twierdzi że 16L\100 kmKrzylu pisze:Cytat:
do póki spalania nie sprawdził
ile?? <ok>
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - opornik i nastawnik
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
Dzieki za konstruktywna odpowiedzKrzylu pisze:przeczytaj ze zrozumieniem temat to będziesz wiedział
kostka koło serwa wypinasz kable oznaczone nr 2
teraz ja mam pytanie
mam potencjometr który ma 3 wyjścia do lutowania gdzie wlutować opornik??
A teraz prosilbym zyczliwych kolegow o wklejenie zdjecia gdzie znajduje sie owa wtyczka
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Szczerze to nie wierz w takie spalanie, przy takiej ilośći paliwa to auto po wciśnięciu gazu nie chciało by schodzić z obrotów, zresztą czy nastawnik jeszcze pracowałby w jakimś swoim zakresie? Dodm iż robiłem eksperymenty z 1.9 TD gdzie przy większych dawkach pompa nie schodziła juz z obrotów, natomiast w 1.9 TDI po przekroczeniu pewnej wartosci (spalenie na 100km żedu 10l) pompa wychodizła poza nastaw i auto automatycznie gasło od nadmiaru dawki. Nawet śmie twierdzić ze przy takiej ilości paliwa wtryskiwanego do cylindrów podwieszałby sie zawory, co miejsce ma już u mnie przy spalaniu na 100km/h max 8l. Ale jestem Ciekaw opini ludzi którzy to urzywają, np Karol (pseudonim opornik <mikolaj> )MARCIN 80B4 pisze:Krzylu napisał/a:
Cytat:
do póki spalania nie sprawdził
ile??
twierdzi że 16L\100 km
- penki00 (usunięty)
- Forum Audi 80
- Posty: 115
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:02
- Lokalizacja: Tychy
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
I oto chodzilo. dziki wielkie. Juz zabieram sie za zabawe w "oporowanie".....MARCIN 80B4 pisze:Piotrek uwierz to audi tak ma bez opornika potrafi 10 łyknąć taki typ.
pilocik69, <ok>
[url=http://images34.fotosik.pl/384/9d8faea65aca4ea0m.jpg]Obrazek[/URL]
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
moja B4 jest oporna na tego typu zmiany opornik 370ohm z potencjometrem i nic zero reakcji w dodatku jak kręciłem potencjometrem silnik nie trzymał wolnych obrotów poprostu falowały dymu zero i tylko troszke większa moc
ogólnie TDi na Boschu to jeden wielki kibel i niema co grzebać sprzedać i kupić nowsza i dopiero rzeźbić takie moje zdanie
ogólnie TDi na Boschu to jeden wielki kibel i niema co grzebać sprzedać i kupić nowsza i dopiero rzeźbić takie moje zdanie