[All] Ciekawostka - shift light
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
[All] Ciekawostka - shift light
Witam
Nie bardzo wiedziałem gdzie ten temat wcisnąć ale skoro ingeruje się w moment obrotowy silnika czyli jest to tuning mechaniczny?
Tak więc co myślicie czy warto lampke sygnalizujaca koniec obrotow umieścić w desce rozdzielczej
(bardziej myślę o obrotku LCD podświetlanym na krwisto czerwony kolor) :mrgreen:
Nie bardzo wiedziałem gdzie ten temat wcisnąć ale skoro ingeruje się w moment obrotowy silnika czyli jest to tuning mechaniczny?
Tak więc co myślicie czy warto lampke sygnalizujaca koniec obrotow umieścić w desce rozdzielczej
(bardziej myślę o obrotku LCD podświetlanym na krwisto czerwony kolor) :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 15:10 przez shellah, łącznie zmieniany 1 raz.
A znasz w jakim momencie masz moc max ? (najlepiej zchamować autko nikt mi niech nie mówi że z danych fabrycznych pf... ) bo żeby sobie tak coś mrygało to dla mnie to agro... jak masz obrotka to ci to nie potrzebne chyba że NG to taki pocisk i wskazówka od obrotów tak szybko lata, że musi coś mrygnąć bo inaczej nie da się zapiąć biegu w najkorzystniejszym momencie :shock:
I co chcesz dziewczynie zaprogramować zeby wiedziala kiedy biegi zmieniać... Ty wogóle wiesz po co to jest ? Czy niezbyt... ?shellah pisze:A nie pomyślałeś że użyczam auta dziewczynie :mrgreen:
Pozatym łatwo mogę ustalić podpinając pod kompa jaki jest najkorzystniejszy moment i ustawić go w tym urządzeniu.
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
labek pisze:I co chcesz dziewczynie zaprogramować zeby wiedziala kiedy biegi zmieniać... Ty wogóle wiesz po co to jest ? Czy niezbyt... ?shellah pisze:A nie pomyślałeś że użyczam auta dziewczynie :mrgreen:
Pozatym łatwo mogę ustalić podpinając pod kompa jaki jest najkorzystniejszy moment i ustawić go w tym urządzeniu.
Wiem dokładnie
Mój przełożony który profesjonalnie ścigał się w Rajdach Polski miał takie w swoim fordzie i miałem okazję nim jeździć jako serwisant(firmowy team).Jest to super sprawa jeśli się prawidłowo go ustawi.
Tak jak Piotrek napisał nic nie popsuje i wyglądu auta też nie zmieni :mrgreen: więc czemu nie montować a powiem szczerze że podobają mi się takie gadżety 8-)
- GreenGreen
- Forum Audi 80
- Posty: 270
- Rejestracja: 21 paź 2008, 05:27
- Lokalizacja: Krzeszowice
- Kontakt:
Mylisz się, dzieki niemu możesz wykluczyć czy powodem np nie jechania auta jest to czy turbo pompuje czy nie. Napewno jest 100% bardziej uzyteczny niz ten szift lajt.Solskier pisze:Dla mnie sprawa jest prosta - podoba Ci się ten gadżet to montuj, ja mam u siebie wskaźnik doładowania i wbijam w to czy ktoś się z niego śmieje czy nie, podobał mi się i sobie go założyłem pomimo iż jest nie użyteczny ale robi wrażenie na osobach które nigdy czegoś takiego nie widziały :mrgreen:
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
labek, do tego to ja mam vaga zresztą w moim przypadku spadek doładowania nawet o 0.2 bara obrazu jest nie tylko odczuwalny ale i widoczny z tyłu <ok>Mylisz się, dzieki niemu możesz wykluczyć czy powodem np nie jechania auta jest to czy turbo pompuje czy nie. Napewno jest 100% bardziej uzyteczny niz ten szift lajt.
Chyba, że tak <ok> u mnie ładuje 0.1 bara zamiast 0.55 i efektow dymnych niet :-|Solskier pisze:labek, do tego to ja mam vaga zresztą w moim przypadku spadek doładowania nawet o 0.2 bara obrazu jest nie tylko odczuwalny ale i widoczny z tyłu <ok>Mylisz się, dzieki niemu możesz wykluczyć czy powodem np nie jechania auta jest to czy turbo pompuje czy nie. Napewno jest 100% bardziej uzyteczny niz ten szift lajt.
Bałbym sie dać dziewczynie auto, która niewie kiedy sie biegi zmienia... <ok> Odważny gość z ciebie