[2.0 20V NM] Problem z odpaleniem
[2.0 20V NM] Problem z odpaleniem
Wieczorem postawiłem na parkingu bez żadnego problemu. Rano auto nie odpala. Skąd ta nagła zmiana? Co sprawdzać w pierwszej kolejności? Iskra i paliwo jest. Pompa chyba jest sprawna bo przy próbie odpalania czuć zapach benzyny.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2008, 00:27 przez m_az, łącznie zmieniany 2 razy.
Węże do paliwa są szczelne bo chyba to miałeś na myśli. Nie wiem gdzie szukać regulatora ciśnienia i jak sprawdzić jego sprawność. Wymieniłem świece na nowe i też nic. Poprzedniego dnia nie załączył się wentylator chłodzenia i zagotował mi się płyn, czy może to mieć z tym jakiś związek? (NM nie było w B4) w mojej jest. Jestem 3 właścicielem i widocznie poprzednicy coś majstrowali.
Auto bez LPG
Auto bez LPG
Po pierwsze masz pewnie Audi 80 lub 90 z roku 87-91, której ktoś zmienił przód na nowszą (B4), bo nie sądzę, aby ktoś robił swapa NM do nowszej budy.
Po drugie regulator znajduje się przy głowicy od strony chłodnicy, węże paliwowe wchodzą do niego. Na pewno znajdziesz.
Jeśli czuć benzynę to gdzieś musi być nieszczelność lub silnik zalewa.
Sprawdź rozrząd, iskrę (od początku po świece) no i ten regulator.
Po drugie regulator znajduje się przy głowicy od strony chłodnicy, węże paliwowe wchodzą do niego. Na pewno znajdziesz.
Jeśli czuć benzynę to gdzieś musi być nieszczelność lub silnik zalewa.
Sprawdź rozrząd, iskrę (od początku po świece) no i ten regulator.
witam rowzniez mam podobny problem. to znaczy silnik kręci ale nie chce odpalić. i co najlepsze dzien wczesniej jezdzil przez noc postal i teraz ani rusz. mam LPG. sprawdzalem swiece i zauwazylem ze jeszcze maja znaczek audi albo ktos wymienial na oryginalne czesci albo od nowosci nie byly wymieniane. czy moze to bys wina swiec?? zaczelo mi sie to juz wczesniej dziac ale zawsze za drugim razem odpalal. najgorzej jak przyszla wn ocy wilgoc i rano juz nie dlao rady go zapalic. prosze o rady;)
Była iskra i było paliwo jak wcześniej podawałem podejrzenie padło na hydraulikę. Przy kręceniu rozrusznikiem - wyraźnie lekkie świadczyło o braku kompresji.
Na kompresję zwróciłem uwagę po przeczytaniu viewtopic.php?t=19852
Winę upatrywałbym w oleju lub świecach (może też chwilowej niedyspozycji pompy olejowej)
Dziękuję za pomoc i przepraszam za niedopowiedzenia, które nie były zamierzone.
Na kompresję zwróciłem uwagę po przeczytaniu viewtopic.php?t=19852
Winę upatrywałbym w oleju lub świecach (może też chwilowej niedyspozycji pompy olejowej)
Dziękuję za pomoc i przepraszam za niedopowiedzenia, które nie były zamierzone.
podobny problem
mam podobny problem. mam ja w benzynie + gaz typ silnika to ABK nie chce mi odpalic a jest odpalana zawsze na benzynie. swiece mam suche paliwo dochodzi tylko nie dochodzi mi w miejscu tuz obok filtru powietrza nie wiem jak to sie nazywa wiem ze ma napis audi. wydaje mi sie ze tam paliwo powinno dochodzic pod cisnieniem ale nic nie dochodzi, dojdzie tylko do wezyka. prosze o pomoc :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Re: podobny problem
Kolego załóż nowy temat, a nie mieszaj w tym bo w ogóle nie widzę związkuAlex pisze:mam podobny problem. mam ja w benzynie + gaz typ silnika to ABK nie chce mi odpalic a jest odpalana zawsze na benzynie. swiece mam suche paliwo dochodzi tylko nie dochodzi mi w miejscu tuz obok filtru powietrza nie wiem jak to sie nazywa wiem ze ma napis audi. wydaje mi sie ze tam paliwo powinno dochodzic pod cisnieniem ale nic nie dochodzi, dojdzie tylko do wezyka. prosze o pomoc :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Świece były wymieniane na nowe pisałem to (Wysłany: 2008-10-24, 20:11).
Czy zalaniu świec towarzyszy brak kompresji?
Ciśnienie oleju:
Silnik zimny obroty 1000 - ciśnienie oleju – 5
Silnik gorący 95oC – obroty spadają do 900 ciśnienie oleju – 2, przy wzroście obrotów ciśnienie rośnie i od 1100 osiąga 4,5 i dalej nie rośnie.
Czy jest to w normie?
Dodam, że jak przy każdej wymianie oleju był wymieniony filtr oleju.
Czy zalaniu świec towarzyszy brak kompresji?
Ciśnienie oleju:
Silnik zimny obroty 1000 - ciśnienie oleju – 5
Silnik gorący 95oC – obroty spadają do 900 ciśnienie oleju – 2, przy wzroście obrotów ciśnienie rośnie i od 1100 osiąga 4,5 i dalej nie rośnie.
Czy jest to w normie?
Dodam, że jak przy każdej wymianie oleju był wymieniony filtr oleju.