[1.9TDI 1Z] Kąt wtrysku.
jutro zapodam wartości gr 000 ale z pamięci- trzecia komórka 53 a przedostatnia 126przemik pisze:
@minion
Mozesz zalogowac grupe 000 Basic Settings i wrzucic na forum.
daweczkę też dałem na 3mg
pojęcia nie mam może i przeskoczył ale napinacz był minimalnie nie dociągnięty, teraz jest gitara pali jak wściekły, a przy okazji napinacz wielorowkowego zrobiłem i ładuje mi jak trzebaSolskier pisze:minon1, Czy tym razem ustawiłes rozrzad tak jak Ci pisałem ? Bo coś mi sie zdaje ze mógł Ci przeskoczyć pasek przez ten napinacz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Hyyy pytanie co powoduje jego scinanie się? Bo samo z siebie nie ma prawa nawet pomyśleć o tym Więc pozostaje tylko jedno, bicie na kole pasowym, bądź krzywe czoło wału - jedno i drugie pomimo wymiany koła zębatego z czasem doprowadzi do tego co było przed jego wymianą...minon1 pisze:Wymieniłem koło zębate na wale korbowodowym które zaczynało się ścinać,
Miales diagnostyke zrobic... pytales sie mnie na spocie ktore grupy...minon1 pisze:Wiec trza by zakończyć temat i dla potomności zostawić wiadomość.
Wymieniłem koło zębate na wale korbowodowym które zaczynało się ścinać, poprawiłem pasek który wcześniej o ząbek przestawiłem i gra gitara.
Podziękował.
czemu wszyscy zapominamy że w silnikach starszych (deko zużytych) wartość kąta statycznego wyprzedzenia wtrysku w Basic Settings (to nie to samo co Meas Blocks)MUSI być większa(na TDIGraph BLIŻEJ zielonej kreski) od zalecanej przez producenta (okolice niebieskiej kreski). Sam widzisz że miałeś kąt w granicah 40 = gorszy poranny rozruch, teraz masz 53 = idealny poranny rozruch!trzecia komórka 53
Panowie czy VW Passat B4 z silnikeim 1Z ma te same wartości kąta co Audi 1Z?
póki co jak jeszcze nie zmieniłem kółka to je dokręciłem 1/4 obrotu. Poluzowało się lekko i tyle. Tam dużo nie trzeba.Solskier pisze:Szymon niestety to nie może być tominon1 pisze:300000km
Samo ścięcie klina nie wyglądało aż tak niepokojąco, ale na małym kółku nie duże ścięcie i ząbek trzeba było przestawiać.
[ Dodano: 2008-11-01, 11:09 ]
Zrobię jak będę miał troszkę czasu,przemik pisze:Miales diagnostyke zrobic... pytales sie mnie na spocie ktore grupy...minon1 pisze:Wiec trza by zakończyć temat i dla potomności zostawić wiadomość.
Wymieniłem koło zębate na wale korbowodowym które zaczynało się ścinać, poprawiłem pasek który wcześniej o ząbek przestawiłem i gra gitara.
Podziękował.
Byś podjechał w niedziele pod M1 to byśmy zrobili
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Przypilnuj lepiej to koło, bo nawet minimalne z cięcie klina spowoduje jego prędsze bądź późniejsze zerwanie się, to koło trzyma się jedynie na sile docisku a zobacz jakie na nie działają siły dodatkowo jest obciążane przez koła pasowe. Oczywiście zmieniając je kopiłeś nową śrubę, którą zamontowałeś na klej i dociągnąć metrową brechą na beton.? (ta śruba musi być naprawdę mocno dociągnięta prawie jak w czołgu <ok> )
Na sile docisku też dowaliłem dowaliłemSolskier pisze:Przypilnuj lepiej to koło, bo nawet minimalne z cięcie klina spowoduje jego prędsze bądź późniejsze zerwanie się, to koło trzyma się jedynie na sile docisku a zobacz jakie na nie działają siły dodatkowo jest obciążane przez koła pasowe. Oczywiście zmieniając je kopiłeś nową śrubę, którą zamontowałeś na klej i dociągnąć metrową brechą na beton.? (ta śruba musi być naprawdę mocno dociągnięta prawie jak w czołgu <ok> )