Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.3 NG] Walniety termostat

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
dziadzia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 sty 2007, 23:06
Lokalizacja: tarnow

[80 B4 2.3 NG] Walniety termostat

Post autor: dziadzia » 22 mar 2007, 16:52

czy przez walniety termostat moja niunia bedzie wiecej palic tzn.na postoju ok temperatura 90c a jak jade spada do 50c
Ostatnio zmieniony 22 mar 2007, 19:17 przez dziadzia, łącznie zmieniany 1 raz.

sebolec
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 02 sty 2007, 20:16
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: sebolec » 22 mar 2007, 17:01

Czy na pewno wybrałeś odpowiednie forum do zadania tego pytania? Podpowiem: dział w którym napisałeś posta nazywa się "tuning mechaniczny".

Poza tym tak, jeśli masz niedogrzany silnik, samochód będzie Ci odrobinę więcej palił.

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 22 mar 2007, 17:14

Przecież wymiana termostatu to chwilka roboty! a koszt ok 30zł, także nie widzę żadnego problemu i powodu ażeby jeździć z walniętym" termostatem!

A tak poza tym nie ten dział!!!

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 22 mar 2007, 18:09

Jazda z uszkodzonym termostatem przypomina z lekka rosyjską ruletkę. Trafi Ci się że termostat zatnie się w pozycji zamknięty - i po ptokach. W najlepszym przypadku peknie Ci któryś z węży.

dziadzia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 sty 2007, 23:06
Lokalizacja: tarnow

Post autor: dziadzia » 22 mar 2007, 19:11

sorrki pomylilem dzialy. dzis kupilem sobie czujnik wielofunkcyjny 280zl i zauwazylem takie obiawy na desce rozdzielczej a jutro bede wymienial termostat a spalanie moje ok 14 litrow wydaje mi sie ze troche duzo

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 22 mar 2007, 19:46

dziadzia pisze:zis kupilem sobie czujnik wielofunkcyjny 280zl

hmmm.... a co to jest? i trochę drogie :shock:

dziadzia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 sty 2007, 23:06
Lokalizacja: tarnow

Post autor: dziadzia » 22 mar 2007, 22:13

to jest taki duzy czujnik cztero pinowy ma jakies funkcje napewno 1 jest dawanie na wskaznik temperatury plynu a innych funkcji tego czujnika to nieznam :-)

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 23 mar 2007, 00:03

Ten czujnik tak kosztuje od 140 do 350zł. Ceny kiedyś słyszałem bo sam poszukiwałem takiego. Taki duży w krócu od spodu, 4 lub 3 piny zależnie od wersji i klucz 32 chyba.

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 23 mar 2007, 08:59

Już wiem, dzięki chłopaki za wyjaśnienie 8-)

Awatar użytkownika
mario2560
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 418
Rejestracja: 19 lut 2007, 17:53
Lokalizacja: Białystok/Suwałki

Post autor: mario2560 » 23 mar 2007, 18:02

Organista18 pisze:Przecież wymiana termostatu to chwilka roboty! a koszt ok 30zł,
Czy aby napewno wymieniałeś kiedyś termostat? W B3 1.8 aby sie dostać do termostatu trzeba odkręcić pompę wspomagania? Więc to nie jest chwilka roboty. ale może to ja się mylę...
8-)

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 23 mar 2007, 21:06

mario2560 pisze:Czy aby napewno wymieniałeś kiedyś termostat? W B3 1.8 aby sie dostać do termostatu trzeba odkręcić pompę wspomagania? Więc to nie jest chwilka roboty. ale może to ja się mylę...
8-)
Ja wymieniałem bez wyciągania pompy, jest trudny dostęp szczególnie do jednej śrubki ale da sie to zrobić.

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 25 mar 2007, 19:20

KorNoLio pisze: Ja wymieniałem bez wyciągania pompy, jest trudny dostęp szczególnie do jednej śrubki ale da sie to zrobić.
No dokładnie... :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl