[b3 1.6 TD] Modyfikacje - Turbo K24 - foto
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
[b3 1.6 TD] Modyfikacje - Turbo K24 - foto
witam, zakladam ten temat z dwoch powodow, po pierwsze mam problem z tym turbem a po drugie naprawde bardzo malo jest o tym modelu w internecie, ciezko znalezc cos konkretnego. problem polega na tym ze turbo K24 nie ma problem napompowac cisnienie dobre, swist jego slychac juz od 1.500rpm i im bardziej wcisnie sie gaz tym bardziej zaczyna swistac ale auto dopiero przy okolo 4000rpm dostaje dobrego kopa(turbo dopiero wtedy dobrze pompuje mimo to ze chodzi caly czas) moze ktos juz spotkal sie z takim problemem?? dodam ze luz na wirniku jest znikomy, lopatki eleganckie, i sprzedawca mnie zapewnia(kumpel z sasiedniej wsi) ze chodzilo ladnie, ale lezalo z 8 miesiecy na polce. prosze o jakas porade.. a i wogole na jakiej zasadzie ten zawor na nim dziala?? jak bedzie zapieczony to moze mielic powietrze i nie pompowac czy cos??
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 15:42 przez przemo89_2006, łącznie zmieniany 1 raz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Zawór reguluje klapką przepływ spalin jak jest cały źle wyregulowany bądź zapieczony w pozycji otwartej wtedy turbo nie będzie sprężało tyle ile chcemy. Ale po raz kolejny w tym i w innym jeszcze temacie piszę i powtarzam (i nie tylko ja) weź w końcu podłącz manometr i sprawdź jakie jest doładowanie w czasie jazdy! Bez tego nic się nie dowiesz i możesz siedzieć nad tą turbiną rok czasu i pisać stosy postów. Ewentualnie przyczyn może leżeć nie tylko po stronie turbiny ale i również pompy wtryskowej i jej ustawieniu.przemo89_2006 pisze:a i wogole na jakiej zasadzie ten zawor na nim dziala?? jak bedzie zapieczony to moze mielic powietrze i nie pompowac czy cos??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
Wiekszy lag nie zawsze jest zły. Do codziennej jazdy po mieście jest lepiej jak bierze z dolu. A do lekkiego ścigania się lub trasy to lepiej jak sie wkreca pózniej.kuba2955 pisze:to jest duze turbo i na nim silnik na małych obrotach będzie słabo jechał żebys nie wie co robił. wstaw sobie mniejsze albo vnt i nie bedziesz narzekał
Ten zawór o ktory ci chodzi to chyba WASTGATE (WG) i on jest sterowany przez czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, jesli on jest walnięty to za szybko otwiera WG ( np w 1.8T powinien zaczać go otwierać przy 0.45 bara) przez co doładowanie idzie w atmosfere zamiast tam gdzie powinno <ok> Zawór nie może sie zapiec ewentualnie uszkadza się membrana przez co puszcza ciśnienie zamiast trzymać. W twoim przypadku dziwna sprawa bo doładowania nie powinno być w pełnym zakresie obrotów...
Popieram SOLSKIERA w 100% zamontuj czujnik doładowania nawet taki przemysłowy za 20 złoty.
P.S.
Poszukaj informacji na www.sreetracing.pl
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Label nie w tym aucie! Tu WG sterowany jest ciśnieniowo prosto z turbiny, osiągnie ciśnienie przełamania sprężyny - otwiera zawór, w wielkim skrócie tu nie ma N75 Tak jak ja już powiedziałem bez sprawdzenia manometrem ciśnienia w układzie podczas jazdy nie mamy o czym rozmawiać!labek pisze:Ten zawór o ktory ci chodzi to chyba WASTGATE (WG) i on jest sterowany przez czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Jest dokładnie taki sam w Dieslu jak i w Turbo Dieslu. PS. Sprawdziłeś manometrem ciśnienie czy dalej nie? Bo zaraz spytasz czy głowica jest inna a nie sprawdzisz doładowania.przemo89_2006 pisze:moze troche z innej beczki, czy walek od zwyklego diesla rozni sie czyms od turbodiesla??? ma jakies inne katy otwarcia zaworow??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
cisnienia nie sprawdzilem bo nie mam skad dorwac manometru, zamowilem z pewnego serwisu w internecie i niedlugo powinien isc. a i jeszcze jedna ciekawostka, przyspieszylem pompa kat wtrysku i troche mu sie jakby poprawilo...Solskier pisze:Jest dokładnie taki sam w Dieslu jak i w Turbo Dieslu. PS. Sprawdziłeś manometrem ciśnienie czy dalej nie? Bo zaraz spytasz czy głowica jest inna a nie sprawdzisz doładowania.przemo89_2006 pisze:moze troche z innej beczki, czy walek od zwyklego diesla rozni sie czyms od turbodiesla??? ma jakies inne katy otwarcia zaworow??
[ Dodano: 2008-11-11, 12:20 ]
tzn??Vision pisze:tak i nie :mrgreen:Solskier pisze:Jest dokładnie taki sam w Dieslu jak i w Turbo Dieslu.tak i nieSolskier pisze:Bo zaraz spytasz czy głowica jest inna
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
a dlaczego to u mnie tak?? JP juz jest na chydraulice a ja wlasnie taki posiadam.Vision pisze:u ciebie tak , chodzi o lata produkcji i zmiany
Chodzi mi o to czy np walek w JP jest taki sam jak w JR(td)?? Fakt ze turbo jest duze ale jak i pompa jak i turbo pochadza z JR i u siebie mam i pompe z wtryskami i turbo zalozone z tego silnika, a tamten silnik chodzil jak rakieta dopoki go szlak nie trafil(blok pekl z niewiadomego powodu).
Ostatnio zmieniony 11 lis 2008, 13:43 przez przemo89_2006, łącznie zmieniany 1 raz.