[B3 80 1.8 LPG] CENTRALNY ZAMEK-AWARIA
- 
				
				TuningGirl
 - Forum Audi 80

 - Posty: 12
 - Rejestracja: 25 sie 2008, 19:22
 - Lokalizacja: Ozorków
 
[B3 80 1.8 LPG] CENTRALNY ZAMEK-AWARIA
Mam problem z centralnym zamkiem-z kluczyka działa wszystko OK, ale niestety pilot nie działa. Dioda się świeci, ale nic poza tym. Jaka może być tego przyczyna??  :?:
Proszę poprawić nazwę tematu nie używając drukowanych liter
			
			
													Proszę poprawić nazwę tematu nie używając drukowanych liter
					Ostatnio zmieniony 29 paź 2008, 19:25 przez TuningGirl, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- Darecki3037
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 975
 - Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
 - Lokalizacja: Krk
 
- 
				
				TuningGirl
 - Forum Audi 80

 - Posty: 12
 - Rejestracja: 25 sie 2008, 19:22
 - Lokalizacja: Ozorków
 
- Darecki3037
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 975
 - Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
 - Lokalizacja: Krk
 
- 
				
				TuningGirl
 - Forum Audi 80

 - Posty: 12
 - Rejestracja: 25 sie 2008, 19:22
 - Lokalizacja: Ozorków
 
Poprzedni właściciel(auto zakupione przeze mnie niedawno) powiedział, że już od początku pilot nie działał. Wymienił baterie i nic. A otwieranie z pilota nie było mu potrzebne więc dał sobie spokój. Centralny "z kluczyka" działa bez zarzutów. Myślałam, że może ktoś spotkał się z podobną sytuacją i sam to naprawił...  
			
			
									
									
						To zupełnie zmienia postać rzeczy. 
Po pierwsze czy to alarm czy tylko sterownik.
Dobrze by było znaleźć centralkę i zobaczyć co to za cudo.
Może koleś coś tworzył i nie zaprogramował pilotów i dlatego nie działa.
A na koniec jeśli to zwykły sterownik to wolałbym go wyjąć i dać coś nowego cena nieduża a przy pomocy kolegów z klubu można mieć bajer za niewielkie pieniądze.
			
			
									
									
						Po pierwsze czy to alarm czy tylko sterownik.
Dobrze by było znaleźć centralkę i zobaczyć co to za cudo.
Może koleś coś tworzył i nie zaprogramował pilotów i dlatego nie działa.
A na koniec jeśli to zwykły sterownik to wolałbym go wyjąć i dać coś nowego cena nieduża a przy pomocy kolegów z klubu można mieć bajer za niewielkie pieniądze.
jeszcze tylko napisz koleżanko, czy to seryjny centralny, czy ktoś sam instalował jakiś zamiennik, bo ja też miałem taki problem, a rozwiązaniem okazały się szybkozłączki, którymi ktoś połączył kable, auto pojeździło trochę po nierównościach i niestety przestał działać centralny z lotnika, jak już doszedłem, że to przez to małe cholerstwo to wszystkie 6 które miałem wywaliłem i zlutowałem kabelki w tych miejscach, od tego czasu jest wszystko ok.
			
			
									
									
						- 
				
				TuningGirl
 - Forum Audi 80

 - Posty: 12
 - Rejestracja: 25 sie 2008, 19:22
 - Lokalizacja: Ozorków
 
- Grzegorzbielsko
 - Forum Audi 80

 - Posty: 647
 - Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
 - Lokalizacja: bielsko-biała
 
Dobra panowie, Pomocy.
Seat Cordoba SX 1996
Nowy nabytek szwagra a że pożycza go mojej żonie tak że trochę za to mu tam naprawiam.
Kluczyk ori z pilotem baterie są OK (2*3V a pokazują w sumie 6,08V) przeczyszczone styki w pilocie i nie otwiera ani nie zamyka
 , coś gdzieś zdechło.
Elektronik ze mnie prawie żaden ale miernik, kabelki, przedzwanianie czy crossowanie nie są mi dziwne.
Gdzie teraz dalej grzebać? Jak sprawdzić czy elektronika w kluczyku żyje.
Oczywiście wszystko w garażu bez komputera.
[ Dodano: 2008-10-27, 15:28 ]
TuningGirl, sorki ale czy to na pewno pilot od zamka czy brelok z samą diodą do podświetlania, może poprzedni właściciel sobie zrobił jaja z Ciebie i naciągnął na lepsza kasę?
[ Dodano: 2008-10-29, 14:32 ]
Kluczyk/pilot sprawdzony za pomocą cyfrówki, widać że miga podczerwienią a wiec powinien być OK.
Gdzie może być odbiornik podczerwieni w kabinie?
			
			
									
									
						Seat Cordoba SX 1996
Nowy nabytek szwagra a że pożycza go mojej żonie tak że trochę za to mu tam naprawiam.
Kluczyk ori z pilotem baterie są OK (2*3V a pokazują w sumie 6,08V) przeczyszczone styki w pilocie i nie otwiera ani nie zamyka
Elektronik ze mnie prawie żaden ale miernik, kabelki, przedzwanianie czy crossowanie nie są mi dziwne.
Gdzie teraz dalej grzebać? Jak sprawdzić czy elektronika w kluczyku żyje.
Oczywiście wszystko w garażu bez komputera.
[ Dodano: 2008-10-27, 15:28 ]
TuningGirl, sorki ale czy to na pewno pilot od zamka czy brelok z samą diodą do podświetlania, może poprzedni właściciel sobie zrobił jaja z Ciebie i naciągnął na lepsza kasę?
[ Dodano: 2008-10-29, 14:32 ]
Kluczyk/pilot sprawdzony za pomocą cyfrówki, widać że miga podczerwienią a wiec powinien być OK.
Gdzie może być odbiornik podczerwieni w kabinie?
- Darecki3037
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 975
 - Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
 - Lokalizacja: Krk
 
- Grzegorzbielsko
 - Forum Audi 80

 - Posty: 647
 - Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
 - Lokalizacja: bielsko-biała
 
							








