[ALL] Pytania odnośnie silnika 1.6TD.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
Dzisiaj z nudów wziąłem swoją fure i ruszłem w świat odwiedzając po drodze szroty i szukałem kilku części (plastików itp) do autka. Dotarłem pod gorlice :lol: i tam w jednym ze szrotów znalazłem silnik do audi 80 b3 - 1,6td o oznaczeniu CY :shock: sądziłem że takie idą do vw.
symbol//pojemność//śr cylindra//skok tłoka//ilość cylindrów//kW//model auta//lata prod//typ
CY 1588D 79,5 80 4R 51 Golf/Jetta Turbod.≈≈≈≈≈≈≈≈≈8/81-2/84 TD
CY 1588D 79,5 80 4R 50 Rabbit/Jetta Turbod. (USA)≈≈≈≈4/82-7/84 TD
CY 1588D 79,5 80 4R 51 Passat/Santana Turbod.≈≈≈≈≈≈8/81-7/85 TD
CY 1588D 79,5 80 4R 50 Passat/Quantum Turbod. (USA)≈8/81-7/82 TD
CY 1588D 79,5 80 4R 51 80/90 Turbod.≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈2/82-7/84 TD
CY 1588D 79,5 80 4R 50 4000 Turbod. (USA)≈≈≈≈≈≈≈≈8/82-7/83 TD
takie dane są podane w bazie silników vag. Więc widać, że jest to jakaś przekładanka, mimo wszystko wiem że na forum jest co najmniej 2 osoby które mają taki silnik (Gosia. Vision). Jednak to co mnie zastanawia to że są to stare silniki.
Widziałem ten silnik i wygląda ok, ma pompe z grzybkiem bosch jednak nie wiem jakie turbo. Silnik leży 4 miesiący, gość daje 2 tygodnie gwarancji. cena 1200zl. co myślicie? gość mówił , że jest możliwość odpalenia, jednak jak go zapytałem jak skoro nie ma wody bo węże ucięte to on powiedział, że nic silnikowi nie będzie jak na chwilke go odpali :shock: mozna tak? i mówił, że było mierzone ciśnienie robocze. Jak go zapytałem jak to się robi, czy na zimnym czy ciepłym silniku to powiedział, że na zimnym- prawde mówił, czy tylko tak powiedział jbo wcześniej zapytałem o odpalanie bez wody. Wiem, że namieszałem. pozdrawiam
symbol//pojemność//śr cylindra//skok tłoka//ilość cylindrów//kW//model auta//lata prod//typ
CY 1588D 79,5 80 4R 51 Golf/Jetta Turbod.≈≈≈≈≈≈≈≈≈8/81-2/84 TD
CY 1588D 79,5 80 4R 50 Rabbit/Jetta Turbod. (USA)≈≈≈≈4/82-7/84 TD
CY 1588D 79,5 80 4R 51 Passat/Santana Turbod.≈≈≈≈≈≈8/81-7/85 TD
CY 1588D 79,5 80 4R 50 Passat/Quantum Turbod. (USA)≈8/81-7/82 TD
CY 1588D 79,5 80 4R 51 80/90 Turbod.≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈2/82-7/84 TD
CY 1588D 79,5 80 4R 50 4000 Turbod. (USA)≈≈≈≈≈≈≈≈8/82-7/83 TD
takie dane są podane w bazie silników vag. Więc widać, że jest to jakaś przekładanka, mimo wszystko wiem że na forum jest co najmniej 2 osoby które mają taki silnik (Gosia. Vision). Jednak to co mnie zastanawia to że są to stare silniki.
Widziałem ten silnik i wygląda ok, ma pompe z grzybkiem bosch jednak nie wiem jakie turbo. Silnik leży 4 miesiący, gość daje 2 tygodnie gwarancji. cena 1200zl. co myślicie? gość mówił , że jest możliwość odpalenia, jednak jak go zapytałem jak skoro nie ma wody bo węże ucięte to on powiedział, że nic silnikowi nie będzie jak na chwilke go odpali :shock: mozna tak? i mówił, że było mierzone ciśnienie robocze. Jak go zapytałem jak to się robi, czy na zimnym czy ciepłym silniku to powiedział, że na zimnym- prawde mówił, czy tylko tak powiedział jbo wcześniej zapytałem o odpalanie bez wody. Wiem, że namieszałem. pozdrawiam
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nic mu nie będzie. Ważne żeby olej miał. Jak chwile bez wody pochodzi to nic się nie stanie, bo nawet temperatury nie złapie. Po za tym olej i tak częściowo będzie go chłodził. Swoją drogą ciekawy musi być to widok, działający silnik po za autem.spiczi pisze:że jest możliwość odpalenia, jednak jak go zapytałem jak skoro nie ma wody bo węże ucięte to on powiedział, że nic silnikowi nie będzie jak na chwilke go odpali :shock: mozna tak?
i Audi B2 i mógł iść w 1 B3 ale mój z VW Passka B2 87r.spiczi pisze:takie dane są podane w bazie silników vag. Więc widać, że jest to jakaś przekładanka
Turbo T-3 , K24 itd. pompa 9mm taka jak inne nie które miały dodatkowy osprzęt nie zależnie od rokuspiczi pisze:ma pompe z grzybkiem bosch jednak nie wiem jakie turbo.
różnią się głową od młodszych modelispiczi pisze:Jednak to co mnie zastanawia to że są to stare silniki.
gdybym się zdecydował to swój bym sprzedał taniej i jest po szwedzkim remoncie brak wycieków bez turbo VNT tylko z T-3 pompa modzona , Mobil 1 10-40 :mrgreen:spiczi pisze:2 tygodnie gwarancji. cena 1200zl. co myślicie?
możnaspiczi pisze:że jest możliwość odpalenia, jednak jak go zapytałem jak skoro nie ma wody bo węże ucięte to on powiedział, że nic silnikowi nie będzie jak na chwilke go odpali :shock: mozna tak?
ja mam taki u siebie i tez na początku myslałam, ze od VW a to jest ponoć od B2 90 motor i jak kolega Vision pisze od pierwszych B3 80 (nie wiem czy po numerze mozna dojsc z czego jest)... Jest to silnik starszy, ale wiesz zalezy ile ma nabite kilometrów i w jakim stanie. Mój wyglada tak... tylko ja nie umiem tak ocenic czy wizualnie rózni sie od RA czy SB (ja się dopiero po numerach skapnełam, ze to nie RA), wiem, ze napewno ma 70KM i 3,5 litra oleju mu wchodzi nie 4, a co najciekawsze jak kupowałam uszczelki pod pokrywe zaworów i miske olejowa, filtry powietrza i paliwa i simmering na wał to myslałam wtedy ze mam silnik RA :lol: i kupiłam do RA te części i to do niego pasowało (do CY) a uszczelka pod głowice to juz nie wiem, bo ją kupował kolega co go robił <lol>spiczi pisze:audi 80 b3 - 1,6td o oznaczeniu CY sądziłem że takie idą do vw.
ps.
jesli chcesz spiczi więcej fotek tego silnika, to jutro mogę Ci zrobić w dzień i w lepszej rozdzielczości i sobie porównasz z tym co jest na sprzedaż... tylko ja nie wiem jednej rzeczy, czy u mnie sam goły silnik jest CY a osprzęt został z RA (bo tam kiedys RA było) czy to jest całośc CY... bo nie wiem jak to sprawdzić :-|
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ze zdjecia widać że nie ma wspomagania.Labiel pisze:Gosia, wizualnie to wygląda tak samo jak mój SB.
...
A masz wspomaganie, bo jakoś brakuje mi czegoś po prawej stronie.
A to że podobny do Twojego to może być. Ona ma chyba tylko kadłub z "cy" a osprzęt został oryginalny czyli z "ra". Te starsze pompy nie miały tej obwodki wokół nakrętki na grzybku i z tego co mi się wydaje ze zdjędia Gosia ma IC a w tych starych silnikach chyba nie było takiego czegoś.
to całkiem możliwe Dzieki z góry :mrgreen: a wracajac do tej pompki to tak sie zapytam jakie jest jej zadanie gdy jest podłaczona :?:Labiel pisze:Nie wiem czy dobrze widzę, ale nie masz chyba podłączonej elektrycznej pompki wody. Prześlij mi dokładne zdjęcia swojej turbiny i tej pompki (to też grzybek koło serwa).
hehe nie ma, mam tylko duzo siły.. mnie juz moje psy wytrenowały... bull ma tyle siły, ze podpięty na szelkach pod forda focusa go pociągnie (z audiczką jeszcze nie próbowaliśmy) no i ja z nim na spacerki smigam a brak wspomagania, to lepszy trening na muły niż siłka - tak moją audiczką w mieście parkować i w dziury małe sie wciskać <rotfl> a na powaznie nie przeszkadza mi, przyzwyczaiłam sie, w E-30 tez nie mialam wspomagania, a tam kapcie były szersze bo 195Labiel pisze:A masz wspomaganie, bo jakoś brakuje mi czegoś po prawej stronie.
fotki zaraz będą :mrgreen:
[ Dodano: 2008-11-07, 16:18 ]
wgrałam na fotosik jako miniaturki, po kliknieciu otworzą sie na fotosiku i tam się powiekszą: