Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Kąt wtrysku.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 05 sie 2008, 07:31

minon1, Czy tym razem ustawiłes rozrzad tak jak Ci pisałem ? Bo coś mi sie zdaje ze mógł Ci przeskoczyć pasek przez ten napinacz. ;-)

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 06 sie 2008, 00:39

przemik pisze:
@minion
Mozesz zalogowac grupe 000 Basic Settings i wrzucic na forum.
jutro zapodam wartości gr 000 ale z pamięci- trzecia komórka 53 a przedostatnia 126

daweczkę też dałem na 3mg
Solskier pisze:minon1, Czy tym razem ustawiłes rozrzad tak jak Ci pisałem ? Bo coś mi sie zdaje ze mógł Ci przeskoczyć pasek przez ten napinacz. ;-)
pojęcia nie mam może i przeskoczył ale napinacz był minimalnie nie dociągnięty, teraz jest gitara pali jak wściekły, a przy okazji napinacz wielorowkowego zrobiłem i ładuje mi jak trzeba <piwo>

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 06 sie 2008, 09:18

No to kąt wtrysku masz OK.... lac paliwo i ognia ;-)

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 31 paź 2008, 17:55

Wiec trza by zakończyć temat i dla potomności zostawić wiadomość.

Wymieniłem koło zębate na wale korbowodowym które zaczynało się ścinać, poprawiłem pasek który wcześniej o ząbek przestawiłem i gra gitara. <piwo>

Podziękował.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 31 paź 2008, 18:44

minon1 pisze:Wymieniłem koło zębate na wale korbowodowym które zaczynało się ścinać,
Hyyy pytanie co powoduje jego scinanie się? Bo samo z siebie nie ma prawa nawet pomyśleć o tym :-P Więc pozostaje tylko jedno, bicie na kole pasowym, bądź krzywe czoło wału - jedno i drugie pomimo wymiany koła zębatego z czasem doprowadzi do tego co było przed jego wymianą...

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 31 paź 2008, 20:22

Solskier pisze: Hyyy pytanie co powoduje jego scinanie się? .

300000km

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 31 paź 2008, 20:48

minon1 pisze:300000km
Szymon niestety to nie może być to :-/

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 31 paź 2008, 22:49

minon1 pisze:Wiec trza by zakończyć temat i dla potomności zostawić wiadomość.

Wymieniłem koło zębate na wale korbowodowym które zaczynało się ścinać, poprawiłem pasek który wcześniej o ząbek przestawiłem i gra gitara. <piwo>

Podziękował.
Miales diagnostyke zrobic... pytales sie mnie na spocie ktore grupy... ;-)

makaon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03

Post autor: makaon » 01 lis 2008, 10:48

trzecia komórka 53
czemu wszyscy zapominamy że w silnikach starszych (deko zużytych) wartość kąta statycznego wyprzedzenia wtrysku w Basic Settings (to nie to samo co Meas Blocks)MUSI być większa(na TDIGraph BLIŻEJ zielonej kreski) od zalecanej przez producenta (okolice niebieskiej kreski). Sam widzisz że miałeś kąt w granicah 40 = gorszy poranny rozruch, teraz masz 53 = idealny poranny rozruch!
Panowie czy VW Passat B4 z silnikeim 1Z ma te same wartości kąta co Audi 1Z?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 01 lis 2008, 10:52

makaon pisze:Panowie czy VW Passat B4 z silnikeim 1Z ma te same wartości kąta co Audi 1Z?
Silnik ten sam nastawy również te same <ok>

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 01 lis 2008, 11:08

Solskier pisze:
minon1 pisze:300000km
Szymon niestety to nie może być to :-/
póki co jak jeszcze nie zmieniłem kółka to je dokręciłem 1/4 obrotu. Poluzowało się lekko i tyle. Tam dużo nie trzeba.
Samo ścięcie klina nie wyglądało aż tak niepokojąco, ale na małym kółku nie duże ścięcie i ząbek trzeba było przestawiać.

[ Dodano: 2008-11-01, 11:09 ]
przemik pisze:
minon1 pisze:Wiec trza by zakończyć temat i dla potomności zostawić wiadomość.

Wymieniłem koło zębate na wale korbowodowym które zaczynało się ścinać, poprawiłem pasek który wcześniej o ząbek przestawiłem i gra gitara. <piwo>

Podziękował.
Miales diagnostyke zrobic... pytales sie mnie na spocie ktore grupy... ;-)
Zrobię jak będę miał troszkę czasu,

Byś podjechał w niedziele pod M1 to byśmy zrobili <piwo>

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 01 lis 2008, 11:15

Przypilnuj lepiej to koło, bo nawet minimalne z cięcie klina spowoduje jego prędsze bądź późniejsze zerwanie się, to koło trzyma się jedynie na sile docisku a zobacz jakie na nie działają siły dodatkowo jest obciążane przez koła pasowe. Oczywiście zmieniając je kopiłeś nową śrubę, którą zamontowałeś na klej i dociągnąć metrową brechą na beton.? (ta śruba musi być naprawdę mocno dociągnięta prawie jak w czołgu <ok> )

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 01 lis 2008, 20:28

Solskier pisze:Przypilnuj lepiej to koło, bo nawet minimalne z cięcie klina spowoduje jego prędsze bądź późniejsze zerwanie się, to koło trzyma się jedynie na sile docisku a zobacz jakie na nie działają siły dodatkowo jest obciążane przez koła pasowe. Oczywiście zmieniając je kopiłeś nową śrubę, którą zamontowałeś na klej i dociągnąć metrową brechą na beton.? (ta śruba musi być naprawdę mocno dociągnięta prawie jak w czołgu <ok> )
Na sile docisku też <piwo> dowaliłem dowaliłem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl