[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto
Panowie, poprzeczka została bardzo mocno podniesiona przez kolegę z sąsiedniego forum.
Oto co może stary poczciwy SB :idea:
Więcej szczegółów tutaj --> http://forum.vwgolf.pl/showthread.php?t=94355 , link poprawiony juz działa
Oto co może stary poczciwy SB :idea:
Więcej szczegółów tutaj --> http://forum.vwgolf.pl/showthread.php?t=94355 , link poprawiony juz działa
Ostatnio zmieniony 11 lis 2008, 22:04 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
linki nie działają i nie będą działać zmiana silnika forum
golf Zaprzala
1.6td silnik SB
pompa 11mm
Holset hx27w
zużyte dysze wtryskowe
Porting
FMIC VW T5
170hp 290nm
golf Zaprzala
1.6td silnik SB
pompa 11mm
Holset hx27w
zużyte dysze wtryskowe
Porting
FMIC VW T5
170hp 290nm
Ostatnio zmieniony 12 lis 2008, 17:49 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/showthread.php?t=94355 znowu zmiana ten nie działa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=193862&start=105 ten działa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=193862&start=105 ten działa
Ostatnio zmieniony 12 lis 2008, 17:48 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Otworzyłem się dzisiaj i ruszyłem dawkę paliwa. Na próbę przekręciłem śrubę od dawki o jakąś 1/4 obrotu. Jakie efekty? A więc tak: co do dymienia to przy utrzymywaniu stałych obrotów w przedziale 2,5-3tyś dymu brak. Przy nagłej przygazówce bączek może jest minimalnie większy niż był normalnie, ale jest to delikatny dymek.
Co do wzrostu mocy to ciężko mi powiedzieć. Zwiększenie dawki było niewielkie a po za tym tuż przed tą operacją zalałem pod sam korek co nieco dociążyło auto. Ale jedno mogę powiedzięć - wzrosło maksymalne ciśnienie turbodoładowania. Wcześniej było to 1,05bara i nie zmieniło się mimo iż skróciłem dźwignie zaworu upustowego. Teraz ciśnienie skoczyło do 1,1 bara. Aha, podczas jazdy nie widziałem za sobą chmury dymu - czyli jest jeszcze duuuzzzeee pole do manewru
Co do wzrostu mocy to ciężko mi powiedzieć. Zwiększenie dawki było niewielkie a po za tym tuż przed tą operacją zalałem pod sam korek co nieco dociążyło auto. Ale jedno mogę powiedzięć - wzrosło maksymalne ciśnienie turbodoładowania. Wcześniej było to 1,05bara i nie zmieniło się mimo iż skróciłem dźwignie zaworu upustowego. Teraz ciśnienie skoczyło do 1,1 bara. Aha, podczas jazdy nie widziałem za sobą chmury dymu - czyli jest jeszcze duuuzzzeee pole do manewru