mały, a pole do manewru dość spore. Po zastąpieniu podkładki dwukrotnie chudszą zakres pracy znacznie się wydłużył:
Ale i tak do wykorzystania zostało jeszcze z 2mm. Tak więc dziś postanowiłem jeszcze zmniejszyć podkładkę:
Niestety dzisiaj nie zdążyłem już przetestować auta. Nie wiem więc czy nie będzie czasem kopcić, przekonam się jutro w drodze do pracy Zastanawiam się jeszcze czy obecne ciśnieniu doładowania (1 bar - w porywach 1,05 bara) zdoła w ogóle wcisnąć pin tak głęboko, ponieważ wymagało to użycia sporej ilości siły. Jeśli wszystko będzie ok to rozkręcę LDA za jakiś czas i zobaczę czy "kreska" wydłużyła się nie co, czy nie.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
8 miesięcy pracy i parkowania pod centrum handlowym no i w końcu trafił się delikwent który postanowił potrenować parkowanie. Szkoda tylko że na mojej niuni czego skutkiem jest ryska i wgniecenie błotnika, oraz brak sprawcy :evil:
W poniedziałek zamierzam iść zgłosić sprawę na policję - wątpię aby coś to dało, no ale może. Parkowałem w takim miejscu iż całe zdarzenie powinny zarejestrować kamery, pytanie tylko czy władzy będzie chciało się coś zrobić.
Ale tak czy siak cały element do malowania. Dobrze że nie zdarł mi lakieru, więc nie muszę śpieszyć się z naprawą bo rdza mi nie grozi, ale po nowym roku będę musiał coś z tym zrobić.
W poniedziałek zamierzam iść zgłosić sprawę na policję - wątpię aby coś to dało, no ale może. Parkowałem w takim miejscu iż całe zdarzenie powinny zarejestrować kamery, pytanie tylko czy władzy będzie chciało się coś zrobić.
Ale tak czy siak cały element do malowania. Dobrze że nie zdarł mi lakieru, więc nie muszę śpieszyć się z naprawą bo rdza mi nie grozi, ale po nowym roku będę musiał coś z tym zrobić.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
U mnie to ktoś zdrowo musiał łupnąć że aż blachę wgiął. To nie Ticko i tutaj blacha jest dość mocna, więc nie wiem kto był tak zdolny.
Teraz samochód mam brudny, więc aż tak mocno w oczy się nie rzuca, ale jak go umyje to będzie to widać. Tylko teraz nie wiem, czy prysnąć tylko ten błotnik, czy zaraz do tego tylną klapę którą mam lekko przegiętą i błotnik z drugiej strony A może całe auto w czarą perłę Ale bym poleciał.
Teraz samochód mam brudny, więc aż tak mocno w oczy się nie rzuca, ale jak go umyje to będzie to widać. Tylko teraz nie wiem, czy prysnąć tylko ten błotnik, czy zaraz do tego tylną klapę którą mam lekko przegiętą i błotnik z drugiej strony A może całe auto w czarą perłę Ale bym poleciał.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Rób co się da jest okazja A tego co jezdzić nie umie też bym porysował ale po buźce z kopyta <ok>Labiel pisze:Teraz samochód mam brudny, więc aż tak mocno w oczy się nie rzuca, ale jak go umyje to będzie to widać. Tylko teraz nie wiem, czy prysnąć tylko ten błotnik, czy zaraz do tego tylną klapę którą mam lekko przegiętą i błotnik z drugiej strony A może całe auto w czarą perłę Ale bym poleciał
spokojnie koledzy, fakt że szkoda niuni, a takie zdarzenia są denerwujące, ale jako moderator kolega nie powinien podsycać agresjiSolskier pisze:Rób co się da jest okazja A tego co jezdzić nie umie też bym porysował ale po buźce z kopyta <ok>Labiel pisze:Teraz samochód mam brudny, więc aż tak mocno w oczy się nie rzuca, ale jak go umyje to będzie to widać. Tylko teraz nie wiem, czy prysnąć tylko ten błotnik, czy zaraz do tego tylną klapę którą mam lekko przegiętą i błotnik z drugiej strony A może całe auto w czarą perłę Ale bym poleciał
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
Też wiem czym smakuje stawianie auta na takich parkingach, tyle że u mnie przypakował zdrowo wgniecenie pod lampą ale gość był na tyle uczciwy żę sam się zgłosił(nie wierzyłem na początku ) a jak zmiana w Pinie? jest różnica? może jakiś filmik byś nagrał jak śmiga Twoja rakieta teraz? ile do 100 ?<ok>