Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 2.0 AAD LPG ] obroty silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
tajniakb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 26 paź 2008, 18:16

[80 B3 2.0 AAD LPG ] obroty silnika

Post autor: tajniakb » 26 paź 2008, 20:03

Witam wszystkich. Jestem nowy na forum i pewnie dostane ostrzeżenie za nie sprawdzenie tematów tego problemu, ale juz dziś przeglądałem i nic nie znalazłem na ten temat.
A mam problem takiego typu silnik jak jest zimny to obroty na benzynie jak i na lpg są bardzo niskie około 200 lub nawet gaśnie a jak już złapie temperature to skolei obroty rosną do 2000tyś. i spalanie w trasie to 12l/100. Bylem u gazownika i on mi powiedział że tu nic nie da się zrobić bo nie ma silnika krokowego czy to może być przyczyną? jesli tak to jaki powinien być?

_uwaga

Bo temat zostanie usuniety
Ostatnio zmieniony 30 paź 2008, 22:45 przez tajniakb, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 26 paź 2008, 20:36

Na sam początek to zdecyduj się jakie masz auto i z jakim silnikiem, bo fabrycznie nie było takiego połączenia jak u Ciebie w profilu. Tak czy siak krokowiec w aucie być powinien, po coś go Niemcy wymyślili.

tajniakb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 26 paź 2008, 18:16

[80 B3 ABK] obroty

Post autor: tajniakb » 26 paź 2008, 21:02

silnik mam taki jak u ciebie 2.0 E

ABK nie było w B3
Ostatnio zmieniony 27 paź 2008, 10:13 przez tajniakb, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 27 paź 2008, 06:56

ABK posiada silnik krokowy, zdemontuj i wyczyść w środku (małym pędzelkiem wymyj benzyna i przedmuchaj sprężonym powietrzem), pozostaje jeszcze do sprawdzenia przekaźnik nr 30 ( przelutowanie styków ) i wymiana niebieskiego czujnika.

tajniakb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 26 paź 2008, 18:16

Post autor: tajniakb » 27 paź 2008, 21:50

To ja już nie wiem jaki mam silnik bo poprzedni właściciel mówił że to 2.0 115 KM.
A co do tego krokowego silnika to u mnie właśnie go nie ma ( tak mi gazownik powiedział) i mam zamontowaną ręczną regulacje. a ten przekaźnik i niebieski czujnik gdzie się znajduje?
ale się chyba wkopałem w te audi :-( ( jak miałem 1.8 na gaźniku to było to :mrgreen: )

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 27 paź 2008, 22:07

Dobrze też byłoby zajrzeć do przepływomierza czy jest dobrze wyregulowany i czy nie łapie "lewego" powietrza.

maniek78_78

Post autor: maniek78_78 » 28 paź 2008, 18:53

tajniakb pisze:To ja już nie wiem jaki mam silnik bo poprzedni właściciel mówił że to 2.0 115 KM.
A co do tego krokowego silnika to u mnie właśnie go nie ma ( tak mi gazownik powiedział) i mam zamontowaną ręczną regulacje.
jak nie masz silnika krokowego to na pewno nie jest ABK.
W b3 były silniki 2.0 115km
Prawdopodobnie oznaczenie twojego silnika to 3A

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 28 paź 2008, 19:40

Jeżeli masz B3 to w zależności od rocznika masz 3A lub AAD, one także były oznaczane jako 2.0E tak jak ma to miejsce w B4 z ABK.

kocurek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 07 lip 2008, 19:12
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kocurek » 28 paź 2008, 21:31

wydaje mi sie że jak kolega pisał, że nie ma krokowego to chodziło mu o to, że jego instalacja gazowa go nie posiada (tak mu gazownik powiedział i ma reczna regulacje)

tajniakb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 26 paź 2008, 18:16

Post autor: tajniakb » 30 paź 2008, 22:03

witam nie miałem jak wpaść na forum ale już się poprawiam.
A co do tego krokowego silnika to gazownik mówił że ktoś go usuną i wstawił ręczną regulację a wogle to przy tej regulacji to mam kostkę do podłączenia tego niby silniczka krokowego.
I wracając do mego oznaczenia silnika to moje audi jest z 1990r. :cry: przyznaje się do błędu oznaczenie silnika to AAD przepraszam za pomyłkę

Awatar użytkownika
fajgi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 13 lip 2008, 10:40
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: fajgi » 31 paź 2008, 20:53

a nie strzelił ci czasem gaz ? mi jak walnął to nawet klapka nie pomogła....i sie guma od dolotu rozerwała i tez miałem tak...jak zimny to miałem 400 obrotow a jak sie nagrzał to nawet 2500 :-o spr to :arrow: to może byś przyczyna

tajniakb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 26 paź 2008, 18:16

Post autor: tajniakb » 01 lis 2008, 18:47

jak go ma, to nie strzelał. ale to sprawdze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl