[1.6TD SB] Problem z rozruchem na zimnym silnku.
[1.6TD SB] Problem z rozruchem na zimnym silnku.
Wiem że to temat rzeka ale nie mam już pomysłów gdyż ostatnio mam problem z odpaleniem niuni po nocy , tzn odpala za 1 ale trzepie silnikiem tak jakby 1 lub 2 świece nie grzały z rury leci niebieski dymek w tym czasie po 5-8sek wszystko ustaje i silniczek pracuje jak zegareczek dym znika, wszystkie świeczki zmieniłem na nowe, filtr paliwa ma może 1,5 miesiąca sprawdziłem przewody paliwowe wszystko ok!! nie mam pomysłów!! :cry:
Ostatnio zmieniony 01 sty 2009, 09:31 przez tomiv90, łącznie zmieniany 1 raz.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
Na tę wajchę pod kierownicą to wogule mi od kiedy mam niunie nie reaguję czy wciśnięta czy wyciągnięta jest tak samo a poza tym w poprzednią zimę odpalał normalnie!! co do zaworu zwrotnego w pompie to raczej odpada bo na ciepłym silniku nawet po 2 godz od jazdy odpala bez problemu porostu cuda!! jestem ciekaw czy pomoże coś regulacją kątu wtrysku!!???
sprawdz rano przed odpaleniem czy nie cofnelo ci sie paliwo w przewodach i czy nie ma bombli w przewodach tuz przed pompa,, dziwne ze wogole ci niereaguje na przyspieszacz, a powinien. Nie majstrowales przy pompie nic ? Jak masz speca od kata wtrysku w okolicy to nie zaszkodzi zeby ci przejrzal to, pozdro
posprawdzam jutro dokładnie przewód paliwowy do pompy gdyż jest on gumowy i nie widać czy są w nim jakieś pęcherzyki ale myślę że jakby było tam powietrze to musiałbym go trochę pokręcić rozrusznikiem zanim by zaskoczył a tym czasem on odpala od strzała tylko na początku przerywa ale nie wiem może się nie znam i sprawdzę na wszelki wypadek!!
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Niekoniecznie. Może nie zapowietrzać się przy samych wtryskach, tylko właśnie na przewodach. Odpalasz go, silnik zaczyna chodzić i zasysać bąbelki powietrze i przez to jego dziwna praca.tomiv90 pisze:myślę że jakby było tam powietrze to musiałbym go trochę pokręcić rozrusznikiem zanim by zaskoczył a tym czasem on odpala od strzała
ja bym obstawial kat wtrysku, jak mialem opozniony to mi tak samo kulal i walil bialym i czarnym dymem, a teraz po korekcji jest OK i nie musze nawet przyspieszacza uzywac... Mozesz jeszcze na wszelki wypadek zalozyc zaworek zwrotny na przewodzie ktory idzie z filtra do pompy(nie na przelewie) tak dla swietego spokoju
Tak jak wspomnnial karol121 może masz urwaną linkę od przyspieszacza, ja mam ten sam silnik i bez przyspieszenia zapłonu w zimny dziń też mi trzepie silnikiem, jak tylko włącze przyspieszenie (wystarczy przy odpalaniu na 30sek. - 1min) to silnik stuka jak zegareczek, spróbuj podjachać gdzieś do "pompiarzy" oni napewno pomogą. pzdr
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
Piszecie o tym przyspieszaczu, ja go może użyłem z dwa razy od kiedy mam niunię a przeszło 2 lata, mam wrażenie że po wyciągnięciu wajchy jest większy opór przekręcenia silnika, i głośniej zdecydowanie pracuje silnik. Co do tematu to faktycznie sprawdź to cofające się paliwko u mnie tak było jak mi lewe powietrze łapał i bąble w przewodzie latały
Przyczyna ujawniła się sama a mianowicie jeden wtryskiwacz zaczął ciec a dzisiaj odmówił posłuszeństwa i zaczeło się z niego lać i niunia przestała chodzaić na 1 cylinder. Mam pytanko ponieważ cieknie bezpośrednio przy gwincie gdzie wkręcony jest wtryskiwacz w głowice powyżej jest suchyi teraz czy wymieniać wtryskiwacz na nowy czy montować używany albo regenerowć obecny i jakich parametrach powinien być?(wiem że do TD idzie wtryskiwacz o ciśnieniu roboczym 155bar)
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: