Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.3 NG] Walniety termostat

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
dziadzia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 sty 2007, 23:06
Lokalizacja: tarnow

[80 B4 2.3 NG] Walniety termostat

Post autor: dziadzia » 22 mar 2007, 16:52

czy przez walniety termostat moja niunia bedzie wiecej palic tzn.na postoju ok temperatura 90c a jak jade spada do 50c
Ostatnio zmieniony 22 mar 2007, 19:17 przez dziadzia, łącznie zmieniany 1 raz.
jacek

sebolec
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 02 sty 2007, 20:16
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: sebolec » 22 mar 2007, 17:01

Czy na pewno wybrałeś odpowiednie forum do zadania tego pytania? Podpowiem: dział w którym napisałeś posta nazywa się "tuning mechaniczny".

Poza tym tak, jeśli masz niedogrzany silnik, samochód będzie Ci odrobinę więcej palił.
Sebastian

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 22 mar 2007, 17:14

Przecież wymiana termostatu to chwilka roboty! a koszt ok 30zł, także nie widzę żadnego problemu i powodu ażeby jeździć z walniętym" termostatem!

A tak poza tym nie ten dział!!!
Sprzedam pompy paliwa do VW golf II

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 22 mar 2007, 18:09

Jazda z uszkodzonym termostatem przypomina z lekka rosyjską ruletkę. Trafi Ci się że termostat zatnie się w pozycji zamknięty - i po ptokach. W najlepszym przypadku peknie Ci któryś z węży.

dziadzia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 sty 2007, 23:06
Lokalizacja: tarnow

Post autor: dziadzia » 22 mar 2007, 19:11

sorrki pomylilem dzialy. dzis kupilem sobie czujnik wielofunkcyjny 280zl i zauwazylem takie obiawy na desce rozdzielczej a jutro bede wymienial termostat a spalanie moje ok 14 litrow wydaje mi sie ze troche duzo
jacek

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 22 mar 2007, 19:46

dziadzia pisze:zis kupilem sobie czujnik wielofunkcyjny 280zl

hmmm.... a co to jest? i trochę drogie :shock:
Sprzedam pompy paliwa do VW golf II

dziadzia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 sty 2007, 23:06
Lokalizacja: tarnow

Post autor: dziadzia » 22 mar 2007, 22:13

to jest taki duzy czujnik cztero pinowy ma jakies funkcje napewno 1 jest dawanie na wskaznik temperatury plynu a innych funkcji tego czujnika to nieznam :-)
jacek

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 23 mar 2007, 00:03

Ten czujnik tak kosztuje od 140 do 350zł. Ceny kiedyś słyszałem bo sam poszukiwałem takiego. Taki duży w krócu od spodu, 4 lub 3 piny zależnie od wersji i klucz 32 chyba.
KorNoLio

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 23 mar 2007, 08:59

Już wiem, dzięki chłopaki za wyjaśnienie 8-)
Sprzedam pompy paliwa do VW golf II

Awatar użytkownika
mario2560
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 418
Rejestracja: 19 lut 2007, 17:53
Lokalizacja: Białystok/Suwałki

Post autor: mario2560 » 23 mar 2007, 18:02

Organista18 pisze:Przecież wymiana termostatu to chwilka roboty! a koszt ok 30zł,
Czy aby napewno wymieniałeś kiedyś termostat? W B3 1.8 aby sie dostać do termostatu trzeba odkręcić pompę wspomagania? Więc to nie jest chwilka roboty. ale może to ja się mylę...
8-)

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 23 mar 2007, 21:06

mario2560 pisze:Czy aby napewno wymieniałeś kiedyś termostat? W B3 1.8 aby sie dostać do termostatu trzeba odkręcić pompę wspomagania? Więc to nie jest chwilka roboty. ale może to ja się mylę...
8-)
Ja wymieniałem bez wyciągania pompy, jest trudny dostęp szczególnie do jednej śrubki ale da sie to zrobić.
KorNoLio

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 25 mar 2007, 19:20

KorNoLio pisze: Ja wymieniałem bez wyciągania pompy, jest trudny dostęp szczególnie do jednej śrubki ale da sie to zrobić.
No dokładnie... :mrgreen:
Sprzedam pompy paliwa do VW golf II

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga