Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Wszystkie] MAGNETYZERY

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii.
Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 22 kwie 2008, 17:06

Pierwsze wrażenia :
- nie czuję żadnego wzrostu mocy
- jak odpalam zimny silnik to mam wrażenie że chodzi równiej choć podchodzę do tego sceptycznie i myślę że to tylko moja sugestia a nie rzeczywistość
- wydaje mi się że silnik chodzi ciszej ale też to uważam tylko za własną sugestię i nie potwierdzam tego stanowczym stwierdzeniem

Jak wypalę bak to zaraz napiszę ile "zjadł" i to będzie już jakimś miarodajnym wynikiem

Pytanie do Kojtek zrobiłeś magnetyzer sam czy kupiłeś gotowca ???????
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2008, 18:04 przez ziemor, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
kojtek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 168
Rejestracja: 19 lis 2007, 19:16
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: kojtek » 24 kwie 2008, 13:59

Ja też je mam no i to że chodzi równiej się zgadza, wrażenia szybszego "zbierania się" też się potwierdzają.Co do spalania to :?: nie widzę zauważalnych różnic.A na pewno nie 0,5 litra na 100km

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 28 kwie 2008, 20:04

Moje spalanie za ostatnie 2 lata (bez magnetyzera)

8,7 ; 8,8 ; 8,3 ; 6,9 ; 8,7 ; 8,2 ; 8,9 ; 7,8
7,9 ; 7,7 ; 7,6 ; 7,7 ; 7,7 ; 7,5 ; 6,9 ; 6,9
7,7 ; 9,2 ; 8,4 ; 8,5 ; 8.0 ; 8,1 ; 8.3 ; 7,8

Z tego średnia wynosi 8,0 ( jeżdżę więcej na trasie niż w mieście )


Teraz spalanie z magnetyzerem:
8,3 ; 7,6 ; 7,7 ; 7,8 ; 7,9 ; 7,1 ; 8,0 ; 8,5
7.9 ; 8,2 ; 7,6 ; 9,4 ; 9,4 ; 9,9 ; 8,6 ; 8,5
8,2 ; 8,3 ; 8,0 ; 6,9 ; 7,0 ; 8,2 ; 9,5 ; 9,1
9,1 ; 8,3 ; 9,5 ; 8,2 ; 6,7 ; 7,3 ; 7,1 ; 7,5
7,7 ; 7,7 ; 7,0 ; 7,5 ; 8,1

Średnia z magnetyzerem 8,1

Spalanie 7,1 jest z trasy 923 km na wczasy na nie dopompowanych kołach , kiedyś na Mazury bez magnetyzera spalił mi 6,9
Kiedyś do Torunia spalił 6,7 i to jest mój rekord

Więc ostateczny wniosek - moje auto nie zmniejszyło spalania pomimo zastosowania magnetyzera
Cieszy mnie przeprowadzony eksperyment


Więc czyżby ściema ???

Jeszcze ciekawa lektura
http://www.pan-ol.lublin.pl/wydawnictwa ... Szyjka.pdf

Poczytałem trochę o magnetyzerach
Obróbka magnetyczna paliw to nie czary ani ściema jak myślałem na początku tylko normalne zjawisko fizyczne i jak się zrobi lub kupi dobry magnetyzer to powinno działać
Ostatnio zmieniony 13 lis 2010, 19:09 przez ziemor, łącznie zmieniany 12 razy.

Awatar użytkownika
MiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 28 lip 2007, 12:01
Lokalizacja: Mrozy niedaleko MM

Post autor: MiQ » 07 maja 2008, 22:21

Moje 5 groszy:
Wiki_Magnetyzer_(instalacje_samochodowe)

Wiadomo - Wikipedia jest źródłem różnej wiedzy, niekoniecznie prawdziwej, lecz, jak widać na załączonych tam wykresach z hamowni (z www_chojnacki_com), wzrost mocy jest na poziomie np. ~1/130 czyli 0,75%... Co innego natomiast może być w przypadku LPG, wszakże instalacje I i II generacji nie są tak "inteligentne", jak systemy sterowania wtryskiem paliwa (również LPG!)
A co do badań Pana Szyjki to polecam to:
Najlepsze i długotrwałe efekty wykazały – po pięciu latach badań - magnetyzery Multimag!
Rozmowa z dr inż. Grzegorzem Szyjką z Katedry Eksploatacji Pojazdów Samochodowych Politechniki Szczecińskiej
do poczytania tu:
http://www.nowator.poznan.pl/?p=arch_show&id=38

A tu parametry silnika użytego w przytoczonej pracy dra Szyjki:
http://www.aborodyn.ps.pl/ulub%20ie.htm

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 03 lis 2008, 15:42

Jeszcze małe co nie co o magnetyzerach z Wikipedii

Współczesne silniki spalinowe, wyposażone są w elektronicznie sterowane układy wtrysku paliwa posiadające szereg czujników pomagających kontrolować proces spalania mieszanki. W takich silnikach spalaniu zupełnemu ulega ponad 99% masy dostarczonego paliwa. Pod względem sprawności procesu spalania nowoczesne silniki są więc bliskie ideałowi.

Stosowanie w takich silnikach dodatkowych urządzeń mogących poprawić jakość spalania mieszanki, nie ma możliwości przynieść znaczących rezultatów ponieważ ilość paliwa spalana w procesie niezupełnym jest znikoma.

Awatar użytkownika
radek kocio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: radek kocio » 06 lis 2008, 22:17

A mnie w sklepie namawiał na jakieś amerykanckie magnetyzery za 500 zł :shock: (chyba za jeden komplet) i powiedział ze do V6 potrzeba 5 takich magnetyzerów :shock: . Facet mówił że na piecu centralnego ogrzewania zasilanego ON taki założył i spalanie z 3000 litrów spadło mu na 1800 litrów na sezon. Prawda :?: Fałsz :?: nie wiem

Awatar użytkownika
Kwietniu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 322
Rejestracja: 26 mar 2009, 18:32
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Kwietniu » 09 kwie 2009, 09:09

stronka o naszym wielkim wirtuozie magnetyzerów multimagu(nazwa jak spawarka :mrgreen: ) ciekawe jest to że autor tej strony jedzie z nazwiskami bez niczego, szkaluje (dobrze czy nie nie wiem) obraża itd

http://www.mundi.com/multi_oszustwo.html

Awatar użytkownika
gigs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 27 gru 2008, 09:38
Lokalizacja: Żagań

Post autor: gigs » 09 kwie 2009, 19:48

Sprawdzone na własnych doświadczeniach.

Jedna wielka ściema. Bez różnicy jakie ma się auto i silnik.

nitromek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 26 lut 2008, 12:21
Lokalizacja: WOT Otwock

Post autor: nitromek » 10 kwie 2009, 01:28

Ten cytowany tekst przez kolegę ziemior odnosił się do silników lotniczych, najczęściej 12-stocylindrowych w układzie gwiaździstym, pracujących w ekstremalnych warunkach (różne akrobacje lonicze i różna wysokość, a co za tym idzie zróżnicowana zawartość tlenu) i chłodzone glikolem lub jakimiś alkoholami technicznymi, i w tamtych czasach to rzeczywiście przyniosło efekty, obecnie nie jest to już do niczego potrzebne, a zwłaszcza w samochodach.

Awatar użytkownika
Selfish
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 27 cze 2007, 17:46
Lokalizacja: Nowhere

Post autor: Selfish » 10 kwie 2009, 08:19

Skuciok pisze:(...) z magnetyzerów nie ma nic
PIACHU pisze:(...) w każdym razie wyszło na to że to ściema i nic one nie dają. wybór należy do ciebie! pozdrawiam i życzę szerokości_________________________piachu
Brother_red pisze:MAGNETYZERY.......kit, kit i raz jeszcze kit.
zserty pisze:(...)Mówiąc krótko. Magnetyzer tyle daje ile strumienica i nalepka TUNINK na tylnej szybie razem wzięte.
rafi pisze:(...)kasa wyrzucona w błoto.
ziemor pisze:Więc ostateczny wniosek - moje auto nie zmniejszyło spalania pomimo zastosowania magnetyzera ( zobaczymy co będzie w zimie )
gigs pisze:Sprawdzone na własnych doświadczeniach.

Jedna wielka ściema. Bez różnicy jakie ma się auto i silnik.
nitromek pisze:obecnie nie jest to już do niczego potrzebne, a zwłaszcza w samochodach.
Co mogę dodać :?:


Amen :!:

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 10 kwie 2009, 12:15

Magnetyzery... :lol:

Założe na głowe i zrobie test spalania przyspieszeń,no i czy będe równiej chodził zaraz po odpaleniu-choć mam wrażenie że może mieć to ścisły związek ze średnim spalaniem (50/50 miasto/trasa) wiadomo na mieście wsiorbie więcej... :mrgreen: szczególnie z Q czyli napęd na cztery łapy(wieczorem tylko quattro z zapiętym mostem po kladce schodowej o drugiej w nocy...po teście spalania :mrgreen: :mrgreen:

Szkoda czasu na testy to działa tylko na wyobraznie.

Awatar użytkownika
nowi2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 281
Rejestracja: 09 mar 2009, 09:39
Lokalizacja: Jawidz/Lublin

Post autor: nowi2 » 10 kwie 2009, 14:58

kiedyś w oplu miałem magnetyzer, ale czy coś on dał to nie zauważyłem..

spalanie to samo.. moc ta sama, dymił tak samo :mrgreen:

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 21 kwie 2009, 14:53

Mam w mojej Niuńce od ponad 2 lat magnetyzery Expander. Jestem przekonany, że na spadek konsumpcji nie wpływają. Wcześniej jeździły ze mną w golfieII (zabrałem je z niego miesiąc przed sprzedażą i golfik się "zamulił") a od 2 lat w audi. Moje spostrzeżenia są takie, że co najwyżej silnik łatwiej się wkręca na obroty i może trochę jest żwawszy. Generalnie ja ich nie ściągam a Audi dostało je w prezencie po założeniu gazu, także nie wiem, jaka jest różnica bo bez nich niuńką na LPG nie jeździłem

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 21 kwie 2009, 15:32

jak ktoś wymieniał kiedyś filterek od gazu to na nim jest taki mały magnes a do czego on służy o według mnie do wyłapywania zanieczyszczeń zawierających drobiny żelaza a więc i te magnetyzery pewnie też :mrgreen:

co do zamulenia silnika po zdjęciu magnetyzera to wszystkie wyłapane te zanieczyszczenia są uwalniane w jednej chwili i zasysane przez układ paliwowy a więc go przytykają ale to jest moje zdanie

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 22 kwie 2009, 12:46

UKI_XX, Mówisz o instalkach BRC i w dodatku nie wszystkich. a magnetyzery nie są w stanie zatrzymać wszystkiego. Poza tym zajrzałem przed chwilą. Nie Trzymają żadnych zanieczyszczeń. Poza tym w przypadku sekwencji gaz jest podawany w fazie ciekłej i całość i tak spala się w komorze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl